Ahoja, já mám 318is 1998 a problém v tom že auto mi v rozmezí 1800 - 2200 otáček pocukává a nejvíc je to znát na 2000 otáčkách / min. Jinak jezdí super! Prolezl jsem motor - sání, svíčky atd., udělal diagnostiku a vše se zdá OK!
Skoro si začínám myslet že to může dělat ABS, ale do toho už se nechci montovat protože do toho nevidim.
Něměl někdo podobnej problém?
Díky za cokoliv.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
318is v rozmezí 1800 - 2200 otáček pocukává
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 197
- Registrován: pon 17.04.2006 00:00
- Bydliště: www.m3power.sk
- Klubové ID: 1123
- Kontaktovat uživatele:
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Zkus natankovat nějakej V-Power jedno jestli 95 nebo 100 a schválně jestli to bude dělat furt. Taky mi to dělá, ale pokud natankuju kvalitní benzín, tak vše v pořádku
Takže to nijak neřešim 




E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Možná to bude katalyzátorem?libor318i píše:Ahoja, já mám 318is 1998 a problém v tom že auto mi v rozmezí 1800 - 2200 otáček pocukává a nejvíc je to znát na 2000 otáčkách / min. Jinak jezdí super! Prolezl jsem motor - sání, svíčky atd., udělal diagnostiku a vše se zdá OK!
Skoro si začínám myslet že to může dělat ABS, ale do toho už se nechci montovat protože do toho nevidim.
Něměl někdo podobnej problém?
Díky za cokoliv.
Měl jsem stejnej problém, ale na Mazdě, protože jeden "odborník" mi řekl že když vyhodím katalyzátor tak to pojede líp. Jestli to jelo líp jsem nějak nepocítil, ale až po 1 roku! provozu mi začlo auto pocukávat (jakoby vynechávalo vstřikování) mezi 2000 - 2500 otáčkami, tak mi tam hodil zpátky katalyzátor a v tu ránu cukání zmizelo!