Pri dlhsom stati /asi 8h./ mi padne nafta... vzduchove bublinky idu z cerpadla smerom do filtra. vymenil som vsetky hadicky na prepadoch trysiek, nikde nieje viditelny unik nafty, vsetko je suche, no ajtak sa to zavzdusnuje a musim to rano startovat na 4*. pri prvom starte to chyti asi na 1/2 sek. potom zhasne, a opat chyti az asi po 4 tom starte...nemali ste to niekto...? Dik za radu...
M.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
zavzdusnene cerpadlo BMW E 36 2,5 TDS...?
vymenil som aj tu vstupnu priehladnu hadičku, gumicky vo filtri na tych rychlospojkach, pretesnil aj odpadovu hadicu...stale to blbne.uz som z toho na prášky...
Niekde na nemeckom diskusnom fore som cital, ze by to mohla byt aj "netesna vstrekovacia tryska" alebo treba pretesnit cerpadlo, lebo nafta tece do oleja cez cerpadlo....ale olej mam v poriadku, tak neviem...
Niekde na nemeckom diskusnom fore som cital, ze by to mohla byt aj "netesna vstrekovacia tryska" alebo treba pretesnit cerpadlo, lebo nafta tece do oleja cez cerpadlo....ale olej mam v poriadku, tak neviem...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Klubové ID: 64
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím.miro1100 píše:Pri dlhsom stati /asi 8h./ mi padne nafta... vzduchove bublinky idu z cerpadla smerom do filtra. vymenil som vsetky hadicky na prepadoch trysiek, nikde nieje viditelny unik nafty, vsetko je suche, no ajtak sa to zavzdusnuje a musim to rano startovat na 4*. pri prvom starte to chyti asi na 1/2 sek. potom zhasne, a opat chyti az asi po 4 tom starte...nemali ste to niekto...? Dik za radu...
M.
Měl jsem naprosto stejnej problém. NAžhavil jsem začal točit, naskočilo na 1/2 vteřiny a konec. A pak to chytlo až po třetím dlouhém točení motoru.
TAkže jsem vyměnil hadičky přepadový od trysek a nic. A jelikož jsem koukal , že mám "ochcanou" řídící trysku, takže jsme jí chtěl nechat přetěsnit - nic - tak jsem sehnal novou, dal tam a naprosto v pohodě. Zase krásně startuje jaky kdysi.
