caute kluci, uz po druhé mě odešel ten chladící ježek co reguluje otáčky ventilátoru topení, chci se zeptat jestli někdo neví jestli se to dá nějak opravit. Už se mě nechce kupovat po třetí nový za cca 2500,-
Je zajímavé že odejde zhruba po 1 roku, což mě docela překvapuje !!!
(E -36 digiklima)
dík
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
nefunguje ventilator
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1065
- Registrován: ned 27.06.2004 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 104
- Kontaktovat uživatele:
taky jsem ho tedka menil, co jsem se ptal tak oprava prej celkem nemozna ... ja ho koupil z rozmlaceny e46 za 1000,-marv píše:caute kluci, uz po druhé mě odešel ten chladící ježek co reguluje otáčky ventilátoru topení, chci se zeptat jestli někdo neví jestli se to dá nějak opravit. Už se mě nechce kupovat po třetí nový za cca 2500,-
Je zajímavé že odejde zhruba po 1 roku, což mě docela překvapuje !!!
(E -36 digiklima)
dík
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1065
- Registrován: ned 27.06.2004 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 104
- Kontaktovat uživatele:
muzes o tom prosimte napsat vic? sice uz ho mam vymenenej, ale ten starej porad mam a ten bud fungoval prave naplno nebo nefungoval vubec (at jsem to mel nastaveny na jakykoli stupen, pripadne klidne i kdyz to bylo vyply tak si foukal jak chtel) ...SMOG píše:panove to same jsem měl i ja a odpoved je jednoducha pokud ti funguje jen 4 stupen neboli naplno tak je vyhrano a odesla ti tepelna ochrana a ta se da vyměnit za 14 kč v gm electronic ale pokud nejede vubec pak smula no... jinak mě to dělalo pravidelne když sem nevyměnil prachovej filtr ahoooj
a s tim prachovym filtrem co? kdyz ho nevymenim tak se mi to zase rozdrbe?
okjen na začatek at si rozumíme ja měl přesně tento problem na svem stroji ale s rozdilem že mam 2zonovku ale ne digi a odpor pro otačky ventilatoru mam na straně řidiče po nohama vpravo dole ma konektor na 4 draty a lze ho lehce vytahnout vypada asi takto zelena keramika a na ni namotan odporovej drat na konci mezi kontaktama ze silneho dratu je teplotni ochrana - vypada to jako střibrnej odpor s číslama,tuhle součastka při přesažení určite teploty přeriší obvod a jde pouze stupen 4 takže bez odporu, je to z duvodu aby nedošlo k přehřátí odporu a vzniku požaru vždy když se mi zanesl filtr oděšlo to po zakoupení druhe součatky z vrakoviště za 500kč mě to přestalo bavit a začal jse zkoumat a přišel na toto od te doby to řešim koupí te tepelne ochrany za 14kč a je vyhrano pokud mate odpor na digi klimě stejneho provedeni lze takto pokud je tam jina bohužel nemam zkušenost
manual klima to má jiné. tam je oprava jednoduchá. Ta digi má ty odpory zalitý a nejde se knim dostat. Myslel jsem jestli to nejde něčím nahradit, nebo jestli se nedá sehnat nový laciněji ně v BMW. Po vrakáči se jich zs tolik neválí takže trochu problém.
Už jsem nad tím trochu přemýšlel a možná to sestavím, když se to povede dám vědět.
Jestli to někdo "zbastlil" dřív než já, a? dá vědět !
Už jsem nad tím trochu přemýšlel a možná to sestavím, když se to povede dám vědět.
Jestli to někdo "zbastlil" dřív než já, a? dá vědět !
muzes mi ten stary dovest ? se na to mrknu z elektro hlediska co to je treba tam fakt bude nejaka blbost nebo uvidim co se da vymyslet za zkousku nic nedamexsun píše:muzes o tom prosimte napsat vic? sice uz ho mam vymenenej, ale ten starej porad mam a ten bud fungoval prave naplno nebo nefungoval vubec (at jsem to mel nastaveny na jakykoli stupen, pripadne klidne i kdyz to bylo vyply tak si foukal jak chtel) ...SMOG píše:panove to same jsem měl i ja a odpoved je jednoducha pokud ti funguje jen 4 stupen neboli naplno tak je vyhrano a odesla ti tepelna ochrana a ta se da vyměnit za 14 kč v gm electronic ale pokud nejede vubec pak smula no... jinak mě to dělalo pravidelne když sem nevyměnil prachovej filtr ahoooj
a s tim prachovym filtrem co? kdyz ho nevymenim tak se mi to zase rozdrbe?