Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Pružiny

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Cantona
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 25.06.2003 00:00
Bydliště: Zlín

#1 Příspěvek od Cantona »

Jaké byste volili pružiny na E36 325 Td, koupit náhradu nebo něco jiného?????
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#2 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Cantona píše:Jaké byste volili pružiny na E36 325 Td, koupit náhradu nebo něco jiného?????
A chceš sportovní, snížené nebo seriové?
Cantona
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 25.06.2003 00:00
Bydliště: Zlín

#3 Příspěvek od Cantona »

Abych pravdu řek tak nevím co tam mám dát??? Dávám tak tlumiče Koni, snížené pružiny nechci pač to bych všede škrkal podvozkem a co si mám očekávat od těch sportovních. A proto se ptám jaká by byla nejlepší volba????
Cantona
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 25.06.2003 00:00
Bydliště: Zlín

#4 Příspěvek od Cantona »

stakra nějak mě zmizela položka opravit jak je to možnééé??? Takže těch pravopisných chyb si nějak nevšímejteee :D :D :D :D :D :D
Cantona
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 25.06.2003 00:00
Bydliště: Zlín

#5 Příspěvek od Cantona »

?????? :D 8O
Cantona
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 25.06.2003 00:00
Bydliště: Zlín

#6 Příspěvek od Cantona »

zeptám se tak je na místě vyměnit pružiny po 250 000 km je fakt že zadej se dost sedly ale to bude asi tím že ty teleskopy ještě nikdo neměnil??? Co mi poradíte ???? a když by byla na místě výměna asi bych šel do seriových (určitě jsou v náhradě jakou značku bych případně měl zvolit) :D :D :D
Cantona
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 25.06.2003 00:00
Bydliště: Zlín

#7 Příspěvek od Cantona »

tak nic :D
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#8 Příspěvek od Jirka-328 »

mám sice 328, ale to je asi jedno....

Taky mám najeto 200tkm ale zadek je furt stejnej. Mám Mpaket, tzn origo BMW péra snížený cca -35mm,tlumiče seriový. No a vepředu to má mezi gumou a podběhem trochu fuku, vzadu ne. Prostě to není nakrčený na předek. To mě trochu štve, moc se mi to líbí. S předkem chci jít níž, ale v zimě budu jezdit jiným autem.

Jinak kdybych kupoval péra, tak origo výšku bych nekupoval, je to jak tereňák. Já osobně bych šel do -60 -35mm. Je to ale dost u země a v zimě stačí zmrzlá hrouda co se někomu odlepí od plácačky a už to pod autem bubnuje...... to i mě teďka :(

Ale z hlediska jízdních vlastností bych se přikláněl minimálně pro -30mm předek i zadek. To auto jde do zatáčky mnohem líp. Záleží jak jezdíš. Zvednout podložkama to můžeš zvednout vždycky...

Jirka
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#9 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Myslím, že -30 předek/zadek je tak akorát pro normální ježděn, navíc to zvládnou i seriový tlumiče. Sadu koupíš kolem 4k, ale bacha na to, i značkové firmy prodávaj autogenem nahřáté a přelakované pružiny! 8O
Cantona
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 25.06.2003 00:00
Bydliště: Zlín

#10 Příspěvek od Cantona »

diky chlapci :D
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#11 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

DEj pak vědět, jaxi to pořešil :-)
Odpovědět