Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Štartovanie E 36, 325td
V posledných dnoch sa mi stáva, že pri štartovaní za tepla, ked nežhaví, tak mi to velmi dlho točí, ale potom to naskočí, nerobí to pravidelne, všimol som si, že častejšie to robí, keď auto odstavím hore kopcom. Vymenil som palivový filter a problem pokracuje, za studena je to O.K. Mám síce starsiu baterku,ale nestartovalo by to dobre ani za studena. Čo myslíte. Poradte mi prosím niečo. ďakujem.
cerpadlo, zkus trochu posunout predvstrik. Marek-is si to pochvalujeBody píše:V posledných dnoch sa mi stáva, že pri štartovaní za tepla, ked nežhaví, tak mi to velmi dlho točí, ale potom to naskočí, nerobí to pravidelne, všimol som si, že častejšie to robí, keď auto odstavím hore kopcom. Vymenil som palivový filter a problem pokracuje, za studena je to O.K. Mám síce starsiu baterku,ale nestartovalo by to dobre ani za studena. Čo myslíte. Poradte mi prosím niečo. ďakujem.

predvstrik se serizuje natocenim cerpadla
jo jsou tam 3 srouby kdyz je povolis tak pak se natacenim celeho cerpadla serizuje pred vstrik... sptanym serizenim to muze ztratit vykon, bude to mit vetsi spotrebu atd...Body píše:Myslís vstrekovacie čerpadlo? Neviem či mám odvahu sa do neho pustit. V sobotu sa zením a autícko musí jazdit. Pozriem sa na to, co sa tam dá urobit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 733
- Registrován: pát 21.03.2003 01:00
- Klubové ID: 162
- Kontaktovat uživatele:
Už se to tu řešilo mnohokrát. Já bych moc do předvstřiku nedupal.
Dělá to 90% starších BMW dieselů a je to taková daň.
Jediné co bych doporučil je zrepasovat vstřikovací čerpadlo, ale i potom si nejsem jist zda se to spraví.
Někdo to řeší tím, že koupí novou baterku, a? si motor točí jak chce, hlavně že vždycky chytne. A je to určitě levnější než GO čerpadla a dalších jiných servisování.
Dělá to 90% starších BMW dieselů a je to taková daň.
Jediné co bych doporučil je zrepasovat vstřikovací čerpadlo, ale i potom si nejsem jist zda se to spraví.

Někdo to řeší tím, že koupí novou baterku, a? si motor točí jak chce, hlavně že vždycky chytne. A je to určitě levnější než GO čerpadla a dalších jiných servisování.

ja to resil baterkou a naskakuje okamzite..Georgis píše:Už se to tu řešilo mnohokrát. Já bych moc do předvstřiku nedupal.
Dělá to 90% starších BMW dieselů a je to taková daň.
Jediné co bych doporučil je zrepasovat vstřikovací čerpadlo, ale i potom si nejsem jist zda se to spraví.![]()
Někdo to řeší tím, že koupí novou baterku, a? si motor točí jak chce, hlavně že vždycky chytne. A je to určitě levnější než GO čerpadla a dalších jiných servisování.
Aj to môže ma? vplyv, je rozdiel, keď stará točí pomaly, potom to môže dlhšie trva?...Martinéz píše:ja to resil baterkou a naskakuje okamzite..Georgis píše:Už se to tu řešilo mnohokrát. Já bych moc do předvstřiku nedupal.
Dělá to 90% starších BMW dieselů a je to taková daň.
Jediné co bych doporučil je zrepasovat vstřikovací čerpadlo, ale i potom si nejsem jist zda se to spraví.![]()
Někdo to řeší tím, že koupí novou baterku, a? si motor točí jak chce, hlavně že vždycky chytne. A je to určitě levnější než GO čerpadla a dalších jiných servisování.
Malá změna předvstřiku by se při provozních otáčkách neměla projevit, protože ŘJ si předvstřik nastavuje sama. Takže pokud to přenastavení nebude moc, aby to ŘJ za chodu mohla dorovnat, může to při startu pomoc a za jízdy se to neprojeví. Spíš si myslím, že by bylo vhodné upravit žhavení tak, aby přižhavilo i při teplém startu. Třeba jen krátce. Chystám se na to, že to vyzkouším. Potom dám vědět.