
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Přestavba BMW 318i na LPG
alp píše:ano muze, pokud je nekdo setrilek a da tam podtlakovy system.ferlin píše:Vlastním BMW 318i e36 rv. 97 a rád bych se zeptal, zda někdo nemá zkušenosti s provozem tohoto vozu na LPG. Třeba u Octavie 1,6 MPI 55kw údajně může dojít ke zpětnému šlehu do sacího potrubí a k jeho roztržení.
Hm, děkuji za odpověď, ale moc chytrý nejsem. Co je to podtlakový systém? Měl jsem předtím Formana na LPG, jenže šlo o karburátorový systém. Jiný, než podtlakový systém nelze u bawora použít? A na kolik to tak asi vyjde?
Děkuji.
alp píše:ferlin píše:alp píše: ano muze, pokud je nekdo setrilek a da tam podtlakovy system.
Hm, děkuji za odpověď, ale moc chytrý nejsem. Co je to podtlakový systém? Měl jsem předtím Formana na LPG, jenže šlo o karburátorový systém. Jiný, než podtlakový systém nelze u bawora použít? A na kolik to tak asi vyjde?
Děkuji.
podtlakovy system dela z jakehokoliv auta ve sve podstate karburator. Coz zejmena u bmw majici plastove sani, neni uplne idealni kvuli zpetnym zaslehum. Rozumne a v soucasne dobe jedine inteligentni reseni je pouziti systemu primeho vstriku tzv. "sekvencni vstrikovani", kdy je lpg vstrikovan do kazdeho valce zvlast, stejne jako pri provozu na benzin ....
Vyjde to viz ceniky ruznych firem, pouzij google. Ale na 4valec cca kolem 25-30ti dle firmy ... vice se mrkni na ceniky montaznich firem ....
Jo jo, děkuji "alpe" za vyčerpávající informaci, již mám jasno.

To jsem netušil, že u vícebodového vstřikování lze použít něco jako karbec systém. No do toho bych určitě nešel. Já mám toho bawce teprve chvíli, takže především musím zkusit, kolik žere. Na plyn jsem poněkud zatížen po předchozích dobrých zkušenostech s Formanem.
Ještě jednou díky.
V současné době je nejnovější systém sekvenční vstřikování, vyjde to kolem 32000-34000,- Kč.
Kapalný plyn teče z nádrže do tlakového regulátoru v prostoru motoru.V tomto regulátoru se zkapalněný plyn odpaří a tlak lpg se upraví na stabilní hodnotu. Poté proteče lpg hadicí do SGI vstřikovačů (jejich počet závisí na počtu válců) připojených na sacím potrubí.
SGI řídící jednotka počítá optimální moment zážehu a průběh vstřikování pro každý válec samostatně. Díky tomu dochází k zachování maximálních jízdních vlastností a k minimálním emisním hodnotám.
Revoluční charakteristiky SGI automobilu zaručují vyšší výkon, než kterého by bylo možno dosáhnout s minulými systémy. A nezáleží je-li automobil zařízením SGI vybaven již při výrobě, anebo později.
pruhledny.gif (51 bytes)
Výhody
- výkon a jízdní vlastnosti jsou téměř identické s benzínem
- kvalita a spolehlivost odpovídá standartům automobilového průmyslu
- SGI odpovídá novým emisním předpisům a splňuje EOBD
Mám to vyzkoušené a funguje to tak, jak píšou.
Kapalný plyn teče z nádrže do tlakového regulátoru v prostoru motoru.V tomto regulátoru se zkapalněný plyn odpaří a tlak lpg se upraví na stabilní hodnotu. Poté proteče lpg hadicí do SGI vstřikovačů (jejich počet závisí na počtu válců) připojených na sacím potrubí.
SGI řídící jednotka počítá optimální moment zážehu a průběh vstřikování pro každý válec samostatně. Díky tomu dochází k zachování maximálních jízdních vlastností a k minimálním emisním hodnotám.
Revoluční charakteristiky SGI automobilu zaručují vyšší výkon, než kterého by bylo možno dosáhnout s minulými systémy. A nezáleží je-li automobil zařízením SGI vybaven již při výrobě, anebo později.
pruhledny.gif (51 bytes)
Výhody
- výkon a jízdní vlastnosti jsou téměř identické s benzínem
- kvalita a spolehlivost odpovídá standartům automobilového průmyslu
- SGI odpovídá novým emisním předpisům a splňuje EOBD
Mám to vyzkoušené a funguje to tak, jak píšou.
Výborně Pepe, děkuji za příspěvek, k tomu není co dodat. 318-ka sice jezdí docela úsporně, ale pokud si chce člověk alespoň trošičku užít, musí často řadit a hlavně točit na 4000 ot a víc. To už ale potom není moc úsporná jízda.

Díky za radu, nejspíš půjdu do toho. Zde v Ostravě máme naštěstí renomovanou firmu HL-propan, kteří přestaví asi všechno.

Díky za radu, nejspíš půjdu do toho. Zde v Ostravě máme naštěstí renomovanou firmu HL-propan, kteří přestaví asi všechno.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
pokud jsi z ostravy, doporucim Ti prestavbu v opave ...
http://www.autogas.iol.cz/
jsem s nima hodne spokojeny ...
mam tam prestavene auto (na sgi ... ) ... a parada ...
petr
http://www.autogas.iol.cz/
jsem s nima hodne spokojeny ...
mam tam prestavene auto (na sgi ... ) ... a parada ...
petr