fuuuj, olej jinde nez v motoru... jako spravnej hnidopich jsem nevydrzel a sel objednat tesneni pod viko ventilu (prijatelnych cca 1300,-)...
vse co potrebujete je:
-imbus klic na sundani vika civek
-malou golu-vratidlo+dlouhy nastavec+klic 10+7
-krizovy sroubovak
-Hanzuv univerzalni nastroj- nuz
sundat tesneni mot. prostoru u okna, vysroubovat 2x kriz. sroubky co drzi kabelovy svazek, 3x sroub na klic 7 co drzi prepazku u mot. steny (je na ni ten svazek kabelu) a prepazku vytahnout nahoru a ven.
Pote vyndat vsechny civky a povolit srouby co drzi viko + vedeni kabelu ke svickam (vse na 10 klic)... nasleduje chvilka kurwovani a marne snahy o odtrzeni vika... prichazi na scenu uni nastroj - silny tupy nuz a opatrne paceni vika (v zadnym pripade nedopustit vzniku vrypu na viku ci hlave)... ole, viko povoli, Jan Tleskac zkusene vymanevruje s vikem ven a jde jej spolu se srouby ocistit...
nove tesneni potrit lehce olejem, nasadit na hlavu (ocistene dosedaci plochy od napeceneho oleje) a opatrne nasadit z5 viko... pritom davame pozor na zadni tesnici zatky (takove fajn pulmesice vzadu na hlave, co radi vypadnou z vybrani...)
pak jen dotahovat od stredu ven, srouby maji doraz...
vse poskladat nazpet... tot vse, cca 2hodky prace
na foto detail Vanosu a vacky
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vymena tesneni pod vikem
co jsem nepochopil:
-na celym aute je snaha srazit hmotnost dolu a pritom ten dekl civek je odlejvanej a ne zrovna light, pritom M50-2 jej maji plastovej...(ze by kvuli vertikalnimu rozlozeni hmotnosti motoru?)
-na Vanosu je stitek Rolls-Royce (asi ze letecke motory?)
-na celym aute je snaha srazit hmotnost dolu a pritom ten dekl civek je odlejvanej a ne zrovna light, pritom M50-2 jej maji plastovej...(ze by kvuli vertikalnimu rozlozeni hmotnosti motoru?)
-na Vanosu je stitek Rolls-Royce (asi ze letecke motory?)
- Přílohy
-
- M-tes.JPG (47.93 KiB) Zobrazeno 1582 x
-
- M-vacka.JPG (26.88 KiB) Zobrazeno 1582 x
“Ability is what you're capable of doing.”