Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

nejede :( pls help

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Greg
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: pon 11.04.2005 00:00
Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
Klubové ID: 660
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Greg »

zdravim, chtel bych poprosit kazdeho kdo se s necim podobnym jiz setkal o radu, diky moc predem

dojizdim do vesnice a kdyz uz se chci zase trochu rozjet, prislapnu plyn a ono nic, zkusim znovu a zase nic, spis jakoby motor jeste brzdil. vyhodim kvalt a motor chcipne. dojedu ke kraji, zkusim nastartovat a auto nastartuje ale dost divne, na plyn nereaguje a zni jakoby minimalne 2 valce neslapaly, otacky padaji a priblizne do 3 vterin auto chcipne, zkusim jeste jenou - uplne to same. a potreti uz motor ani nenaskoci, jen starter toci. kamos me odtahnul domu, zkusil jsme nastartovat a opet, motor naskoci, ale behem par vterin chipne a pak uz zase nic.

z myho lajckyho pohledu bych to tipnul na nejakou krpu s palivem. zvlastni taky je ze asi 3km predtim nez mi to zazlobilo jsem tankoval benzin, ale na Shelu V-Power, tak nevim :(

predem moc dik
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RuDoSh »

jestli to rano nastartujes tak nejaky bordel v nadrzi..... nebo treba podavaci cerpadlo.... takovy hnus ktery by to udelal, by snad neprodavali jako v-power :-(
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Slavisimo »

nedal si tam v-power diesel :?: :D
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#4 Příspěvek od Kail »

Slavisimo píše:nedal si tam v-power diesel :?: :D

Pro každodenní výtězství :twisted: :lol:
Greg
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: pon 11.04.2005 00:00
Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
Klubové ID: 660
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Greg »

nemam slozenku a tak nemuzu rict nastopro, jen na 99% vim ze to stalo 31.50 od litru. tahle varianta me taky napadla, tak jsem zavolal na tu shellku za kolik tam ten vpower diesel maji jestli jsem se fakt neprechyt, ale ba rikala ze tento disel jeste nemaj... tak ze snad ne
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#6 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Vyndej a zkontroluj palivovy čerpadlo. Mrkni, jeslit nemá protrženou takovou sí?ku, přes kterou to saje. Pokud to bude v pořádku, pokračoval bych k palivovýmu filtru. Pokud nebyl posledních 100kkm meněný, rovnou ho vyměň. Pokud tohle nepomůže, může to být i čidlo vačky, čidlo polohy klikovky atd. To by ale měla ukázat diagnostika.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#7 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Greg píše:nemam slozenku a tak nemuzu rict nastopro, jen na 99% vim ze to stalo 31.50 od litru. tahle varianta me taky napadla, tak jsem zavolal na tu shellku za kolik tam ten vpower diesel maji jestli jsem se fakt neprechyt, ale ba rikala ze tento disel jeste nemaj... tak ze snad ne
31.5 je dost malo na Vpower... :)
N54 PWR
Greg
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: pon 11.04.2005 00:00
Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
Klubové ID: 660
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Greg »

Lukas H. píše:
31.5 je dost malo na Vpower... :)
tak to teda nevim kam chodis tankovat ty... tady je to standard cena 30,2 natural, 31,5 vpower 95, a pak je jeste drazsi ten racing
Greg
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: pon 11.04.2005 00:00
Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
Klubové ID: 660
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Greg »

jinak jsem pred chvilkou prisel z garaze. odpojil jsem palivovou hadicku z te trubky co je primo na hlavou a otocil klickem a z hadicky gejzir jak swina takze palivo bude ok, tak hold zitra budu muset do Horimexu na diagnostiku a buhvi co jeste :( (penezenka je nervozni uz ted)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#10 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Greg píše:
Lukas H. píše:
31.5 je dost malo na Vpower... :)
tak to teda nevim kam chodis tankovat ty... tady je to standard cena 30,2 natural, 31,5 vpower 95, a pak je jeste drazsi ten racing
Nevim, ja tankuju racing za 35,- Mel jsem za to ze ten obyc stoji max o 2,- min...
N54 PWR
marek26
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: úte 27.09.2005 00:00

#11 Příspěvek od marek26 »

doprdele prace, ja bych se us nejraci na to vyprdla................................. my na slovensku tangujeme za 42,- fuj a v-power ani nehovorim 46,-
Studna
Registrovaný
Příspěvky: 735
Registrován: sob 23.04.2005 00:00
Bydliště: Vrbičany
Klubové ID: 1198

#12 Příspěvek od Studna »

Greg píše:zdravim, chtel bych poprosit kazdeho kdo se s necim podobnym jiz setkal o radu, diky moc predem

dojizdim do vesnice a kdyz uz se chci zase trochu rozjet, prislapnu plyn a ono nic, zkusim znovu a zase nic, spis jakoby motor jeste brzdil. vyhodim kvalt a motor chcipne. dojedu ke kraji, zkusim nastartovat a auto nastartuje ale dost divne, na plyn nereaguje a zni jakoby minimalne 2 valce neslapaly, otacky padaji a priblizne do 3 vterin auto chcipne, zkusim jeste jenou - uplne to same. a potreti uz motor ani nenaskoci, jen starter toci. kamos me odtahnul domu, zkusil jsme nastartovat a opet, motor naskoci, ale behem par vterin chipne a pak uz zase nic.

z myho lajckyho pohledu bych to tipnul na nejakou krpu s palivem. zvlastni taky je ze asi 3km predtim nez mi to zazlobilo jsem tankoval benzin, ale na Shelu V-Power, tak nevim :(

predem moc dik
Čusík a co takhle lambda sonda, chovalo se mi to dost podobně, přetěsnil jsem sání a dal novou lambdu a mazlik frčí v pohodě
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od George_D »

Studna píše: Čusík a co takhle lambda sonda, chovalo se mi to dost podobně, přetěsnil jsem sání a dal novou lambdu a mazlik frčí v pohodě

Tobě to tak zase nechcípalo že bys to nenastartoval, u tebe to bylo i celkem jasný i když jsem ti to řikal. Však sis to taky pěkně zacálnul.


Greg: Koukni i na čidlo tlaku na liště vstřiků, je možný že už nedrží tlak a benzín pak nemá na vstřikách tlak. Ale nejspíš bude diagnostika stejně potřeba :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#14 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Greg píše:jinak jsem pred chvilkou prisel z garaze. odpojil jsem palivovou hadicku z te trubky co je primo na hlavou a otocil klickem a z hadicky gejzir jak swina takze palivo bude ok, tak hold zitra budu muset do Horimexu na diagnostiku a buhvi co jeste :( (penezenka je nervozni uz ted)
tu diagnostiku ti nekdo udela levneji v prostejove nebo prerove, zavolej markovi
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Klubové ID: 633
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od castro »

Lukas H. píše:
Greg píše:
Lukas H. píše:
31.5 je dost malo na Vpower... :)
tak to teda nevim kam chodis tankovat ty... tady je to standard cena 30,2 natural, 31,5 vpower 95, a pak je jeste drazsi ten racing
Nevim, ja tankuju racing za 35,- Mel jsem za to ze ten obyc stoji max o 2,- min...
NJN, V Praze je draze :lol:
Greg
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: pon 11.04.2005 00:00
Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
Klubové ID: 660
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Greg »

tak uz jezdim!!!

bylo to palivovym cerpadlem v nadrzi, sice fungovalo ale slabe, takze motoru to nestacilo... vymena vcetne prace a diagnstiky vysla na 7.600,- v BMW Olomouc...
satva
Registrovaný
Příspěvky: 85
Registrován: úte 31.05.2005 00:00

#17 Příspěvek od satva »

to je pekna suma :roll:
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 644
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Maikl »

Měl sem podobnej problém, ale tam to bylo tím že sem prohodil ŘJ a zablokoval se mi imobolizer (prej), ale zajímavý je že pár dní po tý výměně mi to jezdilo a potom to nešlo najednou nastartovat.. Tak sem nechal 3600,- v BMW a jezdím dál.. :lol:
ps: důvod výměny byl prostý, začly mi houpat otáčky ve volnoběhu, tak sem byl na diagnostice a tam mi kluci ušatý zdělili že mám v ŘJ nahranej program na 12ti hrnek :?: a že se vůbec nemůžou dostat do nákýho testovacího rozhraní či co - a z tohoto důvodu sem čenžnul tu jednotku , oni koukali divně na mě a já zase na ně.. Ale takhle sem to koupil a normálně to jezdilo asi rok apůl a pak přišlo to houpání.. Tak mi to u AUTO GRÁL v DC nakodovali a frčel sem domů a od tý doby zase nic..
Je to fakt záhada.. :roll:
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#19 Příspěvek od Marek-is »

Greg píše:tak uz jezdim!!!

bylo to palivovym cerpadlem v nadrzi, sice fungovalo ale slabe, takze motoru to nestacilo... vymena vcetne prace a diagnstiky vysla na 7.600,- v BMW Olomouc...
Ta cena neni zas tak spatna :idea:
Greg
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: pon 11.04.2005 00:00
Bydliště: Troubky - Prerov/Olomouc
Klubové ID: 660
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Greg »

chcete-li to presne tak:
4.729,- cerpadlo
450,- diagnostika
225,- zjisteni zavady
975,- vymena cerpadla
1.212,- DPH
==============
7.591,- a necele tri hodiny prace
Odpovědět