
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
dotaz na 325tds
Lidi omlouvám se , ale nevím kam to mám napsat , kdyžtak to někdo někam přesuňte . Chci si pořídit BMW 325tds rok tak 94 vejš a zatím mě někdo auto vřele doporučil , ale i odrazoval . Prý u nich praskaly hlavy atp .. mohl by mi někdo pomoct ? Kdyžtak jaký rok nekupovat a tak . Nejlépe na mail kindlik@seznam.cz , moc všem děkuji . 

Kindlik píše:Lidi omlouvám se , ale nevím kam to mám napsat , kdyžtak to někdo někam přesuňte . Chci si pořídit BMW 325tds rok tak 94 vejš a zatím mě někdo auto vřele doporučil , ale i odrazoval . Prý u nich praskaly hlavy atp .. mohl by mi někdo pomoct ? Kdyžtak jaký rok nekupovat a tak . Nejlépe na mail kindlik@seznam.cz , moc všem děkuji .
ja Ti to reknu asi tak ...vsetky E36 sou moc hezka a auta do kterych se proste bouchnes ..ale treba mat o ne peci ... a vrtat se v nich taky budes jednoducho muset skor ci neskor ..jen ak to xces na miesic vyskouset ....
jinak zalezi to od kusu ... mam sam 318TDS neni to 325 to ma od nej daleko ... to uz je hezke honeni ...tohle je lenivy ,...
ale proste kdyz to nekoupis s prasklou hlavou vana bude OK a taky CERPADLO a budes mit k nemu dobry pristup ... myslim ze budes spokojen ...vseobecne benziny zerou vice .... tahle 325 TDS kolem 7.5 priemer ale turbo zacina tahat uz od nejakych 1800 otacok kdes to benzin musis troska vytocit abys na to dosel a tum aj spotreba narasta ...a ma to 105 KW takze lenivy to neni .... oproti 318TDS :O) ....
vys snazit sa este s co najmenej KM :O) ale to je vic nez polovinu kar stocenych hlavne dovoz ...
tak nevim ci sem Ti pomoch ... ale zhrnme to jak to nema prasklou hlavu ,vanu, nebudes to vytacet za studena ...cerpadlo bude relativne OK ...lebo pri tych km uz 100 percentny nebude ... tak fajn kara a celkom aj ziva ...
jinak ak Ti de vo spotrebu tak treba jinu znacku jako TDI .. HDI ... C-TDI ale to uz nebude Bawo E36 :O)
Použij vyhledávač, tohle téma se tu probíralo už opravdu hodněkrát a řečeno bylo již vše co o tomto motoru šlo říci.Kindlik píše:Lidi omlouvám se , ale nevím kam to mám napsat , kdyžtak to někdo někam přesuňte . Chci si pořídit BMW 325tds rok tak 94 vejš a zatím mě někdo auto vřele doporučil , ale i odrazoval . Prý u nich praskaly hlavy atp .. mohl by mi někdo pomoct ? Kdyžtak jaký rok nekupovat a tak . Nejlépe na mail kindlik@seznam.cz , moc všem děkuji .
Tak jako 325tds není špatný auto. Rok doporučit nejde, je to kus od kusu. Tachometru pod 200000 moc nevěř (pokud nebude se serviskou). Jinak jak tu píší ostatní-bacha na hlavu a vstřikovací čerpadlo. Turbo celkem dost vydrží (při slušném zacházení klidně 200000 bez úniku). Jinak spotřebu počítej kolem 6,5-8,5L podle stylu jizdy. Pro auto není problém jet 200, když potřebuješ. TDI-čkům v klidu ujedeš a pokud to necháš chipnout (motor musí být mechanicky v pořádku!), jede to dobře i na současné poměry. Ale počítej že servis tě bude něco stát, pokud ho nezanedbáš, motor vydrží klidně 500000km. A neber první auto s naleštěnou kastlí! 

Kindlik píše:mě se právě celkově to auto líbíjen poraďte jaký ty modely nekupovat , nikde sem to nenašel
sem lama
To hrozne zalezi na tom co od toho auta chces ... jak pise jordeeman, jemu staci 318TDS ktery muze bejt svym zpusobem "lepsi" nez M3 ... to co bych doporucil nekupovat by byla asi 325i bez Vanosu, 318i se motorem M40 ( snad je to oznaceni spravne, uz si to nepamatuju ) ale i o tom se da polemizovat .. nakonec, motor se da vymenit

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: úte 09.05.2006 00:00
- Bydliště: Jablonec n/N Praha
- Kontaktovat uživatele:
To LOPOLO - ...325i bez vanosu... po precteni na me padaj smiseny pocity
. Nikdy sem s vanosovou verzi nemel moznost jet. Ale musi to bejt mazec. Hodnota max kroutaku nad 1000 otacek musi bejt ohromujici. Ale lepsi to rikam septem aby to nedolehlo pred barak k milousovi.
2.5 TDS musi bejt pri rozumnym technyckym stavu parada. Chvili sem jezdil se starsi verzi (TD). Na dalky a pri provozni teplote super. Ale pri castejch opakovanejch mrazivejch zimnich startech sem cejtil, ze to neni to pravy orechovy. Motor sel paradne i s takrka 200tkm na hrbu. Jezdil sem s nim jednu zimu. I pres odpovidajici slusny technycky stav sem musel resit drobnost - spinani zavicivh svicek. Proste u starsiho auta musis cekat vsechno. Hlavne aby byl agregat v poradku. Drobnosti doresis vzdycky. Spotreba + zazitek se silou motoru dost dobrej. I pri stari auta 10 let nesrovnatelnej zazitek sestivalcovy kultury oproti vsem TDI 4valum. U auta ve vybornym technyckym stavu je rozdil ve zvuku motoru ohromujici. Ta kultivovanost chodu se blizi k benzinovejm dost blizko. Neni to ten klasickej traktorovej drcak. Bohuzel sem este nemel moznost okusit jizdu v 2l Bmw 4valcich. Ale 3l sestival je opravdu mazec.
Vsechno se to u tech nasich starsich aut fakt mota okolo tech. stavu. A ten neurcuje tachometr. Ale ta sestivalcova kultura fakt stoji za to.


2.5 TDS musi bejt pri rozumnym technyckym stavu parada. Chvili sem jezdil se starsi verzi (TD). Na dalky a pri provozni teplote super. Ale pri castejch opakovanejch mrazivejch zimnich startech sem cejtil, ze to neni to pravy orechovy. Motor sel paradne i s takrka 200tkm na hrbu. Jezdil sem s nim jednu zimu. I pres odpovidajici slusny technycky stav sem musel resit drobnost - spinani zavicivh svicek. Proste u starsiho auta musis cekat vsechno. Hlavne aby byl agregat v poradku. Drobnosti doresis vzdycky. Spotreba + zazitek se silou motoru dost dobrej. I pri stari auta 10 let nesrovnatelnej zazitek sestivalcovy kultury oproti vsem TDI 4valum. U auta ve vybornym technyckym stavu je rozdil ve zvuku motoru ohromujici. Ta kultivovanost chodu se blizi k benzinovejm dost blizko. Neni to ten klasickej traktorovej drcak. Bohuzel sem este nemel moznost okusit jizdu v 2l Bmw 4valcich. Ale 3l sestival je opravdu mazec.
Vsechno se to u tech nasich starsich aut fakt mota okolo tech. stavu. A ten neurcuje tachometr. Ale ta sestivalcova kultura fakt stoji za to.

Já mám sám 325 TDS asi půl roku, jsem s ním maximálně spokojený. Jak už tady bylo mnohokrát zmíněno tak 6válec je fakt požitek. Co se týče 4 válcového dvoulitru tak s ním mám zkušenosti jen od kamaráda, který má Rovera 75, s tímto bmw agregátem. Několikrát jsem s ním jel a na to, že jde o 4 válec jsem byl opravdu přkvapený. Na to, že je to 'jen' dvou litr je překvapivě výkoný, o čemž svědčí i 136Ps (doufám, že jsem se o nějakého koníka nespletl) a opravdu tichý, možná je to i vynikajícím odhlučněním ve zmíněném voze.