Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 325 TDS - Netáhne

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bolys
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: sob 29.04.2006 00:00

#1 Příspěvek od Bolys »

Zdarec všichni.
Mám dost velkej problém. Odspoda mi to jede docela normálně asi tak jak má, ale když to začnu točit nad dva tisíce tak po přeřazení je velká (asi 4-5 sekund) pauza kdy auto vůbec netáhne. Když mačkám pedál je to jako bych šlapal vodu. Prostě vůbec nic až po těch 5ti sekundách se to pomalu začne rozjíždět a potom to jede docela normálně. Nejvíc je to cítit do kopce. Trojku rozjdu třeba na 3 až 3,5 tisíce, dám čtyřku a velká pauza než to začne něco dělat. A celkově se mi zdá, že auto netáhne jako dřív. Nevíte kde by mohl být problém?
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#2 Příspěvek od Slid »

Dělá Ti třeba když jedeš na 5 v kopci plyn skoro na zemi a najednou to přestane táhnou pauza a najednou to zase začne táhnout atd.

Koukni na hadice od intercooleru do turba.
Koukni zda-li nemáš prasklou tu tenkou hadičku která vede ze saní do regulátoru turba nebo zda-li není vypadlá, nebo vadný regulátor, ale byl by mastný.
hopiondra
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: pát 14.10.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od hopiondra »

palivový filtr to byt nemuze?
Bolys
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: sob 29.04.2006 00:00

#4 Příspěvek od Bolys »

Slid píše:Dělá Ti třeba když jedeš na 5 v kopci plyn skoro na zemi a najednou to přestane táhnou pauza a najednou to zase začne táhnout atd.

Koukni na hadice od intercooleru do turba.
Koukni zda-li nemáš prasklou tu tenkou hadičku která vede ze saní do regulátoru turba nebo zda-li není vypadlá, nebo vadný regulátor, ale byl by mastný.


Dělá to Vždycky po přeřazení. Jak se to jednou rozjede tak už to jede. Připadá mi to jako by tam šlo málo nafty, ale nevím. Na ty hadice kouknu. Nevíte jestli se dá diagnostika nějak napojit aby bylo možný sledovat hodnoty během jízdy? Něco by z toho snad šlo poznat.
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#5 Příspěvek od Slid »

Bolys píše:
Slid píše:Dělá Ti třeba když jedeš na 5 v kopci plyn skoro na zemi a najednou to přestane táhnou pauza a najednou to zase začne táhnout atd.

Koukni na hadice od intercooleru do turba.
Koukni zda-li nemáš prasklou tu tenkou hadičku která vede ze saní do regulátoru turba nebo zda-li není vypadlá, nebo vadný regulátor, ale byl by mastný.


Dělá to Vždycky po přeřazení. Jak se to jednou rozjede tak už to jede. Připadá mi to jako by tam šlo málo nafty, ale nevím. Na ty hadice kouknu. Nevíte jestli se dá diagnostika nějak napojit aby bylo možný sledovat hodnoty během jízdy? Něco by z toho snad šlo poznat.


A dělá to zničeho nic nebo jsi to takto koupil ?
Bolys
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: sob 29.04.2006 00:00

#6 Příspěvek od Bolys »

Slid píše:
Bolys píše:
Slid píše:Dělá Ti třeba když jedeš na 5 v kopci plyn skoro na zemi a najednou to přestane táhnou pauza a najednou to zase začne táhnout atd.

Koukni na hadice od intercooleru do turba.
Koukni zda-li nemáš prasklou tu tenkou hadičku která vede ze saní do regulátoru turba nebo zda-li není vypadlá, nebo vadný regulátor, ale byl by mastný.


Dělá to Vždycky po přeřazení. Jak se to jednou rozjede tak už to jede. Připadá mi to jako by tam šlo málo nafty, ale nevím. Na ty hadice kouknu. Nevíte jestli se dá diagnostika nějak napojit aby bylo možný sledovat hodnoty během jízdy? Něco by z toho snad šlo poznat.


A dělá to zničeho nic nebo jsi to takto koupil ?


Auto už mám rok. Začalo to dělat tak před týdnem.
hopiondra
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: pát 14.10.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od hopiondra »

pokud rikaz ze by tam mohlo jit malo nafty, tak bych urcite koukl na palivak pokud si natankoval nakou spatnou naftu, tak se mohl ucpat a tidiz nedava vetsi mnozstvi nafty pri vyssich otackach,palivak se natalakuje bo cerpadlo furt zasobuje pallivak jak ma a po odpojeni hadicky by to melo byt pod tlakem
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od JaraX »

podle mě spíš turbosoustava, regulace tlaku turba, zkontroluj všecky hadice, intercooler apod.
toretto
Registrovaný
Příspěvky: 558
Registrován: úte 19.04.2005 00:00
Bydliště: Úpice

#9 Příspěvek od toretto »

JaraX píše:podle mě spíš turbosoustava, regulace tlaku turba, zkontroluj všecky hadice, intercooler apod.

taky si to myslim..
Bolys
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: sob 29.04.2006 00:00

#10 Příspěvek od Bolys »

toretto píše:
JaraX píše:podle mě spíš turbosoustava, regulace tlaku turba, zkontroluj všecky hadice, intercooler apod.

taky si to myslim..


Dík moc. Mrknu na to a uvidím. Už aby se můj osobní technik vrátil z dovolené :D
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#11 Příspěvek od Slid »

Bolys píše:
Slid píše:
Bolys píše:[quote="Slid"]Dělá Ti třeba když jedeš na 5 v kopci plyn skoro na zemi a najednou to přestane táhnou pauza a najednou to zase začne táhnout atd.

Koukni na hadice od intercooleru do turba.
Koukni zda-li nemáš prasklou tu tenkou hadičku která vede ze saní do regulátoru turba nebo zda-li není vypadlá, nebo vadný regulátor, ale byl by mastný.


Dělá to Vždycky po přeřazení. Jak se to jednou rozjede tak už to jede. Připadá mi to jako by tam šlo málo nafty, ale nevím. Na ty hadice kouknu. Nevíte jestli se dá diagnostika nějak napojit aby bylo možný sledovat hodnoty během jízdy? Něco by z toho snad šlo poznat.


A dělá to zničeho nic nebo jsi to takto koupil ?


Auto už mám rok. Začalo to dělat tak před týdnem.[/quote]

Pokud si s ničím nešteloval a nezvětšil si tlak turba, co má toto taky za následek, protože když je tlak vyšší než je dovoleno, elektronika přiškrtí palivo aby se motor nepoškodil.
Tak je to určo v hadicích nebo regulátoru.
Pokud hadice budou ok, nech si změřit tlak turba. Nebo si to změř sám odpoj tenkou hadičku která vede ze sání do regulátoru turba a přes T kus připoj tlakoměr s rozsahem cca 2atm. Tlak v otáčkách 3-4000 je normálně kolem 0,8atm když tlak stoupá více pak je regulátor prasklý a neomezuje maximánlí tlak
Odpovědět