Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

200.000 tis km najeto.... pohroma?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
vikita
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: stř 30.08.2006 00:00

#1 Příspěvek od vikita »

zdravim, chtel bych se zeptat, v nemecku je par beknych bmw .. 320 s najetymi 200 tis. km ... a chtel bych se optat, zda je to velke riziko, kupovat s temito km.

diky
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Klubové ID: 367
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pyron »

Více než na km záleží na stavu, protože se k tomu každej chová jinak. Každopádně 200k km není velké číslo, kór u v německu jetého auta by to nemělo znamenat žádné nepřijemnosti.. 8)
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#3 Příspěvek od Tuning »

konkrétně u BMW dřív platilo,že když mělo 200/300.000km,tak ty auta byli bezproblémové,ale hodně záleží jak se k tomu kdo chová!!!,Takže bych se nebál...radši vědět kolik je skutečnost než jít u nás do bazaru,koupit auto, které má stočených 100.tis. a víc a pak se nastrat...
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk
Klubové ID: 581

#4 Příspěvek od bavo »

mám teď 333tkm na tacho,jsou origo a má 325 plní všechny naměřený hodnoty funglovky :wink:

nejvíc záleží kdo to měl před tebou
Miketak
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pát 07.02.2003 01:00

#5 Příspěvek od Miketak »

Taky sem měl 325 s řekl bych origo 303 000 a za ten rok co sem ji měl žádný problém. Jinak auto bylo ze švýcar. Takže bych se toho nebál ale stejně nejvíc záleží na tom jak se o to starali předešlí majitelé.
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677

#6 Příspěvek od major »

Pohroma to určitě není, bohužel je to ale hranice životnosti některých exponovaných dílů jako např. silenbloky, čepy řízení, uložení tlumičů aj. Je třeba se při koupi mrknout zda jsou již měněné. Prohledej fórum a uvidíš co na jakém typu vozu asi nejvíce odchází. Ušetří ti to spoustu peněz.
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#7 Příspěvek od Toydolls »

Tak tak souhlasim s "majorem".
Spousta lidi tu na foru pise 200tis to neni nic,ale ja tomu neverim (ostatne nejaky to auto uz sem delal)! MOtor je jasnej,ten kdyby to nevydrzel je to kepl nebo ho nekdo tyral,ale co zbytek?Je to samo o chovani majitele,ale tech majitelu taky mohlo byt vice. Navic uz se me tezko poznava zda to neni nahodou 350tis

No a pak to jede - prosezely sedacky,osoupany,sem tam oderky, ten kdo se lepi na auta tupky na predku a narazniku, totez predni svetla, sem tam neco vrze, gumy trebas ve dverich bida (fouka), osmatany volant a o podvozku auta ani nemluvim - zadny lehky vuz to neni, kdo jezdi na gumach 45 a niz na CZ silnicich ci v Praze - des. Turbo atd.

Ja mam sice auto co ma pomerne min najeto,ale neodpustim mu jednu vec - piskani ventilatoru do interieru!bohuzel reseni je slozite

Je to samo taky o tom zda mas stesti,ale rozhodne nelze srovnavat s autem co ma 50tis - to proste musi byt vonavka!
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#8 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Kluci je třeba se zamyslet že když si někdo kupuje 5 či 10let staré auto tak určitě teda v 95%tech nebude mít najeto 40tkm.... Takže chcete produkt co stál novej 1-2miliony za zlomek ceny(80-350 co tady tak koukám) ,tudiž si nekupujete nové auto.... a 200tis km? to je na bmw hovno,pokud se o něj někdo staral tak je jako nový....viděl jsem pár bmw co mělo přes 300 a byly jak z fabriky.... vše je o stavu ne o ujetých kilometrech. A jak psal major 200tis. je taková hranice že pokud na to pův.majitel sral tak bude třeba asi něco vyměnit,ale můj názor je že auto co má 200 má už většinou všechny tyto komponenty vyměněné....ale to není určitě pravidlo.
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od bpytlik »

Toydolls píše: Ja mam sice auto co ma pomerne min najeto,ale neodpustim mu jednu vec - piskani ventilatoru do interieru!bohuzel reseni je slozite
Co je na tom slozite? Rozdelat pristrojovku a ventilator namazat/vymenit?
Uživatelský avatar
Tuning
Registrovaný
Příspěvky: 474
Registrován: pát 28.10.2005 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 1585

#10 Příspěvek od Tuning »

M3maniac píše:Kluci je třeba se zamyslet že když si někdo kupuje 5 či 10let staré auto tak určitě teda v 95%tech nebude mít najeto 40tkm.... Takže chcete produkt co stál novej 1-2miliony za zlomek ceny(80-350 co tady tak koukám) ,tudiž si nekupujete nové auto.... a 200tis km? to je na bmw hovno,pokud se o něj někdo staral tak je jako nový....viděl jsem pár bmw co mělo přes 300 a byly jak z fabriky.... vše je o stavu ne o ujetých kilometrech. A jak psal major 200tis. je taková hranice že pokud na to pův.majitel sral tak bude třeba asi něco vyměnit,ale můj názor je že auto co má 200 má už většinou všechny tyto komponenty vyměněné....ale to není určitě pravidlo.
tak,tak běžně u aut platí, že při 150.000km se většinou mění takový ten základ, čepy,tlumiče,spojka a jiné chujoviny a pokud si toho člověk váží,tak je to pořád jako nové...už jsem pár harápáků dělal a vlastnil a můžu říct,že rozdíly ve stavu jsou někdy až zarážející...
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#11 Příspěvek od Toydolls »

bpytlik píše:
Toydolls píše: Ja mam sice auto co ma pomerne min najeto,ale neodpustim mu jednu vec - piskani ventilatoru do interieru!bohuzel reseni je slozite
Co je na tom slozite? Rozdelat pristrojovku a ventilator namazat/vymenit?
No sice sem to nedelal,ale vim zhruba jak to tam vypada - to je na rozebrani 1/2 palubky neli vic a navic mozna jeste neco od motoru a co jsem si sondoval lahoda to zrovna neni navic nejsem moc zastancem takovych rozebirani (i kdyz tady samo nic jineho nezbyva) pac uz to tam ne vzdy sedne tak jak ma, veskery uchyty apod. a pak to trebas vrze apod..
Me spis dlabe to,ze felna s jednou tolik km to nedela a zrovna ja musim mit pech:(

Uz si to nekdy delal? Pokud ano a byl bys ochoten poradit co to presne obnasi hod mi SZ. DIK
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#12 Příspěvek od Maslista »

Toydolls píše:
bpytlik píše:
Toydolls píše: Ja mam sice auto co ma pomerne min najeto,ale neodpustim mu jednu vec - piskani ventilatoru do interieru!bohuzel reseni je slozite
Co je na tom slozite? Rozdelat pristrojovku a ventilator namazat/vymenit?
No sice sem to nedelal,ale vim zhruba jak to tam vypada - to je na rozebrani 1/2 palubky neli vic a navic mozna jeste neco od motoru a co jsem si sondoval lahoda to zrovna neni navic nejsem moc zastancem takovych rozebirani (i kdyz tady samo nic jineho nezbyva) pac uz to tam ne vzdy sedne tak jak ma, veskery uchyty apod. a pak to trebas vrze apod..
Me spis dlabe to,ze felna s jednou tolik km to nedela a zrovna ja musim mit pech:(

Uz si to nekdy delal? Pokud ano a byl bys ochoten poradit co to presne obnasi hod mi SZ. DIK
Poradím ti jednoduchou věc.. vyndej pylovej filtr vem si například WD40 s hadičkou a nastříkej trochu přímo do ventilátoru .. já to tak dělal na e36 a už nikdy se pískání neoběvilo.. :wink:
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#13 Příspěvek od Toydolls »

Maslista píše:
Poradím ti jednoduchou věc.. vyndej pylovej filtr vem si například WD40 s hadičkou a nastříkej trochu přímo do ventilátoru .. já to tak dělal na e36 a už nikdy se pískání neoběvilo.. :wink:
Diky - dobry napad zkusim zda tam bude pristup. Cumel sem tam na to,ale tohle me netrklo! Ja mu dam :)
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL
Klubové ID: 677

#14 Příspěvek od major »

Maslista píše:
Toydolls píše:
bpytlik píše: Co je na tom slozite? Rozdelat pristrojovku a ventilator namazat/vymenit?
No sice sem to nedelal,ale vim zhruba jak to tam vypada - to je na rozebrani 1/2 palubky neli vic a navic mozna jeste neco od motoru a co jsem si sondoval lahoda to zrovna neni navic nejsem moc zastancem takovych rozebirani (i kdyz tady samo nic jineho nezbyva) pac uz to tam ne vzdy sedne tak jak ma, veskery uchyty apod. a pak to trebas vrze apod..
Me spis dlabe to,ze felna s jednou tolik km to nedela a zrovna ja musim mit pech:(

Uz si to nekdy delal? Pokud ano a byl bys ochoten poradit co to presne obnasi hod mi SZ. DIK
Poradím ti jednoduchou věc.. vyndej pylovej filtr vem si například WD40 s hadičkou a nastříkej trochu přímo do ventilátoru .. já to tak dělal na e36 a už nikdy se pískání neoběvilo.. :wink:
Jo, tohle funguje docela dobře.
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#15 Příspěvek od Toydolls »

Tak me to hyml nezabralo:( Jeste to zkusim jednou,ale pochybuji
Dave
Registrovaný
Příspěvky: 2331
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: jižní morava
Klubové ID: 469
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Dave »

Se mrkněte na http://www.tipcars.cz je tam zhodnocení 320i E90 po 41000 km. V závěru je přesně to co si mnoho lidí neuvědomuje. Vůz se musí hodnotit podle jehe stavu a ne počtu najetých km!
Odpovědět