Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E46 - vaření je hra

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
FreeTree
Registrovaný
Příspěvky: 397
Registrován: ned 25.06.2006 00:00
Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI

#1 Příspěvek od FreeTree »

Tak jsem včera vyrazil do Náchoda na smazání bagů, který se mi rozsvítili když jsem montoval muziku :oops: . Samozřejmě Náchod zacpanej jak záchod na fesťáku, tak jsem si to zkrátil přes město. Sice ne moc, protože to bylo ucpaný i z města, ale dobrý, možná pět aut jsem předjel 8) Vyjížděl jsem na tom druhým kruháči a najednou taková zvláštní dutá rána a já na vlastní oči viděl kouř valící se z pod kapoty. Do , pomyslel jsem si v duchu. Hned za kruháčem jsem zastavil a vypnul motor, otevřel kapotu a smutně pohlížel do útrob motorového prostoru. Mokro jako by tam bouchla vodní bomba. Tak zvedám mobilní jednotku do pohotovosti a volám do servisu kam jsem měl zamířeno na pět minut. V době čekání na první pomoc jsem stačil zaznamenat asi sto až dvě stovky nepřejících pohledů projíždějících spoluuživatelů českých silnic, jako by nikdy neviděli uvařený BMW a jen čekali na tuto příležitost. Za nedlouho Přijel p. Malík v dodávce (značky jsem si bohužel ani v tý panice co je s autem nevšiml). Oko, lano a už se velese s manželkou a čtyřtýdenní dcerkou vezeme "zdarma" na smazání chyby :-) V servisu jsme smazali chybu bagu a počkali až vychladne motor, abychom si nalili čisté vody :-) Při nalévání voda hnedle opouštěla expansní nádobku a problém byl nalezen. Nějakým zvláštním způsobem vznikl přetlak v chladící soustavě a jistící víčko (200 barů) nezvládlo svoji úlohu.
Oprava: 1x expansní nádobka, 1x víčko, 1x termostat, 1x vodní pumpa, 1x řemen + kapalina (oprava cca 9 litrů) :o
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od patras Čestný člen »

FreeTree píše:Tak jsem včera vyrazil do Náchoda na smazání bagů, který se mi rozsvítili když jsem montoval muziku :oops: . Samozřejmě Náchod zacpanej jak záchod na fesťáku, tak jsem si to zkrátil přes město. Sice ne moc, protože to bylo ucpaný i z města, ale dobrý, možná pět aut jsem předjel 8) Vyjížděl jsem na tom druhým kruháči a najednou taková zvláštní dutá rána a já na vlastní oči viděl kouř valící se z pod kapoty. Do , pomyslel jsem si v duchu. Hned za kruháčem jsem zastavil a vypnul motor, otevřel kapotu a smutně pohlížel do útrob motorového prostoru. Mokro jako by tam bouchla vodní bomba. Tak zvedám mobilní jednotku do pohotovosti a volám do servisu kam jsem měl zamířeno na pět minut. V době čekání na první pomoc jsem stačil zaznamenat asi sto až dvě stovky nepřejících pohledů projíždějících spoluuživatelů českých silnic, jako by nikdy neviděli uvařený BMW a jen čekali na tuto příležitost. Za nedlouho Přijel p. Malík v dodávce (značky jsem si bohužel ani v tý panice co je s autem nevšiml). Oko, lano a už se velese s manželkou a čtyřtýdenní dcerkou vezeme "zdarma" na smazání chyby :-) V servisu jsme smazali chybu bagu a počkali až vychladne motor, abychom si nalili čisté vody :-) Při nalévání voda hnedle opouštěla expansní nádobku a problém byl nalezen. Nějakým zvláštním způsobem vznikl přetlak v chladící soustavě a jistící víčko (200 barů) nezvládlo svoji úlohu.
Oprava: 1x expansní nádobka, 1x víčko, 1x termostat, 1x vodní pumpa, 1x řemen + kapalina (oprava cca 9 litrů) :o
no jo malik to je tipan :D .... mrs Problem .... :D ...
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Odpovědět