kamilio píše:picek píše:RedBaron píše:[quote="picek"]V tom případě musíš čerpat informace přímo od zdroje a ne od majitelů. Znáš snad hrdého českého majitele BMW který se bude závadou svého drahého miláčka chlubit?
Až se s tou 524kou se 752.000 km na tachu něco stane, tak dám vědět, jo? A kde čerpáš informace ty, věrohodný zdroji?

Jinak znám jednoho, co si takhle stěžuje na 320d, do 35.000 mu měnili všechno, co snad šlo. Jeho rituál je ráno do práce 5000 otáček okamžitě po výjezdu z domu, po cestě z práce musí zastudena všechny předjet a to samé odpoledne z práce. A dokonce teď musí po dvou letech měnit brzdovou kapalinu, to je ale sráč, co? A aby byl popis oné osobnosti kompletní, nejvíc mu chybí zátah staré dobré Oktávky TDI 81kW

Hodně nervozní reakce
Ve většině případů jsou zdroje přímo z autorizovaných servisů,jejich mechaniků a techniků,zbytek pramení z automobilky.
K druhé reakci není komentáře

Popis člověka který se takovým způsobem chová k autu je politovánihodné a jediné co s nim budu mít asi společného bude ta 320d.
Když už chceš ale poukazovat na ty kteří si pořídí nové vozidlo a nemají potuchy co je vlastně k zajetí a dalšímu bezporuchovému provozu potřeba a dávají mu za studena,budeš se muset obrátit jinde.
Od roku 1988 jsem už nějaké to vozidlo pojel a neřekl bych že by si někdy další majitéle mých vozů stěžovali.Prostě jsem trefil na nepodarek.
To ale neznamená že bych na diesely od BMW zanevřel,jen konstatuji realitu.
Muj BMW se bude mit jako prase v zite

. Jsem na auta mozna az prehnane opatrnej. Zavody za studena u me nehrozi. Mozna si budu muset zvyknout na to, ze kdyz dojedu, tak nechat jeste chvili pustenej volnobeh kvuli turbu, aby se ochladilo. Nebo to je nutne jen kdyz to dusim a pri normalnim provozu to muzu rovnou vypnout?
Co se tyka te poruchovosti, tak mi rikal kamos s tou 530d, ze od zacatku roku tam meli uz 6 pripadu

, kdy vyskocil ventil. U Bychla mi zas rikali, ze zadna nadmerna poruchovost neni a ze zalezi na tom, jak se k tomu budu chovat.
Pokud skutecne zalezi na mem zachazeni, tak to na ten motor najedu pres 500 000 km.
Zitra si pro nej jedu, tak pak se sem pokusim dat par fotek

.[/quote]
Dochlazování turba je nutné jen v případě větší zátěže tj.např.rychlejším a delším dálničním tempu,nebo rychlé jízdě po okrskách.Ono stačí 5 až 10 km před vypnutím motoru zvolnit a jen tak prdlat okolo 2000ot.nebo při zastavení cca 3 minuty dochladit na volnoběh.Další pohrobkem dieselu je vytáčení jednotky za studena nad 2500ot.cca po ujetí 10 km je motor dobře zahřátý a můžeš zrychlit.
Těch případů s ventilama u 30d je mnohem více jak uvádíš,jen já vím o 3.A to jsou lidi znalí,kteří dobře vědí jak zacházet s dieselem.
Další problém je jak už tady někdo uvedl naše pančovaná nafta.Je potřeba tankovat na osvědčených značkových benzinkách poněvadž moderní motory se vstřikováním comon rail jsou na to velmi háklivé.Odchází vstřiky a palivové čerpadla.
S tím nájezdem půl mega je pěkná úvaha kterou jsem měl taky,ale jak vidíš dle mého příspěvku už od začátku samé problémy.Naftu beru ARAL,OMV,SHELL.
Každopádně přeji co nejvíce km bez poruchy
