Tak se odporoučela na bratrově 323i e36, zajímali by mě tipy a vaše zkušenosti s konkrétními výrobci/značkami a jestli je to stejné s 325i. Na té 323i byla dělaná v origo bmw servisu, stálo to tuším 13k a vydržela 25tkm, což se mi zdá málo. Na mé bývalé 325i použili Sachs, cena 9k i s prací a nalítáno 40tkm než šla do hajan.
papyk píše:Tak se odporoučela na bratrově 323i e36, zajímali by mě tipy a vaše zkušenosti s konkrétními výrobci/značkami a jestli je to stejné s 325i. Na té 323i byla dělaná v origo bmw servisu, stálo to tuším 13k a vydržela 25tkm, což se mi zdá málo. Na mé bývalé 325i použili Sachs, cena 9k i s prací a nalítáno 40tkm než šla do hajan.
Ty bláho jak to s tím jezdíte????
Origo spojka musí vydržet kolem 300000km když s tím neprasíš. No a rozdíl v kvalitě origo a repliky bych teda takovej neviděl.....
Sorry, jsem pako! Příště si to po sobě přečtu, jsem se sek samozřejmě tam má být 250000km!!!!!! Ale těch 40000km na té 325i je dobře ale je fakt že ta zažila peklo Jinak od koho jsou ori. spojky bmw? A Sachs sem si myslel že není shit...
papyk píše:Sorry, jsem pako! Příště si to po sobě přečtu, jsem se sek samozřejmě tam má být 250000km!!!!!! Ale těch 40000km na té 325i je dobře ale je fakt že ta zažila peklo Jinak od koho jsou ori. spojky bmw? A Sachs sem si myslel že není shit...
Tak to je jiná....
Jinak mě asi taky čeká spojka, sice neklouže ale cejtim vibrace z pedálu a na neutrál dělá jakoby škrtavej zvuk.
Taky myslim že SASCH nebude sračka, myslim že když objednáš sadu LUK tak to j etaky částečně od SASCHE.
Jinak kdo dělá origo nevim, ale víš jak to je, to nej jde do prvovýroby, to horší pak zůstane v nmecku na krámě a ty nej sračky jdou sem.....
Tak mi zrovna volal bratr, opraveno, použili nějakou Delphi (prej to dávaj do bmw v prvovýrobě?) a cena 9,5k. Jinak to prej byl good masakr, z lamely toho moc nenašli