Chtěl bych dát na e36 323i průchozí laděný výfuk a zajímalo by mě, jestli mi to třeba neubere výkon a taky aby to nebylo zas moc uřvané. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Viděl bych to na Laityng s dvěma kulatýma koncovkama 80mm...
Andre píše:Chtěl bych dát na e36 323i průchozí laděný výfuk a zajímalo by mě, jestli mi to třeba neubere výkon a taky aby to nebylo zas moc uřvané. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Viděl bych to na Laityng s dvěma kulatýma koncovkama 80mm...
mám na 323i zadní laděný výfuk se dvěmi koncovkami 80mm.... podle zkušenosti ze sprintů to rozhodně výkon neubralo a má naprosto dokonalý zvuk. Co je zač nevím, protože tamuž byl při koupi.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Ten co chci má kámoš na 325i a při 2tis otáčkách je to docela rachot, pak se to trošku uklidní a od 4tis je to jak motorka. Máš to hodně hlučné? Je ten výfuk průchozí?
Andre píše:Ten co chci má kámoš na 325i a při 2tis otáčkách je to docela rachot, pak se to trošku uklidní a od 4tis je to jak motorka. Máš to hodně hlučné? Je ten výfuk průchozí?
ne je to akorát... při ustálené jízdě nejde vůbec slyšet při změně trochu. z 325tky budeš mít problém se vstupem protože 323 má jen jednu rouru.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d