Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:
#1
Příspěvek
od JaraX » stř 03.05.2006 15:06
Taková teorie, je u dieselu potřeba odpor vyfuku za turbem nebo ne?
jak bude auto reagovat na vyndání KATu?
vyndání posledního tlumiče a nahrazení koncovkou?
Jde mi o to udělat trošku zvuk a nezvyšovat spotřebu.
Lukas H.
Čestný člen
Příspěvky: 5108 Registrován: úte 17.04.2012 09:10
#2
Příspěvek
od Lukas H. » stř 03.05.2006 15:10
Pokud mas funkcni kat tak nijak, ja to nepoznal... Mel jsem vzadu jen absorbcni tlumic a zvuk byl ok..
N54 PWR
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od JaraX » stř 03.05.2006 15:33
nevim jestli je funkcni je to origo, najeto 300 000
Lukas H.
Čestný člen
Příspěvky: 5108 Registrován: úte 17.04.2012 09:10
#4
Příspěvek
od Lukas H. » stř 03.05.2006 17:43
JaraX píše: nevim jestli je funkcni je to origo, najeto 300 000
Ten uz by mohl bejt zacpanej sazema...
N54 PWR
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:
#5
Příspěvek
od JaraX » čtv 04.05.2006 07:38
Lukas H. píše: JaraX píše: nevim jestli je funkcni je to origo, najeto 300 000
Ten uz by mohl bejt zacpanej sazema...
asi jo, a ty jsi místo něj dal trubku nebo nějakej rezonator?
Marek-is řikal že viděl nedávno tvoje auto a mělo KAT.(TDS)
JRC
Registrovaný
Příspěvky: 48 Registrován: pát 15.10.2004 00:00
Bydliště: Praha 10
#6
Příspěvek
od JRC » čtv 04.05.2006 09:58
Zdar, mám na TDSu vyndanej KAT, zacpanej sazema nebyl, místo něj jsem dal trubku a zdá se mi, že to jede líp ve vysokých otáčkách (pouze můj subjektivní dojem). Bohužel jsem si to nezměřil předtím a teď se mi nechce už to přehazovat. Spotřeba se dá říct zhruba stejná. Auto je trochu víc slyšet zezadu.
Lukas H.
Čestný člen
Příspěvky: 5108 Registrován: úte 17.04.2012 09:10
#7
Příspěvek
od Lukas H. » čtv 04.05.2006 10:27
JaraX píše: Lukas H. píše: JaraX píše: nevim jestli je funkcni je to origo, najeto 300 000
Ten uz by mohl bejt zacpanej sazema...
asi jo, a ty jsi místo něj dal trubku nebo nějakej rezonator?
Marek-is řikal že viděl nedávno tvoje auto a mělo KAT.(TDS)
Jen trubku... Je to mozny, ten kat jsem dal k autu kdyz jsem ho prodaval...
N54 PWR
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od JaraX » čtv 04.05.2006 12:03
JRC píše: Zdar, mám na TDSu vyndanej KAT, zacpanej sazema nebyl, místo něj jsem dal trubku a zdá se mi, že to jede líp ve vysokých otáčkách (pouze můj subjektivní dojem). Bohužel jsem si to nezměřil předtím a teď se mi nechce už to přehazovat. Spotřeba se dá říct zhruba stejná. Auto je trochu víc slyšet zezadu.
kolik jsi měl najeto když byl zacpanej?
bas
#9
Příspěvek
od bas » čtv 04.05.2006 12:31
Aku trubku ste davali ked ste vybrali kat? Predpokladam ze obycajnu lesenarsku asi nie.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od JaraX » čtv 04.05.2006 12:40
Lukas H. píše: JaraX píše: Lukas H. píše: [quote="JaraX"]nevim jestli je funkcni je to origo, najeto 300 000
Ten uz by mohl bejt zacpanej sazema...
asi jo, a ty jsi místo něj dal trubku nebo nějakej rezonator?
Marek-is řikal že viděl nedávno tvoje auto a mělo KAT.(TDS)
Jen trubku... Je to mozny, ten kat jsem dal k autu kdyz jsem ho prodaval...[/quote]
asi mu to přišlo silný
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923 Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:
#11
Příspěvek
od vally » čtv 04.05.2006 16:00
A nemůže to mít vliv na turbo - myslim, tim, jak se na to ptal Jarax, že je to stavěný na odpor, který mu to klade...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:
#12
Příspěvek
od JaraX » čtv 04.05.2006 18:15
vally píše: A nemůže to mít vliv na turbo - myslim, tim, jak se na to ptal Jarax, že je to stavěný na odpor, který mu to klade...
Taky si furt myslím že když snížím odpor výfuku tak bude pro turbo snažší plnit a začně víc "tlačit"
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435 Registrován: stř 19.02.2003 01:00
#13
Příspěvek
od Martinéz » čtv 04.05.2006 23:35
ja vyndal kat cca ve 250k km a tahlo to pak vic odspodu a cely to malinko ozivlo..efekt asi jako kdyz vyperu svuj sport filtr. jinakj vejfuk sem mel deravej, pul roku mel skvelej zvuk, pak uz moc. koupil sem origo verzi se dvema koncovkama, nechal je uriznout, navaril nerezovy a mam tichy zdravy zvuk, pekny vzhled a zadnej bastl. ale nebylo to zadaco, remusy by vylsy nakonec levneji..
Lukas H.
Čestný člen
Příspěvky: 5108 Registrován: úte 17.04.2012 09:10
#14
Příspěvek
od Lukas H. » pát 05.05.2006 00:42
JaraX píše: JRC píše: Zdar, mám na TDSu vyndanej KAT, zacpanej sazema nebyl, místo něj jsem dal trubku a zdá se mi, že to jede líp ve vysokých otáčkách (pouze můj subjektivní dojem). Bohužel jsem si to nezměřil předtím a teď se mi nechce už to přehazovat. Spotřeba se dá říct zhruba stejná. Auto je trochu víc slyšet zezadu.
kolik jsi měl najeto když byl zacpanej?
Psal jsem snad neco o tom ze jsem ho mel zacpanej? Ja ho mel prave naprosto v poho...
N54 PWR
Lukas H.
Čestný člen
Příspěvky: 5108 Registrován: úte 17.04.2012 09:10
#15
Příspěvek
od Lukas H. » pát 05.05.2006 00:43
bas píše: Aku trubku ste davali ked ste vybrali kat? Predpokladam ze obycajnu lesenarsku asi nie.
Ja pouzil trubku z jineho vyfuku, ale muzes pouzit jakoukoli tenkostenou...
N54 PWR
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:
#16
Příspěvek
od JaraX » pát 05.05.2006 06:46
dnes uvidime.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:
#17
Příspěvek
od JaraX » pát 05.05.2006 13:00
Tak jsem vykopal KAT a dal misto něj trubku, zacpanej nebyl, šlo přes něj vidět, no a na konec jsem dal jinou koncovku tak to líp vypadá.
Honczek
Registrovaný
Příspěvky: 40 Registrován: pát 30.12.2005 01:00
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:
#18
Příspěvek
od Honczek » ned 21.05.2006 23:47
Vyfuk u turbomotoru by mel mit co nejmensi odpor,aspon benziny se tak delaj.Turbo roztacis vyfukovyma plynama ,cim vic jich pronde tim vic se toci.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548 Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:
#19
Příspěvek
od JaraX » pon 22.05.2006 09:18
Honczek píše: Vyfuk u turbomotoru by mel mit co nejmensi odpor,aspon benziny se tak delaj.Turbo roztacis vyfukovyma plynama ,cim vic jich pronde tim vic se toci.
no ale když snížíš turbu odpor začně víc tlačit?
Hanz
Člen Klubu
Příspěvky: 6214 Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
#20
Příspěvek
od Hanz » pon 22.05.2006 09:32
ne, ma regulaci, max ti bude driv nabihat max tlak (imho nic nepoznas, krome vetsiho hukotu)
“Ability is what you're capable of doing.”