Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tak mi rupla hlava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak. Jsem z toho docela dost na prášky... děkuju všem za jakoukoli pomoc nebo radu.patras píše:hlava na is mozna pujde svarit ale myslim ze to stejne nevydrzi ... takze shanis hlavu na motor M44 ... je tak ?
Nevím přesně kde to ruplo ale jak nastartuju, chladička začne hned stoupat a když to zhasnu tak to v tom motoru bublá, že hrůza. takže asi žádná sranda. v oleji sejra a vaří to hned...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
Doufám že máš pravdu. Nemam s tim zkušenosti. Když sem nastartoval (před prasknutim) měl sem ručičku teploty na konci modrýho pole. Nechal jsem chvíli běžet volnoběh a pak jel na parkáč, chcíli sem to točil jen málo a pak (už to myslim muselo bejt teplý) jel fest a asi 10 néli 15 minut jenom točil a dělal si kolečka a osmičky mno a pak se začalo z motoru jenom kouřit (nejdřív sem si myslel že hořim) a už to vařilo. voda všude, i v mym xichtě. Tak sem s tim ještě dojel domů tak že sem každej 1km stavěl protože to lezlo strašně do červenýho. Takhle jsem dojel asi 4km a už s tim nic nedělal. Druhej den kouknu na olej a sejra, voda pryč. Takže počítám s nejhoršim doufám v lepší.Hurdy píše:Otevři motor u těhle motoru hlavy tolik nepraskají bude to nejspíš těsnění.
Teď už jenom kam to dát opravit abych s tim po pár měsících nejel znova...... ???????
Celou dobu co to mám tak než to zahřeju opatrně točim do 2 - 2,5 tisíc a teď tohle...

Takže když někdo bude vědět o dobrym servise...? Pokud možno levnym...
Tak jsem se koukal do ETK a to jak to popisuješ vypadá nejvíce na těsnění pod hlavou. Kdyby ti rupla jen hlava, tak by nebyl ten únik vody tak intenzivní a hlavně by to necákalo ven z motoru, ta voda v oleji záleží na tom kde to praskne(pokud by to byla hlava). Pokud by to byla jen pumpa, voda sice vyteče ven přes gufero, ale zase by nebyla v oleji. Já to prostě typuji na těsnění, cena těsnění bude tak 2K, práci odhaduji na 3K.castro píše:Je to fakt divný. V oleji sice sejra, ale v chladičce je čistej antifreeze bez známek oleje.
Je fakt že vodní pumpa se mohla zbláznit protože už se mi kdysi hlásila když prokapávala, jenže co pak ten olej...
Příští týden s tim něco začnu dělat.
Doufám v "jen těsnění"
Souhlasím. Buď jen těsnění nebo možná i palice... Hlavně to nedej nějakýmu debilovi. Aby to nedojebal a neshrábl ještě prachy. Podle toho starýho těsněnína hlavě se dá občas poznat, jestli bylo vprdeli a teklo. Jináč se dá i zjistit, jestli ta tvá hlave je ok nebo ko. Ale stojí to prachy. Tak buď můžeš zariskovat a vyměnitjen těsnění neborovnou nechat i přezkoušet těsnost hlavy. A možná bych jí taky nechal zbrousit - tostojí zhruba 400,- (100kč/válec). Jo a hlavní věc!!! Z nějakýhodůvodu se to stalo. Kže až tobude zase jezdit, tak až budeš tůrovat,čum furt nateploměr, jestli se to při tvých vylomeninách chladí. Třebas máš v prdeli pumpu, která už tlačí málo vody a nedokáže motor při plném výkonu ochladit, nebo viska, nebo ucpanej chladič nebo..... držímpalce!!!major píše:Tak jsem se koukal do ETK a to jak to popisuješ vypadá nejvíce na těsnění pod hlavou. Kdyby ti rupla jen hlava, tak by nebyl ten únik vody tak intenzivní a hlavně by to necákalo ven z motoru, ta voda v oleji záleží na tom kde to praskne(pokud by to byla hlava). Pokud by to byla jen pumpa, voda sice vyteče ven přes gufero, ale zase by nebyla v oleji. Já to prostě typuji na těsnění, cena těsnění bude tak 2K, práci odhaduji na 3K.castro píše:Je to fakt divný. V oleji sice sejra, ale v chladičce je čistej antifreeze bez známek oleje.
Je fakt že vodní pumpa se mohla zbláznit protože už se mi kdysi hlásila když prokapávala, jenže co pak ten olej...
Příští týden s tim něco začnu dělat.
Doufám v "jen těsnění"
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
Díky moc za rady. Auto mi stojí před domem a nejvíc si lámu hlavu právě s tim kam to šoupnout aby mi to nezvrtali. Kamkoliv volám tak mi řeknou „jasně, to taky děláme“ nebo se ptám známých a ti že mají známého co to dělá, jenže: Co já vim co je to za člověka, sice hezký že je to nějaký známý ale kdoví jestli to stejně nezvrtá…..
Takž auto stojí a nikam se nehrne – opravdu nevim kam. Jenom to zítra šoupnu známému do autoservisu aby mi to rozdělal a zkusil natlakovat abych teda věděl kde je chyba. Četl jsem někde že se to musí všechno dělat podle přesného postupu, každej šroub podle pořadí, pak je naolejovat ani moc ani málo a seřízení ventilů atp.... mno nevim - všichni řeknou no problem ale třeba tohle ani nevědí......
Pokud máte někdo tip budu rád – jsem z prahy.
Díky.
Takž auto stojí a nikam se nehrne – opravdu nevim kam. Jenom to zítra šoupnu známému do autoservisu aby mi to rozdělal a zkusil natlakovat abych teda věděl kde je chyba. Četl jsem někde že se to musí všechno dělat podle přesného postupu, každej šroub podle pořadí, pak je naolejovat ani moc ani málo a seřízení ventilů atp.... mno nevim - všichni řeknou no problem ale třeba tohle ani nevědí......
Pokud máte někdo tip budu rád – jsem z prahy.
Díky.