Nesb píše:Jinak teda,nemyslite si ze u BMW jsou problemy s chlazenim,s unikem vody apod,docela castym jevem oproti jinym znackam????
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Mizí voda z chladící soustavy
Tak jsem v kontaktu s BMW servisem v Olomouci a tam mi aniž by se na to nejprve chtěli podivat zdělili,že to bude určitě prasklá hlava,nebo v lepším případě to těsnění,což mě teda docela dostalo.
v průběhu tohoto týdne to asi risknu a tu palici necham sundat,tak sem potom napíšu,jak to dopadlo a budu se modlit,aby to tím bylo.opravdu bych ji nerad sundal s tím,že je nakonec něco špatně jinak.
v průběhu tohoto týdne to asi risknu a tu palici necham sundat,tak sem potom napíšu,jak to dopadlo a budu se modlit,aby to tím bylo.opravdu bych ji nerad sundal s tím,že je nakonec něco špatně jinak.
no těma emisema se to da taky zjistit ale docela těžko měl sem fouklý těsnění a na emisích normál,bmw má porad super emise a navíc tyhle motory jezdí do poslední chvíle a pak se to projeví...další věc že specielně jinak ti ten motor kouří při změně teploty tlaku a vlhkosti....doporučuju,pořádně natlakovat chladicí soustavu-emise vyloučíme-pak pokud se ti to někdy zahrálo až do červeného pole-zavzdušnuje se ti to a tlakuje do expanzky tak to je jen těsnění a další možnost prasklá hlava ale to sem u bmw viděl jen málo spíš to je to těsnění...v bmw oprava cca v dílech do 15000+práce...doporučím sundat hlavu nechat otlakovat+sronat na horizontalce-cena tak 1500kč,kopit tešnění-komplet sada od REIMS cca 4000kč pro bmw dodava reims ale jen pro ten nápis bmw je to o 100%dražší,šrouby do hlavy dávat nový nemusíš ty stojí 1500kč-výměna je doporučena,ale druhé použití snesou bez problémů.a pak někoho šikovnýho a máš to za víc jak polovičku než v bmw...pak pisni jak si dopadnul měj se
Pod pojmem "borec s diagnostikou emisí" si prosimtě nepředstavuj kdejakýho šmudlu co měří emise na STKáčku, ale člověka co má diagnostiku složení výfukových plynů - zjistí obsah všech složek ve výfukových plynech - a tam se voda jdoucí do válce na 100péček projeví.LudvaM píše:no těma emisema se to da taky zjistit ale docela těžko měl sem fouklý těsnění a na emisích normál,bmw má porad super emise ....
Stejně ale sázím na expanzku, nebo něco okolo

Tak po dlouhém bazírování a zkoumání-tlakování systému,výměny víčka a neustálého chození kolem jsem se nakonec tu palici rozhodl shodit a co myslíte:měla ho tam...
ve třetím škopku voda (po předešlém tlakování) a ventily umytý i včetně válce.Po předběžném měření je hlava zkroucená min.o tři desetiny.vypadá to,že šla voda mezi těsněním. týdnu půjde na srovnání a otlakování. Jak budu vědět víc,dám to sem.

Zdarec,zapomněl jsem napsat,jak jsem slíbil.Takže hlava byla sice zkroucená,ale bohužel nejen to. na třetím válci se po otlakování projevila prasklina v sacím kanálu(tlakováno za tepla) Tak jsem se rozhodl,že ji vařit nebudu-cca 8tis a není to úplně vono,tak jsem sehnal starší za cca 14t,nechal opět otlakovat-naštěstí v pohodě-ufff,nechal slejznout o desetinku a šup tam sní. Nyní mám po 14ti dnech najeto cca 4 tis km a vše se zatím zdá v pohodě. doufám,že na delší dobu. Jinak mé příští auto bude sice asi bmw,ale už né asi diesel - na auto nejsem ras,ale abych v průběhu 130tis km měnil při 60t vstřiky, 120t turbo a 130t řešil hlavu, to je na mě opravdu dost.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Mi povídej mám to samý. Doufám, že na mě zbývá jen to poslední. Turbo a ventily tam už nové jsourades píše:Prej existuje nějaký prášek,který se nasype do chladiče a pokud je prasklá hlava,tak prášek indikuje změnou barvy,že je fouklé těsnění-předpokládám,že reaguje na olej,který se smísí s vodou v chlazení. Problém však vidím v tom,že když je těsnění prasklé mimo olej a jde to do válce,tak to tímto poznat nebude,maximálně můjde voda do výfuku a při nastartování může jít z výfuku bílý dým-což není stoprocentní pravidlo. Je tedy možno nějak přesně zdiagnostikovat,že je fouklé těsnění,nebo prasklá hlava nějakou přesnější metodou?íky
