318 TDS KOMBI vyplatí se koupit???
-
najvi
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: pon 08.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
-
Fikop
- Registrovaný
- Příspěvky: 1040
- Registrován: pon 18.07.2005 00:00
- Bydliště: New Jersey
- Klubové ID: 444
-
eko
- Registrovaný
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon 04.04.2005 00:00
- Bydliště: -o-Brn-o-
-
nehpo
- Registrovaný
- Příspěvky: 2320
- Registrován: stř 27.10.2004 00:00
- Bydliště: Praga
- Klubové ID: 71
-
najvi
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: pon 08.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
-
nehpo
- Registrovaný
- Příspěvky: 2320
- Registrován: stř 27.10.2004 00:00
- Bydliště: Praga
- Klubové ID: 71
To cerpadlo vydrzi priemerne 200 tis - ja som predaval auto s 190 tis a este bolo ok ale teple starty boli tak 2-3 sekundy takze casom by slo
nove je drahe ale bol tu niekde odkaz na repas - pouzi funciu Hledat
kazdopadne tento motor odporucam len v pripade, ze od toho auta necakas nejaku dynamiku (v opacnom pripade budes sklamany)
vela stastia
nove je drahe ale bol tu niekde odkaz na repas - pouzi funciu Hledat
kazdopadne tento motor odporucam len v pripade, ze od toho auta necakas nejaku dynamiku (v opacnom pripade budes sklamany)
vela stastia
-
jezda
- Registrovaný
- Příspěvky: 165
- Registrován: pon 02.01.2006 01:00
- Bydliště: Žebětín
- Klubové ID: 886
Před rokem jsem koupil 318tds touring dovoz Německo, rok 1995, najeto asi 165 000. Teď je tam 181 000, používám ho na každodenní ježdění do práce. Motor točím do 3000, dlouho hřeji dlouho chladím. Měnil jsem jen spotřební věci (olej,brzd. destičky, silentbloky na ramenech, klínový řemen, nap. kladku,žhav. svíčky, vstřiky nechal seřídit ). Průměrná spotřeba 6,5l. Prostě spokojenost
-
speedfred
- Registrovaný
- Příspěvky: 268
- Registrován: sob 16.07.2005 00:00
aj ja som hodne vahal pred kupou 318tds ci ho vobec kupovat-podla ohlasov na fore(doteraz som mal iba same 6valce 2,5 E30).nakoniec som ho kupil v kombiku a bol som prekvapeny ako ide.podla tych ohlasov co tu boli som cakal dynamiku S120,ale nakonic som spokojny.ked sa to rozbehne tak to uz ide.bezne dialnicne tempo 140-150 niekedy aj viac,ale to uz spotreba nezodpoveda dieslu ale benzinu
-
jarik
- Registrovaný
- Příspěvky: 71
- Registrován: sob 25.12.2004 01:00
- Bydliště: Ruzomberok[svk]
- Klubové ID: 409
-
najvi
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: pon 08.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno
Kluci jak to tak chapu je lepsi jit asi do benzinu,ne?Dozvedel jsem se, ze auto je sice koupene u BMW v cesku, ale dovezene z Nemecka, ted to ma kolem 200 tis a kolik to melo v Nemecku, nez to nekdo stocil nevim?To bude asi nejaky půl milionar.Daji se zjistit z ridici jednotky skutecne km?jarik píše:ja by som kupil radsej 325 tds , cena je uz taka ista spotreba podobna a rozdiel totalny
Ted jsem objevil kombi 318 i -97, tachec "124tis"za 160 tis.Je to dobrá cena?
Vozí někdo z klubu slušná auta z venku?
Ahoj Najvi
-
RedBaron
- Registrovaný
- Příspěvky: 940
- Registrován: úte 02.09.2003 00:00
- Bydliště: ČB
- Klubové ID: 178
Půlmilión by nebylo nic divnýho, diesel se nekupuje kvůli nákupu do Terna a zpátky
Nemusí to být nutně závada, hlavní je STAV. I když člověka zvyklého na stočená čísla, který v životě nespatřil nic přes 200.000 km na tachu to může vystrašit asi řádně.
BMW prostě benzíny umí a naftu už dneska taky, ale dávalo si na čas
BMW prostě benzíny umí a naftu už dneska taky, ale dávalo si na čas
-
speedfred
- Registrovaný
- Příspěvky: 268
- Registrován: sob 16.07.2005 00:00
-
matiz
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
-
jarik
- Registrovaný
- Příspěvky: 71
- Registrován: sob 25.12.2004 01:00
- Bydliště: Ruzomberok[svk]
- Klubové ID: 409
-
Olda H
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
Mám 325 TDčko dva roky a spokojenost. Spotřeba se opravdu odvíjí od stylu jízdy. Průměr se mi pohybuje okolo 6,5 litrů. Jezdím spíše kratší trasy a město. Při delších cestách je spotřeba nižší. Nemám potřebu aby mi kvílely gumy při rozjezdu, ale taky nejezdím jak s hnojem. Normální svižná jízda.
A pokud naftu nebudeš honit na studený motor a po dojezdu necháš chvíli volnoběh na schlazení turba, tak nebudeš mít problém ani s praskáním hlavy a zničeným turbem.
A pokud naftu nebudeš honit na studený motor a po dojezdu necháš chvíli volnoběh na schlazení turba, tak nebudeš mít problém ani s praskáním hlavy a zničeným turbem.
-
J_H_
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: pon 27.12.2004 01:00
- Bydliště: Praha
Rád vidím, že tu už nejsem sám co projíždí Arbeitera
Jak píšou fanoušci výše, není to supersport, není to felda. Je to pohodlné auto na příjemný pojezd - na tacháči mám 210 000 a z toho 70 000 jsem pojezdil, jezdím jak krátký trasy, tak docela dálky, spotřeba jak se uvádí. Pokuď chceš něco silnějšího, tak asi 325tdS (!!) je lepší volba, je co jsem zatím viděl prodávat, tak to byly vraky. Problém nastává, když to někdo honí jen kvůli tomu, že je to bávko. Když z toho chce vymlátit nějaký šílený výkon a rychlost, předjet všechny se studeným motorem a tak.
-
Patrik
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
-
J_H_
- Registrovaný
- Příspěvky: 134
- Registrován: pon 27.12.2004 01:00
- Bydliště: Praha
-
Olda H
- Registrovaný
- Příspěvky: 359
- Registrován: pon 16.01.2006 01:00
- Bydliště: Příbor
- Klubové ID: 574
No jo, ona je 5ka o něco těžší, a ono je znát každé kilo navíc. Samozřejmně jsou rozdíly zima-léto. A čím méně ptákovin vozím, tím je ato lehčí. A když natankuju plnou (65 l) a najedu 1000 km (+- nějaký kiláček) tak to tak nějak bude.Patrik píše:taky sem premejslel o 318TDS par sem jich videl a bohuzel nebo bohudik sem utek hrobnikovi z lopaty..diesel je peknej dokad neco neodejde a jak tu nekdo pise TDS 2,5 6,5 spotreba tak ai jezdim jako drak kdyz nejmin 525TDS 8 litru pod to ani heverem
