Mám 325iX a trošku se mi při delším popjíždění v koloně ručička teploty dostávala za prostřední značku.
Tak jsem koupil orig. viskozku a myslel že bude klid. Ale ono ne. Zlepšilo se to ale stejně čas od času přeleze přes půlku.
Tak jsem koupil nový termostat. A zase nic. Při jízdě sedí ručička na středu jako přibitá, ale stačí stoupání nebo zastavit u závor a zas to leze přes půl. Jak se rozjedu hned to zase spadne. Olej je čistej žádná pěna, hadice se netlakují voda neubývá. Prosím poradte.
mi v kolone vyleze teplota vyse (o 1 dilek),
pak zahuci visco a jde to dolu ... (zustane o neco vyse nez je teplota pri jizde, ale je to stabilni, takze to neresim)
petr
Mal som rovnaky problem u tds. Vymen chladic. Mne to pomohlo. Niekedy vsak staci vystiekat ho s wapkou. Spina medzi rebrami. Potom je chladenie neefekrivne.
Mozna do toho chladice uz nekdo lil nake zatesnovaci sracky a nebo procistovaci a to je vetsinou konec...Zazil jsem i ojebane i rozezrane lopatky na vodni pumpe..
my sme meli u TDSa na chladici normalne deku tak se to prehrejvalo a tim se posrala vodni pumpa, mela vylamany lopatky, stacilo procistit chladic a bylo po problemu.