
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
325tds problem :(
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1127
- Kontaktovat uživatele:
ahoj kluci mame problem, stava se nam ze kdyz jedeme treba v kolone tak se lehce zveda teplota ale ne moc a auto nema silu takze drzi otacky kolem 3000tis. Jde o to ze v predu pred IC je vetrak, dohromady jsou dva vetraky, hlavni a pak ten mensi uplne v predu, kdyz se to zacne varit tak je porad vyplej tzn. nemel by se pustit ten druhej vetrak? 

zajed do servisu .. kdyz to uvaris tak te to pak bude stat mnohem vic .... muze to bejt jenom nejaky cidlo ... mate tam dost vody?Slavisimo píše:ahoj kluci mame problem, stava se nam ze kdyz jedeme treba v kolone tak se lehce zveda teplota ale ne moc a auto nema silu takze drzi otacky kolem 3000tis. Jde o to ze v predu pred IC je vetrak, dohromady jsou dva vetraky, hlavni a pak ten mensi uplne v predu, kdyz se to zacne varit tak je porad vyplej tzn. nemel by se pustit ten druhej vetrak?
mel, muze byt zadrenej ja ho mel, proto jsem taky nepouzival klimu. Kokni se na pojistky.Slavisimo píše:ahoj kluci mame problem, stava se nam ze kdyz jedeme treba v kolone tak se lehce zveda teplota ale ne moc a auto nema silu takze drzi otacky kolem 3000tis. Jde o to ze v predu pred IC je vetrak, dohromady jsou dva vetraky, hlavni a pak ten mensi uplne v predu, kdyz se to zacne varit tak je porad vyplej tzn. nemel by se pustit ten druhej vetrak?
Jinak teplota by se urcite nemela splhat pres pulku
Můžeš mít v pytli čidlo teploty a pak ten větrák nespíná. Taky může být upadlý konektor nebo v pytli ten odpor, co u TDska je na spodku toho držáku větáku(teda Lukáš to tam měl, ja na 323i nemám). Když zapneš klimu, tak se to neroztočí? Rozhodně s tím nejezdi, dokud to neopravíš, jinak můžeš začít šetřit prachy na repasi hlavy.
no ja s tim jezdim a a vetrak mam v garazi opravenej, jinak ten odpor je tam jen kvuli 2 stupnum otaceni, muzes to premostit a pojede vzdycky na plno.Speedy píše:Můžeš mít v pytli čidlo teploty a pak ten větrák nespíná. Taky může být upadlý konektor nebo v pytli ten odpor, co u TDska je na spodku toho držáku větáku(teda Lukáš to tam měl, ja na 323i nemám). Když zapneš klimu, tak se to neroztočí? Rozhodně s tím nejezdi, dokud to neopravíš, jinak můžeš začít šetřit prachy na repasi hlavy.
Zajimalo by me kde to cidlo teploty je?
klimu samozrejme nepoustim
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
cidlo je v chladici kolikrat to kurva mam napsat ? a jestli se ti netoci vrtule s klimou tak je problem jinde (rele, vrtule samotna atd.)Slavisimo píše:mno je to zajimavy, ikdyz jede klima tak se to netoci, ono ta rucicka teploty se neposunuje moc pres pulku ale spis se omezi vykon motoru a netahne, pak se to zas vrati a jede to normalne... je to divny, kde najdu tu cidlo? viska by mela byt v pohode.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pon 09.06.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1127
- Kontaktovat uživatele:
dikdarmon píše:cidlo je v chladici kolikrat to kurva mam napsat ? a jestli se ti netoci vrtule s klimou tak je problem jinde (rele, vrtule samotna atd.)Slavisimo píše:mno je to zajimavy, ikdyz jede klima tak se to netoci, ono ta rucicka teploty se neposunuje moc pres pulku ale spis se omezi vykon motoru a netahne, pak se to zas vrati a jede to normalne... je to divny, kde najdu tu cidlo? viska by mela byt v pohode.