325td nestartuje. Prosím radu
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
130maxi
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: stř 13.10.2004 00:00
- Bydliště: Selice
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
AndrejKv
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: čtv 08.12.2005 01:00
- Bydliště: Kladno
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
pokud to stratuje tak spatne jak rikas tak to porad vypada na ty zhavice a kdyz se k nim prida zavzdusnenej palivovej okruh muze bejt s tim startovanim opravdu problem.
kdyz ti pada nafta za normalni teploty to startuje kurevsky blbe - tzn. tocis 10 a vic vterin
zkusil bych ty zhavice jeste zmerit, pote zkontrolovat relatko, pripadne to pichnout na diagnostiku.
muzou byt spatne tlaky
cerpadlo bych resil asi az nakonec pokud skutecne tesni dobre, pokud to za tepla startuje dobre a i pres den s tim cerpadlem nejspis nic neni. spatne cerpadlo se projevi az se zahratym motorem, kdy se v nem zvetsuji vule, pada nafta a ma problem vytvorit potrebny tlak v soustave. To to se asi neprojevi v -20°C to by to nenastartovalo za tepla uz vubec.
kdyz ti pada nafta za normalni teploty to startuje kurevsky blbe - tzn. tocis 10 a vic vterin
zkusil bych ty zhavice jeste zmerit, pote zkontrolovat relatko, pripadne to pichnout na diagnostiku.
muzou byt spatne tlaky
cerpadlo bych resil asi az nakonec pokud skutecne tesni dobre, pokud to za tepla startuje dobre a i pres den s tim cerpadlem nejspis nic neni. spatne cerpadlo se projevi az se zahratym motorem, kdy se v nem zvetsuji vule, pada nafta a ma problem vytvorit potrebny tlak v soustave. To to se asi neprojevi v -20°C to by to nenastartovalo za tepla uz vubec.
-
horan1
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 23.01.2006 01:00
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
potom pada nafta a spatnej je ten vstrik.horan1 píše:motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.
jinak minulej rok jsem menil za Brisk twin a tento jsem uz 2 menil
delalo mi to to same jen s tim rozdilem, ze jsem vubec nenastartoval. baterka driv umrela
-
horan1
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 23.01.2006 01:00
Tak to si mě docela naštval. Já měl za to že Brisky jsou pořád dobrýskautik píše:potom pada nafta a spatnej je ten vstrik.horan1 píše:motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.
jinak minulej rok jsem menil za Brisk twin a tento jsem uz 2 menil![]()
delalo mi to to same jen s tim rozdilem, ze jsem vubec nenastartoval. baterka driv umrela
Ale podstatný je že zatím žhavijou,protože po tom 4násobným natlačení chytne na drc
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
to me mrzihoran1 píše:Tak to si mě docela naštval. Já měl za to že Brisky jsou pořád dobrýskautik píše:potom pada nafta a spatnej je ten vstrik.horan1 píše:motor je celej umytej a na čerpadle nebo někde jinde neni ani náznak že by něco prosakovalo. Jedinej ten vstřik.
Ty žhaviče jsou fakt uplně nový. Dával jsem tam Brisk twin.
Zkoušeli jsme teda ráno 4x natlakovat čerpadlo a chyta bez problemů. Hned všechny válce.
jinak minulej rok jsem menil za Brisk twin a tento jsem uz 2 menil![]()
delalo mi to to same jen s tim rozdilem, ze jsem vubec nenastartoval. baterka driv umrela![]()
![]()
![]()
Ale podstatný je že zatím žhavijou,protože po tom 4násobným natlačení chytne na drc
jak rikam mohl by to byt ten vtrik, ja mam jeden se spatnym kablikem, ale netece. muzu na zkousku poskytnout. kabel se da nejspis opravit.
-
tds
- Registrovaný
- Příspěvky: 1058
- Registrován: úte 29.06.2004 00:00
- Bydliště: MIKULOV
-
horan1
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 23.01.2006 01:00
-
horan1
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 23.01.2006 01:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
Možná by bylo řešení zatěsnit ten vstřik kolem toho drátku, tekutým kovem nebo nějakým těsněním, špatnej bude furt (protože teče vevnitř), ale mohla by přestat padat nafta, jen na test jestli je to opravdu tím. Já jsem dal auto do PASu do Zábřeha a tam mi to všecko zjistili. Jinak jaký sou žhaviče BOSCH? viděl jsem je kolem 250Kč/kus,
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
jak tece zevnitr? jak to muzes vedet, kua nejdriv si neco zjisti, zeptej nebo precti nez zacnes opet poustet "overene zpravy"JaraX píše:Možná by bylo řešení zatěsnit ten vstřik kolem toho drátku, tekutým kovem nebo nějakým těsněním, špatnej bude furt (protože teče vevnitř), ale mohla by přestat padat nafta, jen na test jestli je to opravdu tím. Já jsem dal auto do PASu do Zábřeha a tam mi to všecko zjistili. Jinak jaký sou žhaviče BOSCH? viděl jsem je kolem 250Kč/kus,
to jsi videl dobre, marek mi povidal ze je kdesi maji za 400/kus
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
jsou to slova techniku v PASu, ten vstrik udajne tece vevnitr a pak to prosakuje nahoru k tomu dratku kudma to tece ven, tudiz utesneni kolem dratku by melo zabranit uniku nafty mimo motor.skautik píše:jak tece zevnitr? jak to muzes vedet, kua nejdriv si neco zjisti, zeptej nebo precti nez zacnes opet poustet "overene zpravy"JaraX píše:Možná by bylo řešení zatěsnit ten vstřik kolem toho drátku, tekutým kovem nebo nějakým těsněním, špatnej bude furt (protože teče vevnitř), ale mohla by přestat padat nafta, jen na test jestli je to opravdu tím. Já jsem dal auto do PASu do Zábřeha a tam mi to všecko zjistili. Jinak jaký sou žhaviče BOSCH? viděl jsem je kolem 250Kč/kus,
![]()
![]()
to jsi videl dobre, marek mi povidal ze je kdesi maji za 400/kus
v katalogu elitu jsem našel žhaviče za 258
-
skautik
- Čestný člen
- Příspěvky: 4132
- Registrován: úte 17.01.2012 18:39
-
horan1
- Registrovaný
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon 23.01.2006 01:00
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
-
Body
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: pát 19.11.2004 01:00
- Bydliště: Košice
- Klubové ID: 153
Ja mam tiež 2,5TD a po dvoch týždnoch stánia som nenastartoval, tak som skúmaco a ako. Žhaviče O.K. striky O.K., Rozobral som palivové čerpadlo v nádrži a zistil som, že naprázdno fonguje,ale akonáhle ho dám do nádrže tak len velmi slabo tlačí naftu, po dvoch zapnutiach klučika už netlačí vobec, len,ked poklepem po dekli. Zajtra instalujem druhé, uvidím co a ako. Aké množstvo nafty by malo vytlačit po zapnutí klúča?
