Nemáte někdo zkušennost u M43 s řemenem? Je možné, že by si při jízdě čas od času někdy na chvilku u studeného auta zakvičel? Na spojku to nevypadá, protože je v klidu a že by to byla převodovka nebo něco jiného to asi těžko. Nejspíš to je řemen aspoň podle vysokého zvuku a zatím to udělá jen když mrzne.
Jo jo je to na 100% řemen...Dělá to vědšinou klínák, stačí napnout tím dotahovacím šroubem a je po problému...Já sem si ted koupil NEW, páč už ho mám vytahanej..Taky mě za studena hvízdne...
Lion píše:Jo jo je to na 100% řemen...Dělá to vědšinou klínák, stačí napnout tím dotahovacím šroubem a je po problému...Já sem si ted koupil NEW, páč už ho mám vytahanej..Taky mě za studena hvízdne...
m43 nema samonapinak ??
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Lion píše:Jo jo je to na 100% řemen...Dělá to vědšinou klínák, stačí napnout tím dotahovacím šroubem a je po problému...Já sem si ted koupil NEW, páč už ho mám vytahanej..Taky mě za studena hvízdne...
m43 nema samonapinak ??
nemá, myslel jsem s Alpem, že se z toho poserem, neuvěřitelný...
Lion píše:Jo jo je to na 100% řemen...Dělá to vědšinou klínák, stačí napnout tím dotahovacím šroubem a je po problému...Já sem si ted koupil NEW, páč už ho mám vytahanej..Taky mě za studena hvízdne...
m43 nema samonapinak ??
nemá, myslel jsem s Alpem, že se z toho poserem, neuvěřitelný...
Moje E36 97 má samonapínák řemene, ale řemen je vytahaný a samonapínák je na konci. Už je objednaný nový. Když je zima a zabere alternátor, tak si někdy pískne a i při promačkávání vrže hodně.
tak jsem před měsícem ten řemen konečně vyměnil. Cvíli byl klid, ale dneska se ochladilo a hvízdlo to znova. Udělá to u studeného motoru, když se rozjedu na 1 a přeřadím na 2, tak těsně po tom co pustím spojku to tak na sekundu zakničí, někde zepředu z motoru. Jen jednou a jen někdy. Možná, že se ten řemen malinko vytáhnul a chce ho dotáhnout, ale nevím kde. Kladka je na napínači s pružinou. Dá se tam něco nastavovat? Jo a ještě důležitá věc, měl jsem rozsvícená světla, takže větší odběr alternátoru. Nikdy to neudělal při startování, při vyšších otáčkách, jen vždycky těsně po první přeřazení na dvojku, ale nenapadá mi nic jiného než řemen.
Múže být hodně vyleštěná řemenice, zkuste jí trochu máznout za chodu voskem (svíčkou). Většinou to pomůže. A nebo to taky může dělat přidřené opěrné ložisko v klice. Ale to to udělá jen při vyšlápnuté spojce.
hele skontroluj napnuti toho remene je tam takova kladka...a koukni na tu remenici jestli neni treba hnuta...a hlavne skontroluj jeslti nemas malo oleje v servu, to dela kdyz treba vytocis hodne kolo....a rozjizdis se..
Představuju si dobře pod tím opěrným ložiskem v klice, přítlačné ložisko na spojku? Nikdy to neudělá při vyšláplé spojce, jen, když pustím spojku po prvním přeřazení na dvojku. Zkusím ty řemenice vyčistit a použiju ten vosk. Jinak jaký tam přesně má být typ řemenu?