
Ja vim mam moc otazek, ale zmenil jsem 36 na 46 a je to pro me neznama

http://www.miglenium.de/workshop_carhifi_e46.html3nge píše:oddelas ty dekory kolem radia (pomalu necim vytahnout) a pak dva krizove sroubky... zadnej problemPokusKnalezeni píše:Je tezke vymenit radi na e46? Mam tam kazetu a kupil jsem CD (origo). Nerad bych se do toho poustel sam
Ja vim mam moc otazek, ale zmenil jsem 36 na 46 a je to pro me neznama
drzi , ale kdyz ji budes pomalu vydloubavat treba sroubovakem ze vsech stran .. tak pujde bez probu venPokusKnalezeni píše:http://www.miglenium.de/workshop_carhifi_e46.html3nge píše:oddelas ty dekory kolem radia (pomalu necim vytahnout) a pak dva krizove sroubky... zadnej problemPokusKnalezeni píše:Je tezke vymenit radi na e46? Mam tam kazetu a kupil jsem CD (origo). Nerad bych se do toho poustel sam
Ja vim mam moc otazek, ale zmenil jsem 36 na 46 a je to pro me neznama
Tady je nejaky hloupy navod na neorigo, ta lista v prvnim kroku na nicem nedrzi?
Vytahno nejdrive listu napravo (tu dlouhou)! Nebo ji aspon povol u toho spoje jak je radio,pak az vyndavej listu kolem radiaPokusKnalezeni píše:http://www.miglenium.de/workshop_carhifi_e46.html3nge píše:oddelas ty dekory kolem radia (pomalu necim vytahnout) a pak dva krizove sroubky... zadnej problemPokusKnalezeni píše:Je tezke vymenit radi na e46? Mam tam kazetu a kupil jsem CD (origo). Nerad bych se do toho poustel sam
Ja vim mam moc otazek, ale zmenil jsem 36 na 46 a je to pro me neznama
Tady je nejaky hloupy navod na neorigo, ta lista v prvnim kroku na nicem nedrzi?
Redukce na "klasický" neorigo rádio se dá koupit např na http://www.autodoplnky.cz/index.php?typ ... ozi=255292 vypadá docela schopně a stojí dvě kila...FreeTree píše:Teď to řeším, komplet měním ozvučení v autě. Nejdřív oddělej tu dlouhou lištu nad kastlíkem (kolmo) jde to lehce a nic nemůžeš zničit. Pak tu malou nad rádiem (ta drží v levo, ale když to budeš oddělávat kolmo nic nemůžeš zničit. Pak dva šrouby na rádio a pak už jde ven. Ten konektor musíš jakoby odjistit viz ten odkaz tady nahoře....
Já si dělám redukci na klasický rádio z MDF a laminátu. Až to bude hotový, dám sem nějaký to foto.....
Nevim neoreginal by jsem si do aua asi vubec nedal.Petous píše:Redukce na "klasický" neorigo rádio se dá koupit např na http://www.autodoplnky.cz/index.php?typ ... ozi=255292 vypadá docela schopně a stojí dvě kila...FreeTree píše:Teď to řeším, komplet měním ozvučení v autě. Nejdřív oddělej tu dlouhou lištu nad kastlíkem (kolmo) jde to lehce a nic nemůžeš zničit. Pak tu malou nad rádiem (ta drží v levo, ale když to budeš oddělávat kolmo nic nemůžeš zničit. Pak dva šrouby na rádio a pak už jde ven. Ten konektor musíš jakoby odjistit viz ten odkaz tady nahoře....
Já si dělám redukci na klasický rádio z MDF a laminátu. Až to bude hotový, dám sem nějaký to foto.....
Proč měnit originál rádio? Protože mám doma v pokoji /////Alpine CDA 9855 k tomu zesilovač Rodek R680i (4x80 + 1x250W RMS), kompa Hertz HSK 165 (100W RMS), SW Hifonics SQ 124 (300W RMS), kapacitor Stealth. Místo zadních repro musím ještě nějakou variantu vymyslet.Pepe píše:teď jsem to řešil a jeko nejlepší řešení jsem vymyslel tohle: Multimediální DVD přehrávač kterej mě stál kolem 4500,- Kč + FM modulátor kterej mě stál kolem 1000,- Kč. DVD přehrávač přehrává MP3 na DVD a drží pamě? při vypnutí klíčku. Na jedno DVD dám 50 cedeček tj. 70 hodin muziku, to je lepší a levnější něž changer. FM modulátor jsem původně dal bezdrátový, ale přenos zvuku byl hroznej, rušivej, tak jsem vyzkoušel FM modulátor přes antenní kabel a přenos zvuku je vpohodě, hraje to perfektně. Na FM modulátoru si nastavíš frekvenci, kterou naladíš na rádiu jako radiovou stanici. Takže to naladíš na jakémkoliv rádiu který ani nemá výstup.Tak proč měnit originál radio.
Vypadá to strašně..... rádio posunutý na levou stranu, dělám si to na prostředek.... pak hodím nějakou fotku.... jde to tady vůbec?Petous píše:Redukce na "klasický" neorigo rádio se dá koupit např na http://www.autodoplnky.cz/index.php?typ ... ozi=255292 vypadá docela schopně a stojí dvě kila...FreeTree píše:Teď to řeším, komplet měním ozvučení v autě. Nejdřív oddělej tu dlouhou lištu nad kastlíkem (kolmo) jde to lehce a nic nemůžeš zničit. Pak tu malou nad rádiem (ta drží v levo, ale když to budeš oddělávat kolmo nic nemůžeš zničit. Pak dva šrouby na rádio a pak už jde ven. Ten konektor musíš jakoby odjistit viz ten odkaz tady nahoře....
Já si dělám redukci na klasický rádio z MDF a laminátu. Až to bude hotový, dám sem nějaký to foto.....