Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
rozdily a v cem 323i # 325i
Ridici jednotky se urcite lisi taky. Pokud bys do 323i nahral program 325i, tak bys to nejspis pekne doprasil :)
Jak jsem jiz psal, ten ubytek 20 PS oproti 325i je z vetsi casti zpusoben hardwarem a ne softwarem. Tech 20 PS chybi ve vysokych otackach, kdy motor potrebuje hodne vzduchu a u 323i se mu ho proste nedostava tolik. To co tady pisu neni samozrejme z moji makovice.
Jak jsem jiz psal, ten ubytek 20 PS oproti 325i je z vetsi casti zpusoben hardwarem a ne softwarem. Tech 20 PS chybi ve vysokych otackach, kdy motor potrebuje hodne vzduchu a u 323i se mu ho proste nedostava tolik. To co tady pisu neni samozrejme z moji makovice.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 291
- Registrován: čtv 01.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 609
Tady jsem se dočet, že to s tim rozdílem nebude až tak horký.
http://www.dsv.su.se/~mad/power.html
http://www.dsv.su.se/~mad/power.html
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
jel sem s jednou vydechlou 325i a ted s mou 323i a muzu rict ze ta moje 323i jede lip ale tamto byl zmetek vydechlej ne ze by to jelo spatne ale kdyz pisou 170 PS ze by mela 192 ps??
vim ze se rika ze 323i je ochuzena kvuli eur normne kterou muselo BMW splnit a proto me napada kde vsede se jak se rika ubiralo a co ekologickyho se da vyndat aby to dostalo nejakyho kone navic.zase na druhou stranu nechi aby to zralo vic nez ted to urcite nee...tak zjistuju co tam je treba nektery hondy meli jen v sani podlozku ktera zmensovala prutok vzduchu a po vyndani mela to co jine verze a bylo to asi 15 ps u motoru kolem 75 ps v tej silnejsi vezi udajne to bylo snizeni vykonu kvuli pojistkam v nemecku...par lidi tu s 323i jezdi a zajimalo by me jestli ste to nejak resily nebo vam tech 170 PS staci kdyz starsi motor ma 192..ja rikam staci al proc je nemit ze....
vim ze se rika ze 323i je ochuzena kvuli eur normne kterou muselo BMW splnit a proto me napada kde vsede se jak se rika ubiralo a co ekologickyho se da vyndat aby to dostalo nejakyho kone navic.zase na druhou stranu nechi aby to zralo vic nez ted to urcite nee...tak zjistuju co tam je treba nektery hondy meli jen v sani podlozku ktera zmensovala prutok vzduchu a po vyndani mela to co jine verze a bylo to asi 15 ps u motoru kolem 75 ps v tej silnejsi vezi udajne to bylo snizeni vykonu kvuli pojistkam v nemecku...par lidi tu s 323i jezdi a zajimalo by me jestli ste to nejak resily nebo vam tech 170 PS staci kdyz starsi motor ma 192..ja rikam staci al proc je nemit ze....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem ještě nic neřešil a ani jsem po ničem nepátral....s každým poníkem navíc poroste spotřeba....zatím mi ten výkon stačí.....ale co jsem slyšel tak když vyměníš komplet sání i s parohama (nebo jak se tomu říká) tak bys měl dostat výkon navrch, nevím jestli na hodnoty 325ky.Patrik píše:jel sem s jednou vydechlou 325i a ted s mou 323i a muzu rict ze ta moje 323i jede lip ale tamto byl zmetek vydechlej ne ze by to jelo spatne ale kdyz pisou 170 PS ze by mela 192 ps??
vim ze se rika ze 323i je ochuzena kvuli eur normne kterou muselo BMW splnit a proto me napada kde vsede se jak se rika ubiralo a co ekologickyho se da vyndat aby to dostalo nejakyho kone navic.zase na druhou stranu nechi aby to zralo vic nez ted to urcite nee...tak zjistuju co tam je treba nektery hondy meli jen v sani podlozku ktera zmensovala prutok vzduchu a po vyndani mela to co jine verze a bylo to asi 15 ps u motoru kolem 75 ps v tej silnejsi vezi udajne to bylo snizeni vykonu kvuli pojistkam v nemecku...par lidi tu s 323i jezdi a zajimalo by me jestli ste to nejak resily nebo vam tech 170 PS staci kdyz starsi motor ma 192..ja rikam staci al proc je nemit ze....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Fikop má pravdu, 323i většinou všichni berou protože jede dobře a nežere tolik jako 325i, to jsi měl asi radši skočit do 328i když tak chceš power, ja bych to nechal tak, jinak to fakt bude žrát. A radikální upravy asi nemá cenu dělat, leta tu 2,3 převrtat na 2,5Fikop píše:Já jsem ještě nic neřešil a ani jsem po ničem nepátral....s každým poníkem navíc poroste spotřeba....zatím mi ten výkon stačí.....ale co jsem slyšel tak když vyměníš komplet sání i s parohama (nebo jak se tomu říká) tak bys měl dostat výkon navrch, nevím jestli na hodnoty 325ky.Patrik píše:jel sem s jednou vydechlou 325i a ted s mou 323i a muzu rict ze ta moje 323i jede lip ale tamto byl zmetek vydechlej ne ze by to jelo spatne ale kdyz pisou 170 PS ze by mela 192 ps??
vim ze se rika ze 323i je ochuzena kvuli eur normne kterou muselo BMW splnit a proto me napada kde vsede se jak se rika ubiralo a co ekologickyho se da vyndat aby to dostalo nejakyho kone navic.zase na druhou stranu nechi aby to zralo vic nez ted to urcite nee...tak zjistuju co tam je treba nektery hondy meli jen v sani podlozku ktera zmensovala prutok vzduchu a po vyndani mela to co jine verze a bylo to asi 15 ps u motoru kolem 75 ps v tej silnejsi vezi udajne to bylo snizeni vykonu kvuli pojistkam v nemecku...par lidi tu s 323i jezdi a zajimalo by me jestli ste to nejak resily nebo vam tech 170 PS staci kdyz starsi motor ma 192..ja rikam staci al proc je nemit ze....



Nemci casto oddelavaji kus trubky v airboxu. Jini ale oponuji, ze to nema krome zvukoveho efektu zadny jiny prinos a ze je to tam proto, aby vzduch lepe proudil airboxem a byl smerovan primo kolmo na vzduchovy filtr.Patrik píše:jel sem s jednou vydechlou 325i a ted s mou 323i a muzu rict ze ta moje 323i jede lip ale tamto byl zmetek vydechlej ne ze by to jelo spatne ale kdyz pisou 170 PS ze by mela 192 ps??
vim ze se rika ze 323i je ochuzena kvuli eur normne kterou muselo BMW splnit a proto me napada kde vsede se jak se rika ubiralo a co ekologickyho se da vyndat aby to dostalo nejakyho kone navic.zase na druhou stranu nechi aby to zralo vic nez ted to urcite nee...tak zjistuju co tam je treba nektery hondy meli jen v sani podlozku ktera zmensovala prutok vzduchu a po vyndani mela to co jine verze a bylo to asi 15 ps u motoru kolem 75 ps v tej silnejsi vezi udajne to bylo snizeni vykonu kvuli pojistkam v nemecku...par lidi tu s 323i jezdi a zajimalo by me jestli ste to nejak resily nebo vam tech 170 PS staci kdyz starsi motor ma 192..ja rikam staci al proc je nemit ze....
Dalsi vec je oddelani takove mrizky pred MAF. (c.2 -> http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15 ) To ma pry pridat tocivy moment.
A dalsi vec je, nechat nekoho pri vypnutym motoru seslapnout plyn az na podlahu a podivat se do motoru, jestli se ta klapka otevrela uplne na 100%. Pokud ne, tak se trosku utahne sroub pod plynovym pedalem az je ta klapka otevrena na 100%. Je ale treba davat pozor, aby lanko nebylo vystaveno prilisnemu napeti. Muze prasknout.
To jsou ty nejjednodusi veci, co si pamatuju.
S tim obsahem si asi kolega JaraX delal prdel.Patrik píše:proc prevrtavat obsah to ma 2500 stejne jako 325 ka to je stejny..jasny ze bych skocil po 328i a nerikam ze po ni neskocim..mozna bude tour na prodej a privezu z rise 328i touring ale ono se to taky uz blbe schani kdyz nechces dat zrovna moc a mit peknej stav individualni vybavu a peknou barvu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
jasně že jsem si dělal prdel.Patrik píše:proc prevrtavat obsah to ma 2500 stejne jako 325 ka to je stejny..jasny ze bych skocil po 328i a nerikam ze po ni neskocim..mozna bude tour na prodej a privezu z rise 328i touring ale ono se to taky uz blbe schani kdyz nechces dat zrovna moc a mit peknej stav individualni vybavu a peknou barvu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Patriku řešíš tu nesmysly... když chceš zvedat výkon tak srovnávej s 328... 325tka jede stejně a je to jen o řidiči. Mám to odzkoušené ze sprintů. Při normální jízdě využíváš níže položeného kroutáku a papírovná 0,1s z 0-100 je v reálu nesouměřitelná. Osobně si myslím že nejvíc 2,3-trojku brzdí výfuk menší průchodností, proto bych tam dal dvourourový z 328smy pak bych lehce chipnul ....
PS ale pokud chceš srovnat zrychlení o tu mizernou desetinku existuje lepší a levnější způsob
PS ale pokud chceš srovnat zrychlení o tu mizernou desetinku existuje lepší a levnější způsob





-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
lepsi a levnejsi?? povidejHuska píše:Patriku řešíš tu nesmysly... když chceš zvedat výkon tak srovnávej s 328... 325tka jede stejně a je to jen o řidiči. Mám to odzkoušené ze sprintů. Při normální jízdě využíváš níže položeného kroutáku a papírovná 0,1s z 0-100 je v reálu nesouměřitelná. Osobně si myslím že nejvíc 2,3-trojku brzdí výfuk menší průchodností, proto bych tam dal dvourourový z 328smy pak bych lehce chipnul ....
PS ale pokud chceš srovnat zrychlení o tu mizernou desetinku existuje lepší a levnější způsob![]()
Pokud ti jde pouze o zrychleni, tak to se resi kratsim diferencialem. 323 stejne jako 328 maji 2,93 tzn. ze ty tam musis dat nejakej s vyssi touto hodnotou. Zvednou se ti tim ale otacky pri bezne jizde, ale zas budes moct radit driv vyssi rychlosti. Taky se ti zrejme snizi maximalka, protoze omezovac otacek bude zasahovat pri nizsi rychlosti.