LOPOLO píše:[a jak si to poznal? .... neni tam zadna legenda .. co to "G" znamena? .. Je vyborny ze ty vis presne co mam narozdil vode me na aute za podvozek
"G" u většiny výrobců znamená gas... plynové
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
LOPOLO píše:[a jak si to poznal? .... neni tam zadna legenda .. co to "G" znamena? .. Je vyborny ze ty vis presne co mam narozdil vode me na aute za podvozek
"G" u většiny výrobců znamená gas... plynové
to me mohlo napadnou a dava to smysl .. dik inzenyrskej
LOPOLO píše:[a jak si to poznal? .... neni tam zadna legenda .. co to "G" znamena? .. Je vyborny ze ty vis presne co mam narozdil vode me na aute za podvozek
"G" u většiny výrobců znamená gas... plynové
to me mohlo napadnou a dava to smysl .. dik inzenyrskej
Není zač, ale nestudoval jsem ten popis od LukášeH, takže to není 100%.. u Koni to může být i označení toho vzduchového ventilku co tak rád praská pak máš po štelování.. ale většinou
G.. je plyňák
GL .. plyno-kapalinový
L .. je kapalinový
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
mam ted novej nestelovaci Weitec a zpokojenost 30/15....maj nabidku i stelovaciho tak si myslim ze bude taky dobrej....uz mam zase konecne bmw s tim novym podvozkem....
error-motohanz píše:mam ted novej nestelovaci Weitec a zpokojenost 30/15....maj nabidku i stelovaciho tak si myslim ze bude taky dobrej....uz mam zase konecne bmw s tim novym podvozkem....
Tak povídej. Vlastnosti, rozdíly, nové poznatky ...
ok, nevim k cemu to prirovna v m3 jsem jel jen jako spolujezdec....tak, tuhost si myslim ze je idealni na to ze jezdim po tankopraze, neni to zadna motokara, proste to tlumi, naklaneni v zatackach a pri brzdeni skoro nulovy, podvozek v zatacce na nerovnostech neodskakuje....tvrdost muzu prirovnat k subaru impreza sti...asi tak....jizdni vlastnosti radikalne lepsi zatacky snizeni taky dobry, neni to zadna placka ale je to auto na jezdeni....
error-motohanz píše:ok, nevim k cemu to prirovna v m3 jsem jel jen jako spolujezdec....tak, tuhost si myslim ze je idealni na to ze jezdim po tankopraze, neni to zadna motokara, proste to tlumi, naklaneni v zatackach a pri brzdeni skoro nulovy, podvozek v zatacce na nerovnostech neodskakuje....tvrdost muzu prirovnat k subaru impreza sti...asi tak....jizdni vlastnosti radikalne lepsi zatacky snizeni taky dobry, neni to zadna placka ale je to auto na jezdeni....
error-motohanz píše:mam ted novej nestelovaci Weitec a zpokojenost 30/15....maj nabidku i stelovaciho tak si myslim ze bude taky dobrej....uz mam zase konecne bmw s tim novym podvozkem....
kupoval jsi komplet nebo jenom pružiny? kolik tě vyšel? a nějaký ověřený kontakt.
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
kupoval jsem ho komplet, 4xtlumic a 4xpruzina +plus novy vsechny ulozeni, prachovky,dorazy, gumy a tak coz je jasny...vysel me na necelejch 15 tisic...a kontakt je http://www.f2tuning.cz jsou nejlevnejsi, nejrychlejsi (mas ho asi za 3 dny) a este ti ho poslou zdarma... dal bych sem fota nemuzu nemam zaplacino ale to brzy na pravim ale kdyztak nekomu polsu fota at to se da....jo?