Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Váha vzduchu ?? E46 320D ´98
jsem rad, ze jsi se k technickejm vecem od vcerejska prestal vyjadrovat, jeste prestat pouzivat mimiku a muzu si psat co chcidarmon píše:skautik píše:muze podavat DME spatne hodnoty, to na diagnostice poznaji dost tezkomargos píše:no, pokud jsi byl na diagnostice, tak by melo byt jedno jestli ji delaji v chladku nebo ne.. Pokud by vaha vzduchu hazela chyby at az za tepla, tak by ti je vyjeli a rekli, ne?

myslel jsem to tak ze to nevypise chybu - mas spatnou vahu, meri, ale dava nespravne udaje
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
i s tou mimikou koncim, jen jsem se neudrzel, noskautik píše:jsem rad, ze jsi se k technickejm vecem od vcerejska prestal vyjadrovat, jeste prestat pouzivat mimiku a muzu si psat co chcidarmon píše:skautik píše: muze podavat DME spatne hodnoty, to na diagnostice poznaji dost tezko![]()
myslel jsem to tak ze to nevypise chybu - mas spatnou vahu, meri, ale dava nespravne udaje


to je dobredarmon píše:i s tou mimikou koncim, jen jsem se neudrzel, noskautik píše:jsem rad, ze jsi se k technickejm vecem od vcerejska prestal vyjadrovat, jeste prestat pouzivat mimiku a muzu si psat co chcidarmon píše:![]()
myslel jsem to tak ze to nevypise chybu - mas spatnou vahu, meri, ale dava nespravne udajea mysli si co chces

treba se pletu, zatim jsem nemel ohledne vahy jine nez tyto informace
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 26.10.2004 00:00
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nemal si to auto tuknute (stacila aj nejaky slaby naraz)??? Ono je tam rozeravene platinove vlakno a je sakra citlive na otrasy. Dost casto sa to stava, problemy po havariach, ono ten snimac ide, ale hadze blbosti.Aspon elektronika VW TDI ide na nudzovy rezim trvale, ked nie je ok tento signal. Ale najlepsie urobit dynamicku diagostiku za jazdy napichnut prenosny tester a sledovat tento signal
to darmon> MAF AFM etc., co riesis je tym myslene to iste

to darmon> MAF AFM etc., co riesis je tym myslene to iste
tak to mi dej kontakt320Miafie píše:Včera jsem volal do jedné firmy co prodává náhradní díly, a říkaly že dnes jedou do nějakého servisu BMW testovat váhu vzduchu vzduchu co mají v nabídce,jestli bude pracovat jako originál,pokud ano, cena výjde na nějakých 2400Kč bez tuby, což je bomba !! Tak snad jim ty zkoušky vyjdou

Tak bohužel, nepasuje tam...
Jinak neví někdo z vás, jestli je ve 320D nějaké konkrétní čidlo teploty které určuje bohatost směsi, nebo toto má vše na starosti jen váha vzduchu ? Můj broblém je v tom, že pokud je venku pěkně nad cca 23C tak mi padá výkon ve vysokých otáčkách,ale stačí abych zajel třeba do lesa kde je stín a už to jede normálně, zajímavé, že ?

Jinak neví někdo z vás, jestli je ve 320D nějaké konkrétní čidlo teploty které určuje bohatost směsi, nebo toto má vše na starosti jen váha vzduchu ? Můj broblém je v tom, že pokud je venku pěkně nad cca 23C tak mi padá výkon ve vysokých otáčkách,ale stačí abych zajel třeba do lesa kde je stín a už to jede normálně, zajímavé, že ?
rovnou se podivej i na interkoler
muze bejt plnej oleje a spatne chladi
nejlepsi by bylo ho vyndat,vylejt olej-urcite tam nejakej bude...
a taky mezi nim a chladicem co je za nim,myslim ze na klimu,bejva napadanej bordel,pak nim neproudi dostatecne vzduch a zase spatne chladi
kdyz to ma souvislost s venkovni teplotou,videl bych pricinu v necem co je ochlazovany vzduchem
muze bejt plnej oleje a spatne chladi
nejlepsi by bylo ho vyndat,vylejt olej-urcite tam nejakej bude...
a taky mezi nim a chladicem co je za nim,myslim ze na klimu,bejva napadanej bordel,pak nim neproudi dostatecne vzduch a zase spatne chladi
kdyz to ma souvislost s venkovni teplotou,videl bych pricinu v necem co je ochlazovany vzduchem
