Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	regulátor volnoběžných otáček
Ahoj ,prosím o radu.Táta má 316 E36 r.v.91 a dnes jsem zjistil ,že mu docela hodně houpou otáčky při volnoběhu a to tak že motor běží na cca 700 ot. pak otáčky pomalu klesají na 600 ot. potom se otáčky motoru zvednou až na 1500 ot. a pomalu klesají na 600 a tak se to opakuje.
zatím jsem nic nehledal,pouze jsem prostřík konektor u váhy vzduchu a tím to není.Hadice sání je v pořádku,svíčky,filtr měněny před 2 roky nájezd km cca 5000 km.
Potřeboval bych vědět kde je u tohoto motoru regulátor voln.ot.
a jestli je možná záměna lambda sondy z 525.
Díky za rady PavelP
			
			
									
						
										
						zatím jsem nic nehledal,pouze jsem prostřík konektor u váhy vzduchu a tím to není.Hadice sání je v pořádku,svíčky,filtr měněny před 2 roky nájezd km cca 5000 km.
Potřeboval bych vědět kde je u tohoto motoru regulátor voln.ot.
a jestli je možná záměna lambda sondy z 525.
Díky za rady PavelP
- 
				
								patras 
							 - Čestný člen
 - Příspěvky: 7095
 - Registrován: pát 02.05.2003 00:00
 - Bydliště: Náchod
 - Klubové ID: 7
 - Kontaktovat uživatele:
 
bude to asi volnobeznej ventil .. kdyz pujdes po hadici, co je prifarena k hadici sani (myslim ze jde pod nej) tak ho tam najdes ...PavelP píše:Ahoj ,prosím o radu.Táta má 316 E36 r.v.91 a dnes jsem zjistil ,že mu docela hodně houpou otáčky při volnoběhu a to tak že motor běží na cca 700 ot. pak otáčky pomalu klesají na 600 ot. potom se otáčky motoru zvednou až na 1500 ot. a pomalu klesají na 600 a tak se to opakuje.
zatím jsem nic nehledal,pouze jsem prostřík konektor u váhy vzduchu a tím to není.Hadice sání je v pořádku,svíčky,filtr měněny před 2 roky nájezd km cca 5000 km.
Potřeboval bych vědět kde je u tohoto motoru regulátor voln.ot.
a jestli je možná záměna lambda sondy z 525.
Díky za rady PavelP
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
			
						Tak sem to zkousil podle VINu. Tady jak je ten regulator nakreslenej, tak pod tim v seznamu tech dilu, ale uvedenej neni, takze vychazim z toho ze to bude jinak. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Jo a kamos to samy auto, r.v 1995 a ma to upnle stejne jak ja. Fakt nevim, ale dost me sere ze když zapnu treba vyhrivani zad. okna tak to zkoro chcipne!!
			
			
									
						
										
						Jo a kamos to samy auto, r.v 1995 a ma to upnle stejne jak ja. Fakt nevim, ale dost me sere ze když zapnu treba vyhrivani zad. okna tak to zkoro chcipne!!
- 
				HonzaK
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 143
 - Registrován: úte 28.02.2006 01:00
 - Bydliště: Ostrava
 - Klubové ID: 2676
 
M43 má do 9/95 regulační ventil volnoběhu umístěný pod horním dílem sání, nasunutý v hadicích. Je to ještě ten klasický starší typ. Je nutná demontáž toho oberteile.
M43 od 9/95 má krokový motorek umístěný na tělese škrtící klapky vedle potenciometru (snímače úhlu natočení škrtící klapy). Je velmi dobře přístupný, nicméně většinou nepomůže vyčištění jako u předchozího typu. Bude asi nutná výměna.
M40 (ta 91čka na začátku) má regulační ventil volnoběhu klasický a je tuším vzadu za sáním ( myšleno u 4. válce) z jedné strany do něj vede hadice - odbočka z té od váhy vzduchu. Snad tohle si už přesně nepamatuju.
			
			
									
						
										
						M43 od 9/95 má krokový motorek umístěný na tělese škrtící klapky vedle potenciometru (snímače úhlu natočení škrtící klapy). Je velmi dobře přístupný, nicméně většinou nepomůže vyčištění jako u předchozího typu. Bude asi nutná výměna.
M40 (ta 91čka na začátku) má regulační ventil volnoběhu klasický a je tuším vzadu za sáním ( myšleno u 4. válce) z jedné strany do něj vede hadice - odbočka z té od váhy vzduchu. Snad tohle si už přesně nepamatuju.
Díky...konečně to je vyřešeny.HonzaK píše:M43 má do 9/95 regulační ventil volnoběhu umístěný pod horním dílem sání, nasunutý v hadicích. Je to ještě ten klasický starší typ. Je nutná demontáž toho oberteile.
M43 od 9/95 má krokový motorek umístěný na tělese škrtící klapky vedle potenciometru (snímače úhlu natočení škrtící klapy). Je velmi dobře přístupný, nicméně většinou nepomůže vyčištění jako u předchozího typu. Bude asi nutná výměna.
M40 (ta 91čka na začátku) má regulační ventil volnoběhu klasický a je tuším vzadu za sáním ( myšleno u 4. válce) z jedné strany do něj vede hadice - odbočka z té od váhy vzduchu. Snad tohle si už přesně nepamatuju.
