Auto garážuju a když vyjedu tak po nějaký době se mi začnou potit skla zevnitř auta což nikdy nedělalo.Nevíte čím to může být a jeslti se to dá odstranit a nebo se musí koupit jiný topení?Aspoň si teda myslim že to s topením má něco společnýho.
Radim046 píše:Auto garážuju a když vyjedu tak po nějaký době se mi začnou potit skla zevnitř auta což nikdy nedělalo.Nevíte čím to může být a jeslti se to dá odstranit a nebo se musí koupit jiný topení?Aspoň si teda myslim že to s topením má něco společnýho.
chce to poradne skla vytrit a vyhrat auto .... proste vysusit .. ja mel ten problem tak jsem tam dal do auta takovej teny pytlik se soli co absorbuje vlhkost .. mel jsem jeden z nejaky kopirky co mel asi pul kila a v poho
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
nebo ti taky muže prosakovat radiator topení.
Když topíš tak se to odpařuje.
Je to ale krajní varianta.
První prevence proti mlžení/rosení
Oklepat boty od sněhu
Otřít pořádně okno - kup něco proti tomu - např sonax
Mít pořád nepatrně puštěnej větrák na sklo
Martinéz píše:no ja abych rekl pravdu, tak se mi zda, ze v mnichove nikdy prevenci mlzeni skel nevychytali lemplove jedni...
To je podle mě hloupost. Pokud ti do auta neteče, neteče ti radiátor, máš v pořádku větrání, jeho filtr, auto topí a větrá jak má a nebo má dokonce klimu, nemůže být o problémech ani řeč. Dokonce i origo koberečky jsou výborný, mají zespoda gumu, takže do podlahovýho koberce se nedostane nic a do toho savýho materiálu navrch se vejde klidně pět litrů vody, takže člověk tam nepotřebuje ani ten gumovej. Prostě jednou za čas je stačí vzít s sebou do tepla a nechat je na topení vysušit. Já to ještě jednou za rok kombinuju s prostříkáním WAPkou, dostane z nich všechno bahno a bordel ven a jsou zase jako nový. Topení a větrání s oddělenou regulací teploty vzduchu pro hlavu a obličej v BMW považuju za vůbec nejlepší ve své době, ale v Rolls Royce jsem nejel, takže možná je můj názor mylný