Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
podvozek 323i po 120000
e36 323i najeto pres 120+ kkm, na 205 R17 vpredu vceku OK,
na 225 si to uz jede kam chce (pokud jsou koleje) , na dalnici pri predjizdeni
kamionu to trochu hazi pokud fouka bocni vetrik. kontrola podvozku v renocaru,
vymena ulozeni zadnich tlumicu a tyc rizeni, silentbloky zadnich ramen, jinak OK podle nich. tlumice
predni kolem 60% .
Uvazuji o tom ze bych mel neco udelat s predni napravou, konkretne:
horni ulozeni tlumicu
cepy ramen (vnejsi, nevim jestli i stredovy)
silentbloky ramen
Kdyz tak napiste, jestli to dava nejakej smysl a co jinak a lepe.
Napr. jestli je na predku nejakej dalsi spotrebak co stoji za to vymenit
(nejaky dalsi silentbloky),
jestli ma jiz smysl uvazovat i o vymene tlumicu, atp, nebo jestli se na to vykaslat,
protoze uz to stejne lepsi nebude.
na 225 si to uz jede kam chce (pokud jsou koleje) , na dalnici pri predjizdeni
kamionu to trochu hazi pokud fouka bocni vetrik. kontrola podvozku v renocaru,
vymena ulozeni zadnich tlumicu a tyc rizeni, silentbloky zadnich ramen, jinak OK podle nich. tlumice
predni kolem 60% .
Uvazuji o tom ze bych mel neco udelat s predni napravou, konkretne:
horni ulozeni tlumicu
cepy ramen (vnejsi, nevim jestli i stredovy)
silentbloky ramen
Kdyz tak napiste, jestli to dava nejakej smysl a co jinak a lepe.
Napr. jestli je na predku nejakej dalsi spotrebak co stoji za to vymenit
(nejaky dalsi silentbloky),
jestli ma jiz smysl uvazovat i o vymene tlumicu, atp, nebo jestli se na to vykaslat,
protoze uz to stejne lepsi nebude.
Nechat přelisovat čepy v ramenech sice můžeš, ale po 120tis.km je to dle mého zbytečné. Já mám 230tis. a jsou stále OK. Co odchází jsou právě ty silentbloky a kosti, horní uložení také občas zlobí. Nejlépe uděláš když nejdříve vyměníš ty silentbloky a kosti. Pokud to nepřestane zkus ty čepy a uložení tlumičů.stalker píše:e36 323i najeto pres 120+ kkm, na 205 R17 vpredu vceku OK,
na 225 si to uz jede kam chce (pokud jsou koleje) , na dalnici pri predjizdeni
kamionu to trochu hazi pokud fouka bocni vetrik. kontrola podvozku v renocaru,
vymena ulozeni zadnich tlumicu a tyc rizeni, silentbloky zadnich ramen, jinak OK podle nich. tlumice
predni kolem 60% .
Uvazuji o tom ze bych mel neco udelat s predni napravou, konkretne:
horni ulozeni tlumicu
cepy ramen (vnejsi, nevim jestli i stredovy)
silentbloky ramen
Kdyz tak napiste, jestli to dava nejakej smysl a co jinak a lepe.
Napr. jestli je na predku nejakej dalsi spotrebak co stoji za to vymenit
(nejaky dalsi silentbloky),
jestli ma jiz smysl uvazovat i o vymene tlumicu, atp, nebo jestli se na to vykaslat,
protoze uz to stejne lepsi nebude.
cca pře měsícem jsem to řešil na svém autě....bylo tu napsáno sáhodlouhé téma...doporučuji ho přečíst...rozhodně je dobré vyměnit 2 ks čepy na předních ramenech a ten zadní silentblok( a ten čep u kola dát ten zesílený) někdo tu o něm psal...určitě čepy řízení, vrchní uložení tlumičů a na zadku siletbloky horního uložení, prolez to na zvedáku s pajsrem a hned poznáš kde má co vůle...mrkni na zadní pera, není tam moc vidět a rády praskají(dole v té misce)chybí ti třeba závit a nai to nevíš.....mně to také plavalo a bylo to vrchní uložení předních tlumičů, taky prolez stabilizátory, jestli nemají vůle...
major píše:Nechat přelisovat čepy v ramenech sice můžeš, ale po 120tis.km je to dle mého zbytečné. Já mám 230tis. a jsou stále OK. Co odchází jsou právě ty silentbloky a kosti, horní uložení také občas zlobí. Nejlépe uděláš když nejdříve vyměníš ty silentbloky a kosti. Pokud to nepřestane zkus ty čepy a uložení tlumičů.stalker píše:e36 323i najeto pres 120+ kkm, na 205 R17 vpredu vceku OK,
na 225 si to uz jede kam chce (pokud jsou koleje) , na dalnici pri predjizdeni
kamionu to trochu hazi pokud fouka bocni vetrik. kontrola podvozku v renocaru,
vymena ulozeni zadnich tlumicu a tyc rizeni, silentbloky zadnich ramen, jinak OK podle nich. tlumice
predni kolem 60% .
Uvazuji o tom ze bych mel neco udelat s predni napravou, konkretne:
horni ulozeni tlumicu
cepy ramen (vnejsi, nevim jestli i stredovy)
silentbloky ramen
Kdyz tak napiste, jestli to dava nejakej smysl a co jinak a lepe.
Napr. jestli je na predku nejakej dalsi spotrebak co stoji za to vymenit
(nejaky dalsi silentbloky),
jestli ma jiz smysl uvazovat i o vymene tlumicu, atp, nebo jestli se na to vykaslat,
protoze uz to stejne lepsi nebude.
dik za nazor. co jsou to ty kosti ? nejlepe cislo na diagramu z
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=31&fg=10
yard píše:cca pře měsícem jsem to řešil na svém autě....bylo tu napsáno sáhodlouhé téma...doporučuji ho přečíst...rozhodně je dobré vyměnit 2 ks čepy na předních ramenech a ten zadní silentblok( a ten čep u kola dát ten zesílený) někdo tu o něm psal...určitě čepy řízení, vrchní uložení tlumičů a na zadku siletbloky horního uložení, prolez to na zvedáku s pajsrem a hned poznáš kde má co vůle...mrkni na zadní pera, není tam moc vidět a rády praskají(dole v té misce)chybí ti třeba závit a nai to nevíš.....mně to také plavalo a bylo to vrchní uložení předních tlumičů, taky prolez stabilizátory, jestli nemají vůle...
ja jsem to sahodlouhe tema cetl. nejsem automechanik takze prd
poznam i kdybych to na ten zvedak dal, a jak jsem psal tak
podle autorizovanyho bmw servisu je to asi v norme . takze se proste snazim seskladat smysluuplny seznam veci a pak to necham vymenit.
číslo dílu:31351091764stalker píše:Dik za nazor. co jsou to ty kosti ? nejlepe cislo na diagramu z
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=31&fg=10
Zdravim, nejprve gratuluji k E36 323i, co ma najeto jen 120t km, to se moc nevidi. Asi mas auti z r. 99 nebo 98.
Mam shodou okolnosti taky E36 323i a shodou okolnosti jsem byl pred tydnem taky v Renocaru a taky mi spravovali veci na podvozku. Jinak Renocar je dle meho nazoru na diagnostikovani dost spatnej. Kdyz jim reknes, chci vymenit to a to, tak to udelaji, ale aby sami rekli, co je spatne, tak to moc neumi.
Co se tyce toho, co mas vymenit, tak zalezi jen a jen na penezich. Pokud mas plno penez, tak vymen vsechno :) a lepsi to bude urcite!!
Mam shodou okolnosti taky E36 323i a shodou okolnosti jsem byl pred tydnem taky v Renocaru a taky mi spravovali veci na podvozku. Jinak Renocar je dle meho nazoru na diagnostikovani dost spatnej. Kdyz jim reknes, chci vymenit to a to, tak to udelaji, ale aby sami rekli, co je spatne, tak to moc neumi.
Co se tyce toho, co mas vymenit, tak zalezi jen a jen na penezich. Pokud mas plno penez, tak vymen vsechno :) a lepsi to bude urcite!!
eko píše:Zdravim, nejprve gratuluji k E36 323i, co ma najeto jen 120t km, to se moc nevidi. Asi mas auti z r. 99 nebo 98.
Mam shodou okolnosti taky E36 323i a shodou okolnosti jsem byl pred tydnem taky v Renocaru a taky mi spravovali veci na podvozku. Jinak Renocar je dle meho nazoru na diagnostikovani dost spatnej. Kdyz jim reknes, chci vymenit to a to, tak to udelaji, ale aby sami rekli, co je spatne, tak to moc neumi.
Co se tyce toho, co mas vymenit, tak zalezi jen a jen na penezich. Pokud mas plno penez, tak vymen vsechnoa lepsi to bude urcite!!
kdybych mel plno penez, tak to vymenim za e90. jinak s tim renocarem souhlas,
mozna maji na starsi auta trochu volnejsi kriteria v posuzovani,
ale zase je delaj za polovicni sazbu, coz uz se da prezit.