
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problém se stratováním 2.
Jen další poznatek. Se zimou ani vlhkostí to nemá nic společnýho. Dělá to totiž u teplýho motoru po cca 15minutové přestávce. Výměna svíček podle očekávání bez výsledku. Ale napadla mne jiná věc. Možná je to blbost, ale připadá mi, že si řídící jednotka stále myslí, že je motor studený. Když je opravdu studenej, tak to chytá v pohodě, ale jak je teplej, tak to tam třeba při startování rve víc benzínu. (proto je i cejtit a když chytne tak je evidentně ulitej) Ale nevim, nejsem motorář. Asi to fakt bude chtít tu diagnostiku. Jen jestli jsou tam třeba dvě čidla na teplotu. Protože teploměr ukazuje normálně. Nevim, uvidíme. Ale děláto naprosto spolehlivě pokaždý. Takže by se to snad mohlo dát najít. 

darmon píše:bejvaj vsechny pohromade u termostatu. nicmene, je to az patnact minut po startovani, takze to vylucuje tvoji teorii, takze kurva vymen ten regulator nebo vstriky jak jsem ti rikal a neres hovadiny !
Ne patnáct minut po startování, ale když po patnácti minutách po zastavení.....
Už jsem objednanej na diag

-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Zvire píše:Jen další poznatek. Se zimou ani vlhkostí to nemá nic společnýho. Dělá to totiž u teplýho motoru po cca 15minutové přestávce. Výměna svíček podle očekávání bez výsledku. Ale napadla mne jiná věc. Možná je to blbost, ale připadá mi, že si řídící jednotka stále myslí, že je motor studený. Když je opravdu studenej, tak to chytá v pohodě, ale jak je teplej, tak to tam třeba při startování rve víc benzínu. (proto je i cejtit a když chytne tak je evidentně ulitej) Ale nevim, nejsem motorář. Asi to fakt bude chtít tu diagnostiku. Jen jestli jsou tam třeba dvě čidla na teplotu. Protože teploměr ukazuje normálně. Nevim, uvidíme. Ale děláto naprosto spolehlivě pokaždý. Takže by se to snad mohlo dát najít.
jsou tam dve cidla - jedno pro ukazatel tepl. motoru a druhy pro pocitac ... myslim ze se daj prohodit a vyzkouset .
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
jo spatne sem to napsal. nicmene kdyby to bylo spatny cidlo teploty, tak by ti to bezelo porad v nouzaku, koneckoncu muzes si to cidlo promerit, ale ja tvrdim ze to na 99% cidlo neni, to by se nedelo az po patnacti minutach....tenhle problem jsem resil na hodne autech a vzdycky to byly chcavy trysky (ale tam to nejde nastartovat za tepla o mnohem driv) nebo ten regulator tlaku...kterej k tomuhle presne sedi...presne na dobu kdy auto chce jeste startovat na teplej rezim ale nema na to palivo...Zvire píše:darmon píše:bejvaj vsechny pohromade u termostatu. nicmene, je to az patnact minut po startovani, takze to vylucuje tvoji teorii, takze kurva vymen ten regulator nebo vstriky jak jsem ti rikal a neres hovadiny !
Ne patnáct minut po startování, ale když po patnácti minutách po zastavení.....
Už jsem objednanej na diag
darmon píše:jo spatne sem to napsal. nicmene kdyby to bylo spatny cidlo teploty, tak by ti to bezelo porad v nouzaku, koneckoncu muzes si to cidlo promerit, ale ja tvrdim ze to na 99% cidlo neni, to by se nedelo az po patnacti minutach....tenhle problem jsem resil na hodne autech a vzdycky to byly chcavy trysky (ale tam to nejde nastartovat za tepla o mnohem driv) nebo ten regulator tlaku...kterej k tomuhle presne sedi...presne na dobu kdy auto chce jeste startovat na teplej rezim ale nema na to palivo...
Je pravda, když jsem koukal do TISu, tak při jakémkoliv problému při startování teplýho motoru odkazujou na tlak paliva. (je to v němčině a tam moc silnej teda nejsem). Koukal jsme v ETK že ten regulátor je jen mechanická záležitost. Žádný dráty

Na diagnostiku jedu až za 14dní, ale jestli to nebude v elektrice, tak stejně asi nic nezjistí. Hele a kdyby to jelo v nouzáku, jak se to pouzná ?