Zdravím, v německu mám sjednané brzdy z bmw 540(tzn.: kotouče, třmeny....-celá sada) Nedělal jste někdo přestavbu na e-36? Případně jaké tam jsou změny, nehodlám do nich řezat a vrtat apod...... dost neradbych pak hledal kola mimo silnici.
Filozof píše:Má 328i 100pro pokud je to ta světle modrá E36 na obrázku
Jo jo 328 e-36 coupe, možná je to blbost ale je to gut cena, chci i podvozek, tak sem si řek, že brzd není nikdy dost, nějak po výměně kotoučů se mi zdá, že mi klesla účinnost, takže radši upgrade....
Mad Max píše:E36 525i kotouče předek: 286x22 ventilované a zadek: 280x10.
E39 540i kotouče předek: 324x30 ventilované a zadek: 298x20 ventilované.
Musíš mít minimálně 16" kola!!!
Co máš vlastně za motor, že tam chceš nacpat brzdy s 540?
2.8l To je v poho, mám 17", léto i zima, takže tady problém nevidím, ty brzdy jsou dimenzovány na jinou hmotnostnost a jsou větší, takže by to mohlo bejt docela gut...
Speedy píše:on to Mad Max asi myslel tak, proč cpát na takový malý motor takový velký brzdy
Spíše se bál že to bude nějaká 318i kde je to docela zbytečné...
Ale ta 328i docela pěkně cvičí s 3kou a myslím si že to není špatnej nápad.
Já osobně bych koukal na M3 brzdy pokud nejsou extra drahé .
Dobré brzdy jsou samo sebou dobrý základ. Brzdit s 200 Km na 80 Km rychlost je docela hukot.
Spíš bych šel do M3 brzd, vše by mělo pasovat včetně ET. Záleží jaký je cenový rozdíl. M3 VS 540.
Mad Max píše:Dobré brzdy jsou samo sebou dobrý základ. Brzdit z 200 Km na 80 Km rychlost je docela hukot.
Spíš bych šel do M3 brzd, vše by mělo pasovat včetně ET. Záleží jaký je cenový rozdíl. M3 VS 540.
Mad Max píše:Dobré brzdy jsou samo sebou dobrý základ. Brzdit s 200 Km na 80 Km rychlost je docela hukot.
Spíš bych šel do M3 brzd, vše by mělo pasovat včetně ET. Záleží jaký je cenový rozdíl. M3 VS 540.
cenový rozdíl je znatelnej, Nejlevnější m3 brzdy sem sehnal asi za 12 000, pak ty u hanze na streetpro..... No a 540kový komplet za asi 5000,- se slušnejma kotoučema a detičkama..... tak proto to řešim...
ty moje brzdy bych asi poresil lip ale bojim se, ze ty z e39 bez bastleni nepujdou, zkousel jsem jedny (bohuzel nevim z jakeho modelu) a bez upravy by to neslo (diry trmenu a odsazeni)... a ty Bremba co mam tam taky bez uprav nejdou (e38 tim padem taky ne, nejdou ani na e39)...
Hanz píše:ty moje brzdy bych asi poresil lip ale bojim se, ze ty z e39 bez bastleni nepujdou, zkousel jsem jedny (bohuzel nevim z jakeho modelu) a bez upravy by to neslo (diry trmenu a odsazeni)... a ty Bremba co mam tam taky bez uprav nejdou (e38 tim padem taky ne, nejdou ani na e39)...
hlavně mě šlo o ty díry v těch třmenech, ještě mě zajímá, jak dělaj brzdy, pro každou modelovou řadu jiný typ? nebo když jsou třeba auta modelově stejně na pásu, tak se používaj typy stejné???
no, třeba e34 a e36 maj brzdy jiný. ale jak jsem psal jinde, tak e36 a e46 maj brzdy stejný, krome e46 325 a silnější motory. Ale z te e46 se tam daj přehodit.
Speedy píše:no, třeba e34 a e36 maj brzdy jiný. ale jak jsem psal jinde, tak e36 a e46 maj brzdy stejný, krome e46 325 a silnější motory. Ale z te e46 se tam daj přehodit.