Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Voda v oleji, olej ve vejfuku

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#21 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

doxa píše:
LOPOLO píše:jakej das motor .. neuvazoval si tam dat rovnou nejakou M54?
Co bych musel vsechno dat jinyho? Jednotku asi urcite... Mas s tim nakou zkusenost?
bohuzel nemam, ale pocitam ze me to v budoucnu taky ceka a tak sem premejslel tom trilitru M54. Jeste to ale neni uplne aktualni a tak sem se po tom zatim moc nepidil ... tajne doufam ze bude motor+RJ + maximalne prevodovka stacit.
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od psena »

Kdyz uz prevodovka, tak uz i vetsinou difer.
Jinak proc te to ceka??Tobe to zatim jede vic nez dobre, nebo spis nevynuceny upgrade?
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#23 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

psena píše:Kdyz uz prevodovka, tak uz i vetsinou difer.
Jinak proc te to ceka??Tobe to zatim jede vic nez dobre, nebo spis nevynuceny upgrade?
casem to odejde :-)
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Klubové ID: 4
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od stealth »

psena píše:Kdyz uz prevodovka, tak uz i vetsinou difer.
Jinak proc te to ceka??Tobe to zatim jede vic nez dobre, nebo spis nevynuceny upgrade?
Prostě má rád tu kastli a motor je jen obyč spotřební matroš jako u formulí ... :lol:
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#25 Příspěvek od doxa »

voTon píše:wow! tak to si nedokazu ani poredstavit, osobne si myslim ze ojnice se da jedine zlomit...
Je to venku, ta ojnice je prej normalne ohnuta do "S", se poseru...
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1605
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od voTon »

tak to je hukot, takze rikas ze krz nejakou trhlinu v hlave natek do 1. valce olej a diky tomu se ohla ojnice?
tak tomu rikam zavada na motoru :lol:
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#27 Příspěvek od doxa »

voTon píše:tak to je hukot, takze rikas ze krz nejakou trhlinu v hlave natek do 1. valce olej a diky tomu se ohla ojnice?
tak tomu rikam zavada na motoru :lol:
No jelikoz mi nateklo do motoru behem 5-ti minut asi 2-3litry oleje a slo to pres saci ventily, tak to spis vypada, ze se posral regulator u olejovyho cerpadla a olej se dostal do sani odvetravanim, takze ta hlava bude mozna ok, ale jelikoz je spodek v prdeli, tak se nevyplati to davat dohromady, protoze to je brouseni klikovyho hridele, saly, pistni krouzky, tlakovani a brouseni hlavy, ojnice, mozna ze ty ostatni budou taky v hajzlu. No nejvetsi perlicka na konec, nekdo v tom motoru uz byl, takze buhvi co se snim delo a jak ho ten kdo to opravoval zprasil :-(
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1605
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od voTon »

neprijemne
Odpovědět