Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Premyslim nad koupi E36 - poradte

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Fenri
Registrovaný
Příspěvky: 1526
Registrován: pát 23.07.2004 00:00
Klubové ID: 120
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Fenri »

Dá se někde dohledat,co za základní + příplatkovou výbavu se do těch aut dávalo ? Konkrétně mi jde o ASC+T.
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od George_D »

Fenri píše:Dá se někde dohledat,co za základní + příplatkovou výbavu se do těch aut dávalo ? Konkrétně mi jde o ASC+T.
ASC budeš mít nejspíš u obou, to neni snad jen u 4válců :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Fenri
Registrovaný
Příspěvky: 1526
Registrován: pát 23.07.2004 00:00
Klubové ID: 120
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Fenri »

George_D píše:
Fenri píše:Dá se někde dohledat,co za základní + příplatkovou výbavu se do těch aut dávalo ? Konkrétně mi jde o ASC+T.
ASC budeš mít nejspíš u obou, to neni snad jen u 4válců :wink:
A trakce ? To je podle roku,nebo ne?
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#24 Příspěvek od eko »

ASC+T byla v zakladni vybave u 320i, 323i, 328i, 325td, 325tds. Bohuzel nevim od jakeho roku.
papyk
Registrovaný
Příspěvky: 977
Registrován: stř 13.07.2005 00:00
Bydliště: Valašské Království
Klubové ID: 1181

#25 Příspěvek od papyk »

Fenri píše:
papyk píše:
Fenri píše:328,nebo 323 ? Taky mám dilema...
Pokud už koumáš jen tyto dvě varianty tak rozhodně 328 8)
328 se bojim,že na mě bude zatim moc. Jak velkej je rozdíl mezi 323/328?
No ani jednu jsem nikdy neměl, ale 323 má bratr a v 328 jsem jel, rozdíl tam je, řek bych že 328 má lepší krouták a bere o poznání líp od spodu, taky má o nějaké koníky víc. Je teda fakt že ta brachova 323 je už hodně vyběhaná (380tkm) tak to možná nebylo až tak objektivní, ale pokud neřešíš pov. ručení jako každej u 328 tak se toho neboj, ona už i 323 je mazec, ale.......328 :wink:
Fenri
Registrovaný
Příspěvky: 1526
Registrován: pát 23.07.2004 00:00
Klubové ID: 120
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Fenri »

papyk píše:
Fenri píše:
papyk píše: Pokud už koumáš jen tyto dvě varianty tak rozhodně 328 8)
328 se bojim,že na mě bude zatim moc. Jak velkej je rozdíl mezi 323/328?
No ani jednu jsem nikdy neměl, ale 323 má bratr a v 328 jsem jel, rozdíl tam je, řek bych že 328 má lepší krouták a bere o poznání líp od spodu, taky má o nějaké koníky víc. Je teda fakt že ta brachova 323 je už hodně vyběhaná (380tkm) tak to možná nebylo až tak objektivní, ale pokud neřešíš pov. ručení jako každej u 328 tak se toho neboj, ona už i 323 je mazec, ale.......328 :wink:
No těch pár kaček navíc za ručení mě už nevytrhne. Zas takovej rozdíl oproti tý 323 to není.
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#27 Příspěvek od eko »

Mozna me budete nekteri kamenovat, ale co se tyce napr. zrychleni 0->100 pak 323i to ma k 328i asi tak daleko jako 328i k M3 3.0
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#28 Příspěvek od Jirka-328 »

eko píše:Mozna me budete nekteri kamenovat, ale co se tyce napr. zrychleni 0->100 pak 323i to ma k 328i asi tak daleko jako 328i k M3 3.0
No rozdíl na 160 nebo 200kmh bude skoro věčnost...

No já šel rovnou do 328 a ze začátku jsem si myslel že jsem na silnici king. Teď už si to teda nemyslim a klidně bych tam 100 koní navíc bral. Už třeba abych při stejný jízdě netahal do plných.....
Jinak když vidim jak jezdej dnešní ropáci (a že to dá sakra práci kolikrát předjet - teď teda myslim třeba A6 2.5TDI ne Oktávku ), tak jsem rád že jsem do 323 nešel. Moc rád.
eZekiel
Registrovaný
Příspěvky: 144
Registrován: úte 01.11.2005 01:00

#29 Příspěvek od eZekiel »

Kdybych se rozhodoval ja, tak jdu urcite do 2litra 6vála nez do 1.8 :wink: ...Stejna pojistka, stejna spotreba....Az na to ze 6vál ma krasnej zvuk a krasne jede...Takze nevahej :D ...
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#30 Příspěvek od skautik Čestný člen »

od roku 97
Fenri
Registrovaný
Příspěvky: 1526
Registrován: pát 23.07.2004 00:00
Klubové ID: 120
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Fenri »

skautik píše:od roku 97
Dík. A ještě otázka- nebyla ve starších ročnících ASC+T za příplatek ?
xsun
Registrovaný
Příspěvky: 1065
Registrován: ned 27.06.2004 00:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 104
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od xsun »

Jirka-328 píše:
eko píše:Mozna me budete nekteri kamenovat, ale co se tyce napr. zrychleni 0->100 pak 323i to ma k 328i asi tak daleko jako 328i k M3 3.0
No rozdíl na 160 nebo 200kmh bude skoro věčnost...

No já šel rovnou do 328 a ze začátku jsem si myslel že jsem na silnici king. Teď už si to teda nemyslim a klidně bych tam 100 koní navíc bral. Už třeba abych při stejný jízdě netahal do plných.....
Jinak když vidim jak jezdej dnešní ropáci (a že to dá sakra práci kolikrát předjet - teď teda myslim třeba A6 2.5TDI ne Oktávku ), tak jsem rád že jsem do 323 nešel. Moc rád.
co clovek to nazor ... ja jsem zas hledal jenom 323i v kupecku od 97 ... v cr celkem nemozny sehnat ... je pravda ze clovek neni na dalnici treba nejrychlejsi jak vsichni okolo (coz dneska uz ani s 328 neni tak jednoduchy), ale na to ani moc nahraju a nemam potrebu si dokazovat ze vsechno predjedu, staci mi podjet maniky s oktavkama tdi a to jde hladce :) ... jede to vic nez slusne a to mi staci, dobra pojistka, slusna spotreba .. nestezuju si :D
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od patras Čestný člen »

Fenri píše:
skautik píše:od roku 97
Dík. A ještě otázka- nebyla ve starších ročnících ASC+T za příplatek ?
spatne... ne od roku 97 ale od faceliftu ... coz je konec roku 96 :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6973
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#34 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

patras píše:
Fenri píše:
skautik píše:od roku 97
Dík. A ještě otázka- nebyla ve starších ročnících ASC+T za příplatek ?
spatne... ne od roku 97 ale od faceliftu ... coz je konec roku 96 :)
nechápu jak všichni prahnete po tomto systému :D asi máte silný káry :D nevím no,myslím že při 150-170 či 193koních to není potřeba,teda pokud člověk nemá místo mozku z piva kostku :D já ho nemám v emku a kdybych ho tam měl tak ho stejně před každou jízdou vypnu :mrgreen:
Fenri
Registrovaný
Příspěvky: 1526
Registrován: pát 23.07.2004 00:00
Klubové ID: 120
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od Fenri »

Každej to nemá v ruce jak ty,René.
Jinak dík za doporučení :thumbsup:
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od patras Čestný člen »

ja ho taky vypinam hned po nastatovani .. v zime se treba hodit bude .. ale v lete je to fakt k nicemu :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Bobra2
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: ned 27.04.2008 00:00

#37 Příspěvek od Bobra2 »

a já ho tam nemám a nechybí mi :lol: :lol:
Odpovědět