Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

325tds problem :(

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Slavisimo »

ahoj kluci mame problem, stava se nam ze kdyz jedeme treba v kolone tak se lehce zveda teplota ale ne moc a auto nema silu takze drzi otacky kolem 3000tis. Jde o to ze v predu pred IC je vetrak, dohromady jsou dva vetraky, hlavni a pak ten mensi uplne v predu, kdyz se to zacne varit tak je porad vyplej tzn. nemel by se pustit ten druhej vetrak? :(
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#2 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Slavisimo píše:ahoj kluci mame problem, stava se nam ze kdyz jedeme treba v kolone tak se lehce zveda teplota ale ne moc a auto nema silu takze drzi otacky kolem 3000tis. Jde o to ze v predu pred IC je vetrak, dohromady jsou dva vetraky, hlavni a pak ten mensi uplne v predu, kdyz se to zacne varit tak je porad vyplej tzn. nemel by se pustit ten druhej vetrak? :(
zajed do servisu .. kdyz to uvaris tak te to pak bude stat mnohem vic .... muze to bejt jenom nejaky cidlo ... mate tam dost vody?
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#3 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Slavisimo píše:ahoj kluci mame problem, stava se nam ze kdyz jedeme treba v kolone tak se lehce zveda teplota ale ne moc a auto nema silu takze drzi otacky kolem 3000tis. Jde o to ze v predu pred IC je vetrak, dohromady jsou dva vetraky, hlavni a pak ten mensi uplne v predu, kdyz se to zacne varit tak je porad vyplej tzn. nemel by se pustit ten druhej vetrak? :(
mel, muze byt zadrenej ja ho mel, proto jsem taky nepouzival klimu. Kokni se na pojistky.

Jinak teplota by se urcite nemela splhat pres pulku
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#4 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Můžeš mít v pytli čidlo teploty a pak ten větrák nespíná. Taky může být upadlý konektor nebo v pytli ten odpor, co u TDska je na spodku toho držáku větáku(teda Lukáš to tam měl, ja na 323i nemám). Když zapneš klimu, tak se to neroztočí? Rozhodně s tím nejezdi, dokud to neopravíš, jinak můžeš začít šetřit prachy na repasi hlavy.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#5 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Speedy píše:Můžeš mít v pytli čidlo teploty a pak ten větrák nespíná. Taky může být upadlý konektor nebo v pytli ten odpor, co u TDska je na spodku toho držáku větáku(teda Lukáš to tam měl, ja na 323i nemám). Když zapneš klimu, tak se to neroztočí? Rozhodně s tím nejezdi, dokud to neopravíš, jinak můžeš začít šetřit prachy na repasi hlavy.
no ja s tim jezdim a a vetrak mam v garazi opravenej, jinak ten odpor je tam jen kvuli 2 stupnum otaceni, muzes to premostit a pojede vzdycky na plno.
Zajimalo by me kde to cidlo teploty je?

klimu samozrejme nepoustim
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od darmon »

cidlo je v chladici a odchazi docela rado, stoji nastesti nulanula hovno a z vlastni zkusenosti vim ze pulka baworu pres deset let ma to cidlo nefunkcni
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od darmon »

nicmene zatim jeste nebylo venku takovy vedro aby se to v kolone melo duvod prehrivat, takze krom cidla bych se soustredil na viskospojku, zanesenej chladic a jiny veci co zvedaj teplotu
Marek-is
Registrovaný
Příspěvky: 2708
Registrován: úte 17.08.2004 00:00
Bydliště: Olomoucko:)
Klubové ID: 181

#8 Příspěvek od Marek-is »

Mozna tam mas jeste i nakej jinej problem pac bys to mel v klidu i v kolone uchladit jen tou vrtulou co je primo na motoru....a to i bez sahary treba.
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Slavisimo »

mno je to zajimavy, ikdyz jede klima tak se to netoci, ono ta rucicka teploty se neposunuje moc pres pulku ale spis se omezi vykon motoru a netahne, pak se to zas vrati a jede to normalne... je to divny, kde najdu tu cidlo? viska by mela byt v pohode.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od darmon »

Slavisimo píše:mno je to zajimavy, ikdyz jede klima tak se to netoci, ono ta rucicka teploty se neposunuje moc pres pulku ale spis se omezi vykon motoru a netahne, pak se to zas vrati a jede to normalne... je to divny, kde najdu tu cidlo? viska by mela byt v pohode.
cidlo je v chladici kolikrat to kurva mam napsat ? a jestli se ti netoci vrtule s klimou tak je problem jinde (rele, vrtule samotna atd.)
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#11 Příspěvek od skautik Čestný člen »

nelili jste do oleje nejaky sracky?
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Slavisimo »

skautik píše:nelili jste do oleje nejaky sracky?
nene jen ciste olej Castrol 5w-40 myslim.
Slavisimo
Registrovaný
Příspěvky: 1790
Registrován: pon 09.06.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1127
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Slavisimo »

darmon píše:
Slavisimo píše:mno je to zajimavy, ikdyz jede klima tak se to netoci, ono ta rucicka teploty se neposunuje moc pres pulku ale spis se omezi vykon motoru a netahne, pak se to zas vrati a jede to normalne... je to divny, kde najdu tu cidlo? viska by mela byt v pohode.
cidlo je v chladici kolikrat to kurva mam napsat ? a jestli se ti netoci vrtule s klimou tak je problem jinde (rele, vrtule samotna atd.)
dik
Odpovědět