Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
vule v kardanu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ...gyrous píše:Koukni pod auto, pohybej s tím a pak to blíž popiš.
To je hodně obecný. To může být vším. Třeba, že je něco jen povolenýho.
Třeba na zpátečku to nejde? to by mi přišlo hodně divný...
jeste bych chtel podotknout ze jsem zkousel jezdit pomalu dokola se stazenym oknem a vsechno v pohode, zadny skripani, rany nebo tak...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?fury píše:procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...gyrous píše:Koukni pod auto, pohybej s tím a pak to blíž popiš.
To je hodně obecný. To může být vším. Třeba, že je něco jen povolenýho.
Třeba na zpátečku to nejde? to by mi přišlo hodně divný...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no abych rekl pravdu taky me napadlo ze to muze bejt prevodovka. nevim vubec kdy tam byl naposledy meneny olej, ale kdyz radim tak jakoby citim ze tam o sebe skrtaji zuby (???). proste takovy rychly klepnuti do radicky... no kazdopadne ten olej asi vymenim a uvidim co to udelagyrous píše:Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?fury píše:procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...gyrous píše:Koukni pod auto, pohybej s tím a pak to blíž popiš.
To je hodně obecný. To může být vším. Třeba, že je něco jen povolenýho.
Třeba na zpátečku to nejde? to by mi přišlo hodně divný...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Možná jsem se spletl a jestli ano, tak bude dobře pro tebe, je to snad to nejdražší co by to mohlo být. Ovšem můžeš to vyzkoušet.
Pokud máš silnější káru, tak při jízdě pořádně šlápni na pedál až k zemi, když ti vyjedou otáčky a budeš cítit, že ti to prokluzuje naprázdno a nebudeš hrabat, tak je to jasný. Spojka musí vyměnit. Když né, tak je to lepší pro tebe. Problém bude jinde. Tohle je dobrý dělat při zahřátém stavu, to se to projevuje nejvíc.
Pokud máš silnější káru, tak při jízdě pořádně šlápni na pedál až k zemi, když ti vyjedou otáčky a budeš cítit, že ti to prokluzuje naprázdno a nebudeš hrabat, tak je to jasný. Spojka musí vyměnit. Když né, tak je to lepší pro tebe. Problém bude jinde. Tohle je dobrý dělat při zahřátém stavu, to se to projevuje nejvíc.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
- Kontaktovat uživatele:
Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......gyrous píše:Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?fury píše:procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...gyrous píše:Koukni pod auto, pohybej s tím a pak to blíž popiš.
To je hodně obecný. To může být vším. Třeba, že je něco jen povolenýho.
Třeba na zpátečku to nejde? to by mi přišlo hodně divný...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3694
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 98
Tak jsem to zkusil taky a me to nedela. Takze to vidim na spatne vystavujici spojku...Fikop píše:Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......gyrous píše:Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?fury píše: procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
To se ti pak hýbe kardan zepředu do zadu chápu to správně mezi převodovkou a diferenciálem? Jestli ano, může to třeba být už popraskanou gumou v tom křížku, stačí vyměnit, případně dát širší. Nebo ve všech spojich vložit podložky tak aby se kardan nehýbal.Fikop píše:Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......gyrous píše:Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?fury píše: procital jsem obdobny problemy tady na webu, ale zda se, ze vsem to mlati kdyz se motor dostane do tahu. me to dela v klidu. mam tam neutral, dam za jedna a bouchne to, a to porad drzim spojku. na zpatecku to dela malo nebo vubec, ale na druhou stranu nekdy se "trefim" a neudela to nic, ...
A nevibruje ti to při rychlejší jízdě?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
- Kontaktovat uživatele:
Tomu termínu nerozumím???...moje spojka je kousek od smrti, sice nějak extra neprokluzuje ale muže to mít vliv?Pavel H píše:Tak jsem to zkusil taky a me to nedela. Takze to vidim na spatne vystavujici spojku...Fikop píše:Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......gyrous píše: Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
- Kontaktovat uživatele:
Chápeš to špatně!!! Já mám kardan vpořádku to vím....vule je v otáčení kardanu, není to vule kardanu ale diferencialu nebo převodovky!!!Chápeš???gyrous píše:To se ti pak hýbe kardan zepředu do zadu chápu to správně mezi převodovkou a diferenciálem? Jestli ano, může to třeba být už popraskanou gumou v tom křížku, stačí vyměnit, případně dát širší. Nebo ve všech spojich vložit podložky tak aby se kardan nehýbal.Fikop píše:Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......gyrous píše: Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?
A nevibruje ti to při rychlejší jízdě?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2708
- Registrován: úte 17.08.2004 00:00
- Bydliště: Olomoucko:)
- Klubové ID: 181
Hurdy spojkou to nemuze byt...furt jde oto ze se pri zarazeni a seslaple spojce pootoci zuby...v převodovce,takze jasnej priznak spojky nebo mozna i vychozenyho pritlacaku...Nova spojka,lozisko,pritlacak....kdyz uz se to bude eventuelne rozdelavat...a skontrolovat i lozisko v setrvaku...gyrous píše:To se ti pak hýbe kardan zepředu do zadu chápu to správně mezi převodovkou a diferenciálem? Jestli ano, může to třeba být už popraskanou gumou v tom křížku, stačí vyměnit, případně dát širší. Nebo ve všech spojich vložit podložky tak aby se kardan nehýbal.Fikop píše:Převodovka to není!!!! Rány jdou od zadní nápravy.....mě to dělá taky, zkoušel jsem zvednout celý zadek auta na špalky, nastartovat a zařadit rychlost...jakmile tam rychlost zaskočila tak zadní kola cukla a udělaly asi 4 otáčky....při řazení se rovnají kolečka v převodovce a cukne to s kardanem....myslím si že když máme větší vuli v diferu a zoubky nejsou opřené o sebe a kardan cukne tak to udělá tu ránu....když jsem měl zvedlé auto tak to nekřápalo protože cuknutí kardanu roztočilo kola....tzn. zminimalizovat vule od převodovky po zadní kola!!!! toť vše z mých poznatku......gyrous píše: Tak to bude asi převodovkou. To chce kouknout pod auto to by mohlo být taky tím, že by se ti při zařazení pohla převodovka a o něco ťukla. A zkoušel jsi to i když to nemáš nastartovaný, jestli ti to dělá?
A nevibruje ti to při rychlejší jízdě?