Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW 325 TDS
Myslím,že by mělo naběhnout někde okolo 1800ot/min.Prostě si nastartuj ,otevři motor a pak si růčo přidej, nebo a? ti někdo šlápne na plyn.Pokud pracuje, určitě ho uslyšíš ve vyšších otáčkách.Popřípadě to někde prožeň a pak si na něj sáhniWolfi píše:Jak mám zkusit jestli točí ? Každá rada drahá

jak si rucne pridam kdyz jsem v motorovym prostoru a mam elektronickej plyn?major píše:Myslím,že by mělo naběhnout někde okolo 1800ot/min.Prostě si nastartuj ,otevři motor a pak si růčo přidej, nebo a? ti někdo šlápne na plyn.Pokud pracuje, určitě ho uslyšíš ve vyšších otáčkách.Popřípadě to někde prožeň a pak si na něj sáhniWolfi píše:Jak mám zkusit jestli točí ? Každá rada drahá.Bude mít výrazně vyšší teplotu,pokud maká, než motor(bacha a? se nepopálíš).S těma hodinama se na to mrknu a dám ti vědět.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1127
- Kontaktovat uživatele:
skautik píše:jak si rucne pridam kdyz jsem v motorovym prostoru a mam elektronickej plyn?major píše:Myslím,že by mělo naběhnout někde okolo 1800ot/min.Prostě si nastartuj ,otevři motor a pak si růčo přidej, nebo a? ti někdo šlápne na plyn.Pokud pracuje, určitě ho uslyšíš ve vyšších otáčkách.Popřípadě to někde prožeň a pak si na něj sáhniWolfi píše:Jak mám zkusit jestli točí ? Každá rada drahá.Bude mít výrazně vyšší teplotu,pokud maká, než motor(bacha a? se nepopálíš).S těma hodinama se na to mrknu a dám ti vědět.

Na to je specialni zaklinadlo...skautik píše:jak si rucne pridam kdyz jsem v motorovym prostoru a mam elektronickej plyn?major píše:Myslím,že by mělo naběhnout někde okolo 1800ot/min.Prostě si nastartuj ,otevři motor a pak si růčo přidej, nebo a? ti někdo šlápne na plyn.Pokud pracuje, určitě ho uslyšíš ve vyšších otáčkách.Popřípadě to někde prožeň a pak si na něj sáhniWolfi píše:Jak mám zkusit jestli točí ? Každá rada drahá.Bude mít výrazně vyšší teplotu,pokud maká, než motor(bacha a? se nepopálíš).S těma hodinama se na to mrknu a dám ti vědět.

N54 PWR
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Klubové ID: 561
- Kontaktovat uživatele:
hele srandu si z něj dělat to jo, ale něco mi napsat, to NE
no hodiny jsem vyřešil tak, že když už se změnil čas, tak jsem se nasral, vytáhnul ven ze sloupku, odpojil od konektoru a po čase vrátil...automaticky naběhl v režimu nastavování a po potvrzení tlačítkem SET se uložily hodnoty....teď už to zase samozřejmě na tlačítko SET nereaguje, ale nevadí...už to mám nastaveno....
K tomu turbu:
Včera ráno jsem jel se staženým oknem a turbo točí....slyšel jsem ho popiskovat a stejně to nejelo....ale dneska jsem nastartoval, nechal chvilku (cigár pauza) klápat na volnoběh a jelo to normálně...tož nevím...každopádně bych chtěl dodat, že když to netáhne a jde to velice pomalu do otáček, tak na volnoběh do jde OK (i to turbo točí).
Palivový filtr jsem vyměnil, tak zítra uvidíme jestli to pomohlo, nebo ne ....


no hodiny jsem vyřešil tak, že když už se změnil čas, tak jsem se nasral, vytáhnul ven ze sloupku, odpojil od konektoru a po čase vrátil...automaticky naběhl v režimu nastavování a po potvrzení tlačítkem SET se uložily hodnoty....teď už to zase samozřejmě na tlačítko SET nereaguje, ale nevadí...už to mám nastaveno....


K tomu turbu:
Včera ráno jsem jel se staženým oknem a turbo točí....slyšel jsem ho popiskovat a stejně to nejelo....ale dneska jsem nastartoval, nechal chvilku (cigár pauza) klápat na volnoběh a jelo to normálně...tož nevím...každopádně bych chtěl dodat, že když to netáhne a jde to velice pomalu do otáček, tak na volnoběh do jde OK (i to turbo točí).
Palivový filtr jsem vyměnil, tak zítra uvidíme jestli to pomohlo, nebo ne ....
Kuwa no jo vlastne, já blbecskautik píše:jak si rucne pridam kdyz jsem v motorovym prostoru a mam elektronickej plyn?


Dneska jsem zkoušel ty hodiny a fakt mi to taky nešlo, já to totiž vždy nastavoval jen po odpojení baterky.Takže jedině když odpojíš baterku , po opětném zapojení ty hodiny nastavit jdou.Jinak nevím.Ale bacha, musíš pak pochopitelně odblokovat i rádio,tudíž jestli k němu nemáš kód, tak to nedělej.
Sorry ,bohužel jsem si toto přečetl až po odeslání předchozího příspěvku. Ale hlavně,že hodiny šlapou, ne?Wolfi píše:no hodiny jsem vyřešil tak, že když už se změnil čas, tak jsem se nasral, vytáhnul ven ze sloupku, odpojil od konektoru a po čase vrátil...automaticky naběhl v režimu nastavování a po potvrzení tlačítkem SET se uložily hodnoty....teď už to zase samozřejmě na tlačítko SET nereaguje, ale nevadí...už to mám nastaveno....![]()
![]()
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Klubové ID: 561
- Kontaktovat uživatele:
Předpokládám že ne. Vzducháč měnili v servisu a pokud jsem jim čuměl dobře pod pracky tak kromě povolení šroubů s imbusovýma hlavama a oddělání plastu mezi maskou a tzv. airboxem nemají co zkazit...jinak to samozřejmě nebylo jejich první BMW v servise, takže chybu z neznalosti taky vylučuju.Hanz píše:nevypadla ti nejaka hadicka podtlaku a pod kdyz jsi menil ten filtr? .-)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Klubové ID: 561
- Kontaktovat uživatele:
Tak dneska to udělalo zase. Zase to málo táhlo a všimnul jsem si jedné věci:
Na budíku okamžité spotřeby se ručička zastavila na 10l/100km a bylo jedno jak moc je sešláplý pedál plynu. Když pustím plyn tak začne spotřeba klesat (ručička padat), ale když sešlápnu až na podlahu ručička se zastavý přesně na 10l....víc ani ránu....??? Po ujetí 3km se to probere a pak je to v pohodě. Nevíte v čem by mohl být zakopaný pes ??? Nebo kde je v okolí Hodonína nějaký servis s diagnostikou kam bych mohl zajet
Na budíku okamžité spotřeby se ručička zastavila na 10l/100km a bylo jedno jak moc je sešláplý pedál plynu. Když pustím plyn tak začne spotřeba klesat (ručička padat), ale když sešlápnu až na podlahu ručička se zastavý přesně na 10l....víc ani ránu....??? Po ujetí 3km se to probere a pak je to v pohodě. Nevíte v čem by mohl být zakopaný pes ??? Nebo kde je v okolí Hodonína nějaký servis s diagnostikou kam bych mohl zajet
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Klubové ID: 561
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem zašel na diagnostiku, natočili mu EKG a co myslíte.....závada na měřiči množství vzduchu. Pak jsme dlouho hledali cenu, ale bohužel. Tak jsem se vydal najít cenu do jiného servisu (tam kde měnili vzducháč). Aby nemusel servisák hledat v katalogu číslo dílu, tak mě poprosil o otevření kapoty, že se jako podívá na stávající váhu vzuchu a číslo si opíše na papírek. Jak se mi ulevilo, když zahlásil že nějaká P--A nezastrčila konektor, který je přímo pod trubkou sání do AIR boxu. Tak konektor prostříkal kontoxem, zacvakl a já se vydal na další test na diagnostice. Tam po vymazání paměti a chvilce zkoušení zahlásil verdikt "vyléčen" a já jsem ušetřil min 10tis.
PS: Doposavaď to prej jelo na náhradní režim, a to jsem si liboval jak to jezdilo (když to zrovna jezdilo). Teď je to ale hotový FIČÁK. 150PSů je hold 150 PSů.
jinak chlapy díky za možné i nemožné rady...
PS: Doposavaď to prej jelo na náhradní režim, a to jsem si liboval jak to jezdilo (když to zrovna jezdilo). Teď je to ale hotový FIČÁK. 150PSů je hold 150 PSů.
jinak chlapy díky za možné i nemožné rady...
No tak paráda , hlavně že jsi to našelWolfi píše:Tak jsem zašel na diagnostiku, natočili mu EKG a co myslíte.....závada na měřiči množství vzduchu. Pak jsme dlouho hledali cenu, ale bohužel. Tak jsem se vydal najít cenu do jiného servisu (tam kde měnili vzducháč). Aby nemusel servisák hledat v katalogu číslo dílu, tak mě poprosil o otevření kapoty, že se jako podívá na stávající váhu vzuchu a číslo si opíše na papírek. Jak se mi ulevilo, když zahlásil že nějaká P--A nezastrčila konektor, který je přímo pod trubkou sání do AIR boxu. Tak konektor prostříkal kontoxem, zacvakl a já se vydal na další test na diagnostice. Tam po vymazání paměti a chvilce zkoušení zahlásil verdikt "vyléčen" a já jsem ušetřil min 10tis.
PS: Doposavaď to prej jelo na náhradní režim, a to jsem si liboval jak to jezdilo (když to zrovna jezdilo). Teď je to ale hotový FIČÁK. 150PSů je hold 150 PSů.
jinak chlapy díky za možné i nemožné rady...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Klubové ID: 561
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem to zakřikl... Po cestě domů s už zapojenou váhou vzduchu, mi to začalo cukat jako kdyby si někdo trénoval palec pro SMS na dálkovém ovládání od turbamajor píše:No tak paráda , hlavně že jsi to našel.

Jakmile jsem zadupnul plyn na podlahu abych se pokochal a mělo dojít na turbo tož to zabralo špónu, zatlačilo to hezky do sedačky a hned mě to z ní zase vyplivlo a pak zase zátah a zase nic. V první moment jsem myslel že mám silně pod otáčkama a dusí se mi motor, ale nee.
Myslíte si že to bude turbem, nebo tou váhou vzduchu ? Třeba nebyla odpojená náhodou při výměně vzducháče, ale úmyslně při koupi auta. Může to dělat ona, nebo se mi sere pod rukama turbo ?
Chlapi, HELP me, jde ta váha nějak proměřit, nebo zkontrolovat turbo ??
Zkus zjistit, kolik ti turbo tlačí, napoj na sací potrubí hadičku s budíkem a jeď. V sérii dává tuším kolem 0,85atm. Je tam hlídač tlatku, který dá signál do řídící jednotky o přetlakování a ubere dávku paliva. Nebo vyndej hadičku, která je zhruba v polovině sacího potrubí(parohy) zespoda a vede do malý krabičky u naftovýho filtru, to je ten přetlakovej snímač a zkus co to bude dělat. Pokud to přestane, tak to vypadá na velký tlak turba.Wolfi píše:Tak jsem to zakřikl... Po cestě domů s už zapojenou váhou vzduchu, mi to začalo cukat jako kdyby si někdo trénoval palec pro SMS na dálkovém ovládání od turba(jak reklama na OSKARA)
Jakmile jsem zadupnul plyn na podlahu abych se pokochal a mělo dojít na turbo tož to zabralo špónu, zatlačilo to hezky do sedačky a hned mě to z ní zase vyplivlo a pak zase zátah a zase nic. V první moment jsem myslel že mám silně pod otáčkama a dusí se mi motor, ale nee.
Myslíte si že to bude turbem, nebo tou váhou vzduchu ? Třeba nebyla odpojená náhodou při výměně vzducháče, ale úmyslně při koupi auta. Může to dělat ona, nebo se mi sere pod rukama turbo ?
Chlapi, HELP me, jde ta váha nějak proměřit, nebo zkontrolovat turbo ??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 262
- Registrován: čtv 22.09.2005 00:00
- Bydliště: Dolní Bojanovice
- Klubové ID: 561
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem jel dneska do Zlína a když už jsem zápasil s předjetím KAROSY tak jsem se nasral a znovu jsem vypnul tu váhu vzduchu...motor byl teplý a raních 10km už jsem měl za sebou, takže auto jelo v pohodě na náhradní program a turbo necukalo..takže mám za to, že to má všechno na svědomí Váha vzduhu. teď už jenom objednat druhou a bude to...Vipadá to tak, že předchozí majitel zřejmě věděl o disfunkci váhy tak ji sprostě odpojil.Petr píše:Zkus zjistit, kolik ti turbo tlačí, napoj na sací potrubí hadičku s budíkem a jeď. V sérii dává tuším kolem 0,85atm. Je tam hlídač tlatku, který dá signál do řídící jednotky o přetlakování a ubere dávku paliva. Nebo vyndej hadičku, která je zhruba v polovině sacího potrubí(parohy) zespoda a vede do malý krabičky u naftovýho filtru, to je ten přetlakovej snímač a zkus co to bude dělat. Pokud to přestane, tak to vypadá na velký tlak turba.Wolfi píše:Tak jsem to zakřikl... Po cestě domů s už zapojenou váhou vzduchu, mi to začalo cukat jako kdyby si někdo trénoval palec pro SMS na dálkovém ovládání od turba(jak reklama na OSKARA)
Jakmile jsem zadupnul plyn na podlahu abych se pokochal a mělo dojít na turbo tož to zabralo špónu, zatlačilo to hezky do sedačky a hned mě to z ní zase vyplivlo a pak zase zátah a zase nic. V první moment jsem myslel že mám silně pod otáčkama a dusí se mi motor, ale nee.
Myslíte si že to bude turbem, nebo tou váhou vzduchu ? Třeba nebyla odpojená náhodou při výměně vzducháče, ale úmyslně při koupi auta. Může to dělat ona, nebo se mi sere pod rukama turbo ?
Chlapi, HELP me, jde ta váha nějak proměřit, nebo zkontrolovat turbo ??
nemyslím že by to byl problém váhy, to by spíš to auto bylo líné a pořád. na 99% je to problém s plněním motoru, turbo dává vysoký tlak a elektronika ti omezí přísun paliva. má to na svědomí přetlaková regulace turba (wastegate) k opravě potřebuješ tlakoměr popř.diagnostiku.a vědět kde jak co měřit. pokud tomu moc nerozumíš dej to do servisu. zkus v hodoníně CARBAND Bosh servis. popř. v Brně autoservis Morisák to je největší odborník na BMW jakého znám.vozí mu auta i z renocaru když neví co a jak.Wolfi píše:Tak jsem jel dneska do Zlína a když už jsem zápasil s předjetím KAROSY tak jsem se nasral a znovu jsem vypnul tu váhu vzduchu...motor byl teplý a raních 10km už jsem měl za sebou, takže auto jelo v pohodě na náhradní program a turbo necukalo..takže mám za to, že to má všechno na svědomí Váha vzduhu. teď už jenom objednat druhou a bude to...Vipadá to tak, že předchozí majitel zřejmě věděl o disfunkci váhy tak ji sprostě odpojil.Petr píše:Zkus zjistit, kolik ti turbo tlačí, napoj na sací potrubí hadičku s budíkem a jeď. V sérii dává tuším kolem 0,85atm. Je tam hlídač tlatku, který dá signál do řídící jednotky o přetlakování a ubere dávku paliva. Nebo vyndej hadičku, která je zhruba v polovině sacího potrubí(parohy) zespoda a vede do malý krabičky u naftovýho filtru, to je ten přetlakovej snímač a zkus co to bude dělat. Pokud to přestane, tak to vypadá na velký tlak turba.Wolfi píše:Tak jsem to zakřikl... Po cestě domů s už zapojenou váhou vzduchu, mi to začalo cukat jako kdyby si někdo trénoval palec pro SMS na dálkovém ovládání od turba(jak reklama na OSKARA)
Jakmile jsem zadupnul plyn na podlahu abych se pokochal a mělo dojít na turbo tož to zabralo špónu, zatlačilo to hezky do sedačky a hned mě to z ní zase vyplivlo a pak zase zátah a zase nic. V první moment jsem myslel že mám silně pod otáčkama a dusí se mi motor, ale nee.
Myslíte si že to bude turbem, nebo tou váhou vzduchu ? Třeba nebyla odpojená náhodou při výměně vzducháče, ale úmyslně při koupi auta. Může to dělat ona, nebo se mi sere pod rukama turbo ?
Chlapi, HELP me, jde ta váha nějak proměřit, nebo zkontrolovat turbo ??
tds píše:nemyslím že by to byl problém váhy, to by spíš to auto bylo líné a pořád. na 99% je to problém s plněním motoru, turbo dává vysoký tlak a elektronika ti omezí přísun paliva. má to na svědomí přetlaková regulace turba (wastegate) k opravě potřebuješ tlakoměr popř.diagnostiku.a vědět kde jak co měřit. pokud tomu moc nerozumíš dej to do servisu. zkus v hodoníně CARBAND Bosh servis. popř. v Brně autoservis Morisák to je největší odborník na BMW jakého znám.vozí mu auta i z renocaru když neví co a jak. plnící tlak by měl být 2,2 atm -1atm atmosférický tlak t.j. max.plnění před omezením paliva je 1,2 bar. vytáhní hadičku z tlakoměru a napoj tam budík změř to při plném zatížení motoru nejlépe 3500 ot na 4-ku v kopci při plném plynu pak ti dá max.tlakWolfi píše:Tak jsem jel dneska do Zlína a když už jsem zápasil s předjetím KAROSY tak jsem se nasral a znovu jsem vypnul tu váhu vzduchu...motor byl teplý a raních 10km už jsem měl za sebou, takže auto jelo v pohodě na náhradní program a turbo necukalo..takže mám za to, že to má všechno na svědomí Váha vzduhu. teď už jenom objednat druhou a bude to...Vipadá to tak, že předchozí majitel zřejmě věděl o disfunkci váhy tak ji sprostě odpojil.Petr píše: Zkus zjistit, kolik ti turbo tlačí, napoj na sací potrubí hadičku s budíkem a jeď. V sérii dává tuším kolem 0,85atm. Je tam hlídač tlatku, který dá signál do řídící jednotky o přetlakování a ubere dávku paliva. Nebo vyndej hadičku, která je zhruba v polovině sacího potrubí(parohy) zespoda a vede do malý krabičky u naftovýho filtru, to je ten přetlakovej snímač a zkus co to bude dělat. Pokud to přestane, tak to vypadá na velký tlak turba.