Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Voda v oleji, olej ve vejfuku

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#1 Příspěvek od doxa »

Tohle se mi bohuzel vcera stalo. Voda v nadrzce zustala, olej v motoru nikoliv. Stalo se to nekomu a bylo to jen tesnenim pod hlavou? Mam strach ze to bude hlava :-( Dozvim se to asi az v sobotu...
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od George_D »

Doufej v hlavu aby to nebyly kroužky :roll:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#3 Příspěvek od tds »

George_D píše:Doufej v hlavu aby to nebyly kroužky :roll:
nedej bože prasklej píst
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#4 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

nebo rozbity auto :D
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od patras Čestný člen »

LOPOLO píše:nebo rozbity auto :D
:D
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1605
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od voTon »

pistni krouzky to nejsou myslim skoro urcite, zacalo to z cista jasna a nebo si tomu dal rost kdyz to bylo studeny? tesneni pod hlavou by to bejt mohlo, ale taky by se to nepodelalo naraz to spis prasklou hlavou.
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#7 Příspěvek od doxa »

voTon píše:pistni krouzky to nejsou myslim skoro urcite, zacalo to z cista jasna a nebo si tomu dal rost kdyz to bylo studeny? tesneni pod hlavou by to bejt mohlo, ale taky by se to nepodelalo naraz to spis prasklou hlavou.
Zacalo to z cista jasna, trochu jsem na to slapnul, ale nebylo to do otacek a motor uz byl zahratej...
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#8 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

No jenom všechna těsnění a gufera + šrouby, který se mění při sundání hlavy stojí skoro 7000,- + srovnání hlavy a práce, počítej lehce přes 10k.
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1605
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od voTon »

doxa píše:
voTon píše:pistni krouzky to nejsou myslim skoro urcite, zacalo to z cista jasna a nebo si tomu dal rost kdyz to bylo studeny? tesneni pod hlavou by to bejt mohlo, ale taky by se to nepodelalo naraz to spis prasklou hlavou.
Zacalo to z cista jasna, trochu jsem na to slapnul, ale nebylo to do otacek a motor uz byl zahratej...
no typnul bych si bohuzel tu prasklou hlavu ... muze to bejt uzka trhlina nekde kolem ventilu. ale dokud nesundas hlavu tak se to stejne nedozvis a v tomhle pripade je treba ji sundat takrka 100%tne
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#10 Příspěvek od doxa »

tak doxův motor už je venku :wink:
olej se dostal do válců přes sací ventily, ale nikdo nenašel kudy se tam ten olej mohl dostat ...... žádná prasklina, těsnění pod hlavou v pořádku ...... tak kudy by to třeba mohlo být ?????? a na prvním válci je píst o 1,5cm níž - je to normální ? nebo je ohnutá ojnice ? víte někdo o tom něco ????
za doxu píše jeho žena božena :twisted: ne že bych tomu tak rozuměla, doxi mi to musel říct, chichichi, a protože není doma, píšu za něj .......
jára
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#11 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

mno a nebylo to tak, ze se ohla z nejakyho duvodu ojnice na prvnim valci, dovnitr vlitnul olej, kterej se dostal do sani a byl zpetne nasatej do vsech valcu?
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od George_D »

Hanz: To mi neřikej že se může ohnout ojnice!!! Vždy? každej mluví o nesmrtelnosti 6válců :roll:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Lukáš »

George_D píše:Hanz: To mi neřikej že se může ohnout ojnice!!! Vždy? každej mluví o nesmrtelnosti 6válců :roll:
možny je všechno :-)

třeba ojnice skrz blok :-)
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1605
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od voTon »

nesmysl , ojnice se nemuze ohnout, alespon ne tak aby byl pist o 1.5cm niz, kdyz uz sme u toho jak je niz? jako ze v horni uvrati je niz nez ostatni a nebo ted momentalne je 1.5cm pod okrajem :D ? krz ventil se olej dostat moch treba kuvli spatnej ucpavce ventilu, ale nerek bych ze jen tak raz naraz a ze by ho bylo tolik . a i kdyby tak se nedostane do vody. nemuzu si pomoct, ale porad to vidim na nakou trhlinu v hlave...pri studenym motoru nemusi bejt ani videt nehlede na to ze muze byt uvnitr. tzn mezi ventilem kanalem na olej a na vodu, chce to ji opravdu peclive prohlidnout pac pak uz by to mohlo bejt jenom to tesneni.
aby se olej dostal do sani muselo by se v motoru stat neco strasne strasnyho a nebo hodit auto na boudu :lol:
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#15 Příspěvek od doxa »

voTon píše:nesmysl , ojnice se nemuze ohnout, alespon ne tak aby byl pist o 1.5cm niz, kdyz uz sme u toho jak je niz? jako ze v horni uvrati je niz nez ostatni a nebo ted momentalne je 1.5cm pod okrajem :D ? :lol:
Jo je v horni uvrati o 1.5mm niz nez tusim 6-tej se kterym beha...
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#16 Příspěvek od doxa »

Jo a ta voda v oleji prej neni, takze jen ten olej "vytekl" Schanim celej motor, protoze kdyz je v hajzku neco v hlave a je to i drbly dole, tak je to spatenka. Jinak ojnice se muze ohnout lehce, protoze kdyz se valec zaplni olejem tak se nema co stlacovat (vzduch) a pak musi proste neco povolit...
Uživatelský avatar
voTon
Registrovaný
Příspěvky: 514
Registrován: ned 08.08.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1605
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od voTon »

wow! tak to si nedokazu ani poredstavit, osobne si myslim ze ojnice se da jedine zlomit, jinak nejsem si jiste jestli beha 1 a sestej uplne presne na stejne, zkousel si s tim otacet myslim jestli si vylozene zkousel kde ma 6 valec horni uvrat? nemas naky fotky? tohle by me fakt zajimalo...
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#18 Příspěvek od doxa »

voTon píše:wow! tak to si nedokazu ani poredstavit, osobne si myslim ze ojnice se da jedine zlomit, jinak nejsem si jiste jestli beha 1 a sestej uplne presne na stejne, zkousel si s tim otacet myslim jestli si vylozene zkousel kde ma 6 valec horni uvrat? nemas naky fotky? tohle by me fakt zajimalo...
To bohuzel nemam, mam to u kamarada v dilne, ale dneska ten motor stejne vyhodi ven a sunda vanu atd., takze se uvidi...
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#19 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

jakej das motor .. neuvazoval si tam dat rovnou nejakou M54?
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#20 Příspěvek od doxa »

LOPOLO píše:jakej das motor .. neuvazoval si tam dat rovnou nejakou M54?
Co bych musel vsechno dat jinyho? Jednotku asi urcite... Mas s tim nakou zkusenost?
Odpovědět