Potřebuju poradit. E36 má v prahu zespoda 3 díry - 2 jsou pod nosníkama na hever, v ideálním případě zašpuntované takovou tou gumovou krytkou, třetí díra je na konci prahu před zadním kolem - jen taková odtoková škvírka.
Mě jde o toto - měl jsem jeden práh před zadním kolem klepnutej, takže začal reznout a musel jsem ho nechat vyvařit. Borec mi to udělal fakt pěkně, ale vyměnil nakonec celej spodek toho prahu, akorát nějak zapomněl na tu poslední škvíru. Nechal jen ty dvě pro ty špunty, ale výrazně je zmenšil (tak na 1 cm). Takže poraďte:
a) mám tam teď dělat i tu třetí koncovou a ty dvě ucpat gumovýma špuntama
b) třetí nedělat a nechat otevřené jen ty pod nosníkama (jednu nebo obě)
c) třetí nedělat a ty dvě ucpat, a tak ten práh uzavřít?
Trochu blbej problém vím, ale poraďte někdo, kdo víte jak ten práh uvnitř vypadá, budu vděčný...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Otvory v prahu na E36
Bllbost, akorát tam tudy lita bordel, hlavně bahno, který se tam drží a pak ten práh zevnitř koroduje. Ty šputny jsou důmyslně vymyšlený, vlhko přes ně utíká spěrem z prahu ven, ale dovnitř to tam chrání, aby to tam nelítalo.
Argument typu že většina to tam nemá je zcestný, to je jako když řekneš, většina aut má prošlou lekárničku, tak já můžu taky.
Ale což, každý je svého štěstí strůjce...
Argument typu že většina to tam nemá je zcestný, to je jako když řekneš, většina aut má prošlou lekárničku, tak já můžu taky.
Ale což, každý je svého štěstí strůjce...