Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
startovanie 318TDS
Zdravim Vas
Mam takyto problem:318 TDS
Za studena po nazhaveni mi startuje na sup ... bez problemov..
ked je motor teply ... teplota na palicke v jednej-tretine musim dlhsie krutit aby nastartovalo ... samozrejme zhavice uz v tedy nezapina , len prebliknu ... ale to podstatne >> ... obcas mi zdymi z vyfuku tam kde je prstenec od motora (cas vyfuku pruzna) nafukne ho a zdymi ... ako by bol upchaty katalizator a nemohlo ho pretlacit ... (koncovy vyfuk tlmic mam novy) ....
moze to byt len katalizatorom ? moze sa nejak upchat ?
jak vlastne funguje ? aktivny uhlik ?
a kde nejak oblbnut riadiacu jednotku najakym odporom a akym alebo kde je nejaky varistor alebo nieco take na zaklade coho si riadiaca jednotka povie ze zhavice nezapne ked je teply motor???
DIKY MOC za kazde info
Mam takyto problem:318 TDS
Za studena po nazhaveni mi startuje na sup ... bez problemov..
ked je motor teply ... teplota na palicke v jednej-tretine musim dlhsie krutit aby nastartovalo ... samozrejme zhavice uz v tedy nezapina , len prebliknu ... ale to podstatne >> ... obcas mi zdymi z vyfuku tam kde je prstenec od motora (cas vyfuku pruzna) nafukne ho a zdymi ... ako by bol upchaty katalizator a nemohlo ho pretlacit ... (koncovy vyfuk tlmic mam novy) ....
moze to byt len katalizatorom ? moze sa nejak upchat ?
jak vlastne funguje ? aktivny uhlik ?
a kde nejak oblbnut riadiacu jednotku najakym odporom a akym alebo kde je nejaky varistor alebo nieco take na zaklade coho si riadiaca jednotka povie ze zhavice nezapne ked je teply motor???
DIKY MOC za kazde info
Měl jsem stejný problém.Aby žhavil i teplý motor, na to stačí koupit ještě jedno teplotní čidlo. To tam našroubovat jen jako zátku a to zapojené na kabely nech vyšroubované z motoru a jen ho k něčemu přichy?, aby ti tam nelítalo. Pak to žhavý i při teplým motoru-zapojený čidlo je furt studený. Jinak co pomohlo nejvíc, že jsem nechat nastavit správný počátek vstřiku.
kde si si dal nastavit spravny pocatek vstriku a kolik to vyslo ?momento píše:Měl jsem stejný problém.Aby žhavil i teplý motor, na to stačí koupit ještě jedno teplotní čidlo. To tam našroubovat jen jako zátku a to zapojené na kabely nech vyšroubované z motoru a jen ho k něčemu přichy?, aby ti tam nelítalo. Pak to žhavý i při teplým motoru-zapojený čidlo je furt studený. Jinak co pomohlo nejvíc, že jsem nechat nastavit správný počátek vstřiku.
a co v zime zase tam je este nejaky interval na dozhavovanie nejakym prudom ... a vlastne ked bude cidlo von zhavi to pri startovani v zavislosti od teploty toho cidla a urcity cas ze ?
a inak kde to cidlo najdem ? 318tds
dik zatim
kde si si dal nastavit spravny pocatek vstriku a kolik to vyslo ?momento píše:Měl jsem stejný problém.Aby žhavil i teplý motor, na to stačí koupit ještě jedno teplotní čidlo. To tam našroubovat jen jako zátku a to zapojené na kabely nech vyšroubované z motoru a jen ho k něčemu přichy?, aby ti tam nelítalo. Pak to žhavý i při teplým motoru-zapojený čidlo je furt studený. Jinak co pomohlo nejvíc, že jsem nechat nastavit správný počátek vstřiku.
a co v zime zase tam je este nejaky interval na dozhavovanie nejakym prudom ... a vlastne ked bude cidlo von zhavi to pri startovani v zavislosti od teploty toho cidla a urcity cas ze ?
a inak kde to cidlo najdem ? 318tds
dik zatim
Já ho mám na 2,5 pod sacím plénem-čidlo. To nastavení by měl zvládnout každý, kdo někdy zpravoval nějakýho diesela-myslím servis. Ani to nemusí být přímo u BMW. Já byl u Dieseltechnik v Mníšku pod Brdy. Nechal jsem si tam vyčistit trysky,vyčistit vrch čerpadla, udělat diagnostiku, změřit tlaky ve válci a ještě jsem kupoval nějaký aditiva do nafty a bylo to do 7000,-
To žhavení mi dělali taky tam. Majitel má Omegu 2,5Tds, takže ten motor zná.
To žhavení mi dělali taky tam. Majitel má Omegu 2,5Tds, takže ten motor zná.
momento píše:Já ho mám na 2,5 pod sacím plénem-čidlo. To nastavení by měl zvládnout každý, kdo někdy zpravoval nějakýho diesela-myslím servis. Ani to nemusí být přímo u BMW. Já byl u Dieseltechnik v Mníšku pod Brdy. Nechal jsem si tam vyčistit trysky,vyčistit vrch čerpadla, udělat diagnostiku, změřit tlaky ve válci a ještě jsem kupoval nějaký aditiva do nafty a bylo to do 7000,-
To žhavení mi dělali taky tam. Majitel má Omegu 2,5Tds, takže ten motor zná.
a co este zavisi od tohoto cidla ..ako ci ma vplyv este na nieco ...?
na palubovke co ukazuje teplotu .. tak na zaklade ktoreho cidla... ?
nie tohoto ?
ak by vedel presne niekto na 318 TDS kde to cidlo je ...
dik..
momento píše:Ne, na budík tam je další čidlo. Mám to tak udělaný a vše normálně funguje. Teplotu ukazuje jak má.
jo dik
tak hodim do eteru kde ho najdem ... mam rusky manual a skusim sa z toho nejak vybabrit..:O) ...
dik za rady ...
inak cerpadlo ma za sebou repas v bosch servise ...
a ten dozhavovaci cas nevies nahodou ?
momento píše:Ne, na budík tam je další čidlo. Mám to tak udělaný a vše normálně funguje. Teplotu ukazuje jak má.
jo dik
tak hodim do eteru kde ho najdem ... mam rusky manual a skusim sa z toho nejak vybabrit..:O) ...
dik za rady ...
inak cerpadlo ma za sebou repas v bosch servise ...
a ten dozhavovaci cas nevies nahodou ?
momento píše:Měl jsem stejný problém.Aby žhavil i teplý motor, na to stačí koupit ještě jedno teplotní čidlo. To tam našroubovat jen jako zátku a to zapojené na kabely nech vyšroubované z motoru a jen ho k něčemu přichy?, aby ti tam nelítalo. Pak to žhavý i při teplým motoru-zapojený čidlo je furt studený. Jinak co pomohlo nejvíc, že jsem nechat nastavit správný počátek vstřiku.
jo ale tie zhavice maju dozhavovaci interval .. a to znamena ze Ti potom zhavia aj ked je teply motor , ked mas cidlo ktore sa tak nezohraje... von tak zhavia = rychlejsie su KO ..
ci nie ? ma s tym niekto skusenosti ???