Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak vypadá inspection I a II u TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
překlad co vše v BMW dělají.
Inspection I
Karoserie/elektroinstalace
- Autobaterie – vyzkoušet velkým proudem, zkontrolovat hladinu elektrolytu případně dolít, dobít baterii, nebo vyměnit.
- Zkontrolovat světla
- Zkontrolovat osvětlení nápisů a podsvícení tlačítek, zkontrolovat přístrojovku.
- Zkontrolovat klakson, světelnou houkačku, výstražná světla
- Zkontrolovat gumičky stěračů a nastavení trysek vstřikovačů případně nastavit.
- Zkontrolovat stav a funkci pásů
- Zkontrolovat stav zámků případně namazat
- Vyměnit pylový filtr, pokud vozidlo jezdit v prašných prostředích měnit časteji
- Zkontrolovat celou karoserii kromě dutin na rezavění
Motorová část
- Vyresetovat servisní indikátor
- Vyvolat pamě? závad
- Zkontrolovat hadice chlazení, zjistit jestli neuniká kapalina, zkontrolovat její stav a hladinu případně doplnit.
- Měnit chladící kapalinu max. po třech letech
- Zkontrolovat posilovač řízení, únik kapaliny,
- Zkontrolovat hydrauliku brzd a spojky, hladinu kapaliny, případně doplnit
- Měnit brzdovou kapalinu nejpozději co dva roky
- Zkontrolovat kapalinu vstřikovačů a intenzivního čištění, množství a antifreeze
Pohon
- Vyměnit olej a filtr v motoru (6,5L)
- Empty the water trap
- Zkontrolovat převodovku na unik oleje
- Zkontrolovat palivové hadice a nádrž, zkontrolovat úniky
- Výfuk: zkontrolovat stav a funkci, zavěšení.
- Řízení: zkontrolovat řídící tyč, čepy, skříň řízení, apod.
- Vyndat brzdové destičky, zkontrolovat stav, opotřebení, očistit brzdy, zkontrolovat kotouče případně vyměnit
- Zkontrolovat brzdové trubky a hadice a jejich umístění
- Seřídit ruční brzdu je-li to třeba
- Zkontrolovat kola a pneumatiky, doplnit tlak včetně rezervy, případně vyměnit po dohodě se zákazníkem
Konečná kontrola:
- brzdy
- řízení
- spojku
- tlumiče a pružiny
- zpětná zrcátka
- větrák topení
- kontrolky
- Check Control
----------------------------------------------------------------------------------
Inspection II
Karoserie/elektroinstalace
- Autobaterie – vyzkoušet velkým proudem, zkontrolovat hladinu elektrolytu případně dolít, dobít baterii, nebo vyměnit.
- Zkontrolovat světla
- Zkontrolovat osvětlení nápisů a podsvícení tlačítek, zkontrolovat přístrojovku.
- Zkontrolovat klakson, světelnou houkačku, výstražná světla
- Zkontrolovat gumičky stěračů a nastavení trysek vstřikovačů případně nastavit.
- Zkontrolovat stav a funkci pásů
- Zkontrolovat stav zámků případně namazat
- Vyměnit pylový filtr, pokud vozidlo jezdit v prašných prostředích měnit časteji
- Zkontrolovat celou karoserii kromě dutin na rezavění
Motor
- Vyresetovat servisní indikátor
- Vyvolat pamě? závad
- Vyměnit Intake Air Silencer (asi vzduchovej filtr)
- Zkontrolovat hadice chlazení, zjistit jestli neuniká kapalina, zkontrolovat její stav a hladinu případně doplnit.
- Měnit chladící kapalinu max. po třech letech
- Zkontrolovat posilovač řízení, únik kapaliny,
- Zkontrolovat hydrauliku brzd a spojky, hladinu kapaliny, případně doplnit
- Měnit brzdovou kapalinu nejpozději co dva roky
- Zkontrolovat kapalinu vstřikovačů a intenzivního čištění, množství a antifreeze
Pohon
- Vyměnit olej a filtr v motoru (6,5L)
- Empty the water trap
- Zkontrolovat převodovku na unik oleje
- Zkontrolovat palivové hadice a nádrž, zkontrolovat úniky
- Výfuk: zkontrolovat stav a funkci, zavěšení.
- Řízení: zkontrolovat řídící tyč, čepy, skříň řízení, apod.
- Vyndat brzdové destičky, zkontrolovat stav, opotřebení, očistit brzdy, zkontrolovat kotouče případně vyměnit
- Zkontrolovat brzdové trubky a hadice a jejich umístění
- Seřídit ruční brzdu je-li to třeba
- Zkontrolovat kola a pneumatiky, doplnit tlak včetně rezervy, případně vyměnit po dohodě se zákazníkem
- Vyměnit olej v převodovce (1,2l)
- Vyměnit olej v diferáku (1,7l)
- Zkontrolovat lamelu spojky
- Zkontrolovat pakny ruční brzdy
- Half-shafts – zkontrolovat jestli není unik (nevím co to je)
- Vyměnit palivový filtr, pokud se jezdí na horší naftu měnit časteji
Konečná kontrola:
- brzdy
- řízení
- spojku
- tlumiče a pružiny
- zpětná zrcátka
- větrák topení
- kontrolky
- Check Control
Inspection I
Karoserie/elektroinstalace
- Autobaterie – vyzkoušet velkým proudem, zkontrolovat hladinu elektrolytu případně dolít, dobít baterii, nebo vyměnit.
- Zkontrolovat světla
- Zkontrolovat osvětlení nápisů a podsvícení tlačítek, zkontrolovat přístrojovku.
- Zkontrolovat klakson, světelnou houkačku, výstražná světla
- Zkontrolovat gumičky stěračů a nastavení trysek vstřikovačů případně nastavit.
- Zkontrolovat stav a funkci pásů
- Zkontrolovat stav zámků případně namazat
- Vyměnit pylový filtr, pokud vozidlo jezdit v prašných prostředích měnit časteji
- Zkontrolovat celou karoserii kromě dutin na rezavění
Motorová část
- Vyresetovat servisní indikátor
- Vyvolat pamě? závad
- Zkontrolovat hadice chlazení, zjistit jestli neuniká kapalina, zkontrolovat její stav a hladinu případně doplnit.
- Měnit chladící kapalinu max. po třech letech
- Zkontrolovat posilovač řízení, únik kapaliny,
- Zkontrolovat hydrauliku brzd a spojky, hladinu kapaliny, případně doplnit
- Měnit brzdovou kapalinu nejpozději co dva roky
- Zkontrolovat kapalinu vstřikovačů a intenzivního čištění, množství a antifreeze
Pohon
- Vyměnit olej a filtr v motoru (6,5L)
- Empty the water trap
- Zkontrolovat převodovku na unik oleje
- Zkontrolovat palivové hadice a nádrž, zkontrolovat úniky
- Výfuk: zkontrolovat stav a funkci, zavěšení.
- Řízení: zkontrolovat řídící tyč, čepy, skříň řízení, apod.
- Vyndat brzdové destičky, zkontrolovat stav, opotřebení, očistit brzdy, zkontrolovat kotouče případně vyměnit
- Zkontrolovat brzdové trubky a hadice a jejich umístění
- Seřídit ruční brzdu je-li to třeba
- Zkontrolovat kola a pneumatiky, doplnit tlak včetně rezervy, případně vyměnit po dohodě se zákazníkem
Konečná kontrola:
- brzdy
- řízení
- spojku
- tlumiče a pružiny
- zpětná zrcátka
- větrák topení
- kontrolky
- Check Control
----------------------------------------------------------------------------------
Inspection II
Karoserie/elektroinstalace
- Autobaterie – vyzkoušet velkým proudem, zkontrolovat hladinu elektrolytu případně dolít, dobít baterii, nebo vyměnit.
- Zkontrolovat světla
- Zkontrolovat osvětlení nápisů a podsvícení tlačítek, zkontrolovat přístrojovku.
- Zkontrolovat klakson, světelnou houkačku, výstražná světla
- Zkontrolovat gumičky stěračů a nastavení trysek vstřikovačů případně nastavit.
- Zkontrolovat stav a funkci pásů
- Zkontrolovat stav zámků případně namazat
- Vyměnit pylový filtr, pokud vozidlo jezdit v prašných prostředích měnit časteji
- Zkontrolovat celou karoserii kromě dutin na rezavění
Motor
- Vyresetovat servisní indikátor
- Vyvolat pamě? závad
- Vyměnit Intake Air Silencer (asi vzduchovej filtr)
- Zkontrolovat hadice chlazení, zjistit jestli neuniká kapalina, zkontrolovat její stav a hladinu případně doplnit.
- Měnit chladící kapalinu max. po třech letech
- Zkontrolovat posilovač řízení, únik kapaliny,
- Zkontrolovat hydrauliku brzd a spojky, hladinu kapaliny, případně doplnit
- Měnit brzdovou kapalinu nejpozději co dva roky
- Zkontrolovat kapalinu vstřikovačů a intenzivního čištění, množství a antifreeze
Pohon
- Vyměnit olej a filtr v motoru (6,5L)
- Empty the water trap
- Zkontrolovat převodovku na unik oleje
- Zkontrolovat palivové hadice a nádrž, zkontrolovat úniky
- Výfuk: zkontrolovat stav a funkci, zavěšení.
- Řízení: zkontrolovat řídící tyč, čepy, skříň řízení, apod.
- Vyndat brzdové destičky, zkontrolovat stav, opotřebení, očistit brzdy, zkontrolovat kotouče případně vyměnit
- Zkontrolovat brzdové trubky a hadice a jejich umístění
- Seřídit ruční brzdu je-li to třeba
- Zkontrolovat kola a pneumatiky, doplnit tlak včetně rezervy, případně vyměnit po dohodě se zákazníkem
- Vyměnit olej v převodovce (1,2l)
- Vyměnit olej v diferáku (1,7l)
- Zkontrolovat lamelu spojky
- Zkontrolovat pakny ruční brzdy
- Half-shafts – zkontrolovat jestli není unik (nevím co to je)
- Vyměnit palivový filtr, pokud se jezdí na horší naftu měnit časteji
Konečná kontrola:
- brzdy
- řízení
- spojku
- tlumiče a pružiny
- zpětná zrcátka
- větrák topení
- kontrolky
- Check Control
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
Někdy zdání pěkně klame..... Byla tady jednou story o motorce v AuTecu co stála na parkovišti tak jak ji majitel zaparkoval a když se z dálky koukal na tu svou motorku a volal jak na tom jsou, řekli že na ni už pracují.... (přitom stála pořád před budovou)JaraX píše:a já si myslím že dělají vzhledem k tomu kolik taková inspekce stojí.
Nevim už kdo to tu psal.
Ale raději si vzít dovolenou a být u toho.
Tak tech 1000 Kc je cenikova cena bez DPH, co se da najit na internetu, ve ktere samozrejme neni zapocitana cena oleje a jinych kapalin pripadne dilu, ktere je treba vymenit.JaraX píše:přidáná inspection II,
tak o tom litru silně pochybuju, kdosi tu psal že někdy plati i přes 10k.
Vetsina praci v ramci inspekce spociva v kontrole, tzn. zadny opravy ci vymeny apod. A jak tedy vis, jestli se ti divali, jak mas napnuty remeny, nebo kolik mas oleje v difecu etc.
Opravdu silne pochybuju, ze kterykoliv z autorizovanych servisu BMW provede opravdu vsechny dane ukony.
Souhlasím, stejně si je ani všechny nepamatují, když jsem byl v Palas Grandu v Liberci a ptal se, co všechno to obsahuje, mimo řeč při jednom servisu co mě tam dělali, tak mechanik koukal do stropu a lovil to co tam všechno je s několika záseky a doplnění kolegy, možná že kdyby to dělali všichni mechoši dohromady tak to možná splácaj.