
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
karbonovy dily
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: čtv 01.07.2004 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Klubové ID: 106
- Kontaktovat uživatele:
coupe328 píše:pokud to chces nechat potahnout carbonem,zkus se obratit na firmu http://www.axontuning.cz,pokud chces opravdovy carbon,zkus se obratit na H-onza z autohifi fora,dokaze sem vozit veci z juesej.Snad ti to trochu pomohlo
Jestli jsem dobře pochopil on chtěl carbonovou kapotu ne origo za tezky peniz polepenou nejakou folii ci co , je to takwww.AXONtuning.cz píše: Potahneme Vám na zakázku kapotu
KARBONEM včetně nanešení konečného laku.
Povrch může být v různých barevných provedeních
a je možné zvolit i KEVLAR - žlutý nebo žíhaný (s karbonem)


- voTon
- Registrovaný
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned 08.08.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 1605
- Kontaktovat uživatele:
jasneMiki_JI píše:coupe328 píše:pokud to chces nechat potahnout carbonem,zkus se obratit na firmu http://www.axontuning.cz,pokud chces opravdovy carbon,zkus se obratit na H-onza z autohifi fora,dokaze sem vozit veci z juesej.Snad ti to trochu pomohloJestli jsem dobře pochopil on chtěl carbonovou kapotu ne origo za tezky peniz polepenou nejakou folii ci co , je to takwww.AXONtuning.cz píše: Potahneme Vám na zakázku kapotu
KARBONEM včetně nanešení konečného laku.
Povrch může být v různých barevných provedeních
a je možné zvolit i KEVLAR - žlutý nebo žíhaný (s karbonem)![]()
AXONtuning udela potah. to si nezamenovat s samolepkou. Ta stoji 6litru, a clovek nezkusenny potrebuje 3 nez to napasuje. AXONtuning to potahne karbonem, nalakuje. metr ctverecni karbonu stoji tesne pod 10tis vcetne prace a laku. Je to rucni prace ale fakt zadny plasty...Andrej píše:jasneMiki_JI píše:coupe328 píše:pokud to chces nechat potahnout carbonem,zkus se obratit na firmu http://www.axontuning.cz,pokud chces opravdovy carbon,zkus se obratit na H-onza z autohifi fora,dokaze sem vozit veci z juesej.Snad ti to trochu pomohloJestli jsem dobře pochopil on chtěl carbonovou kapotu ne origo za tezky peniz polepenou nejakou folii ci co , je to takwww.AXONtuning.cz píše: Potahneme Vám na zakázku kapotu
KARBONEM včetně nanešení konečného laku.
Povrch může být v různých barevných provedeních
a je možné zvolit i KEVLAR - žlutý nebo žíhaný (s karbonem)![]()
Kdyz bude zajem tusim ze by dokazali i celokarbonovou kapotu, ale to by o to mel projevit nekdo zajem. Slysel jsem ze polaci je chtej. Ale delat to neumi.
V dojtslandu to zas delaj jako samolepku z plastuuu. Coz mi pripada trosku nevkusny abych byl slusnej. Carbon je fajn drzi ma nejaky vlastnosti treba na slunci se nerozhreje jako samolepka...
Jasne ze to je jen styling nebo uprava designu, a kdo by si koupil kapotu z karbonu celou? Kdyz to nekdo spocital ani sem neveril na kolik by to prislo...
Takze co kapota nebo radsi poradny kola a poradnej podvozek?
Koneckoncu auto s motorem jako je trebas M5 si styling rozhodne zaslouzi.. Mracitka komentovat nebudu, ale sledujou nekdo tendle trend? Macaty kola a auto prilepeny poradne na zemi, doporucim carline a vzduchovej podvozek GAS, to BMW celkem slusi..
AXON uz to na BMW v tedle kombinaci delal takze to budou umet aj ty zkusennosti maj..
- voTon
- Registrovaný
- Příspěvky: 514
- Registrován: ned 08.08.2004 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 1605
- Kontaktovat uživatele:
sc píše:AXONtuning udela potah. to si nezamenovat s samolepkou. Ta stoji 6litru, a clovek nezkusenny potrebuje 3 nez to napasuje. AXONtuning to potahne karbonem, nalakuje. metr ctverecni karbonu stoji tesne pod 10tis vcetne prace a laku. Je to rucni prace ale fakt zadny plasty...Andrej píše:jasneMiki_JI píše: Jestli jsem dobře pochopil on chtěl carbonovou kapotu ne origo za tezky peniz polepenou nejakou folii ci co , je to tak![]()
Kdyz bude zajem tusim ze by dokazali i celokarbonovou kapotu, ale to by o to mel projevit nekdo zajem. Slysel jsem ze polaci je chtej. Ale delat to neumi.
V dojtslandu to zas delaj jako samolepku z plastuuu. Coz mi pripada trosku nevkusny abych byl slusnej. Carbon je fajn drzi ma nejaky vlastnosti treba na slunci se nerozhreje jako samolepka...
Jasne ze to je jen styling nebo uprava designu, a kdo by si koupil kapotu z karbonu celou? Kdyz to nekdo spocital ani sem neveril na kolik by to prislo...
Takze co kapota nebo radsi poradny kola a poradnej podvozek?
Koneckoncu auto s motorem jako je trebas M5 si styling rozhodne zaslouzi.. Mracitka komentovat nebudu, ale sledujou nekdo tendle trend? Macaty kola a auto prilepeny poradne na zemi, doporucim carline a vzduchovej podvozek GAS, to BMW celkem slusi..
AXON uz to na BMW v tedle kombinaci delal takze to budou umet aj ty zkusennosti maj..
opravdu nevim k cemu by mi doprdele byl nakej priblblej potah za 10 velkejch. samozrejme ze chci karbonovou haubnu tim myslim ze az na naky drzacky by byla cela z karbonu a jenom z karbonu, nejde o zadnej styling mozna bych si ji pral treba s mracitkama ale slo by hlavne o usporu hmotnosti.
kazdopadne uz tusim kdo je ji schopen udelat kolem 10 tisic, zajimavy jenom je ze na netu ji maj anglicani za nakejch v prepoctu cca 30000 a v americe je k sehnani kolem 15000.
... pohoda, tak napis az ji poridis, fotky bych taky chtel videt jestli to pude.. Rad is ji poridim kdyz budu vedet kde za takovou lacu.. (min jak 1000EUR je fakt láca).Andrej píše:sc píše:AXONtuning udela potah. to si nezamenovat s samolepkou. Ta stoji 6litru, a clovek nezkusenny potrebuje 3 nez to napasuje. AXONtuning to potahne karbonem, nalakuje. metr ctverecni karbonu stoji tesne pod 10tis vcetne prace a laku. Je to rucni prace ale fakt zadny plasty...Andrej píše: jasne
Kdyz bude zajem tusim ze by dokazali i celokarbonovou kapotu, ale to by o to mel projevit nekdo zajem. Slysel jsem ze polaci je chtej. Ale delat to neumi.
V dojtslandu to zas delaj jako samolepku z plastuuu. Coz mi pripada trosku nevkusny abych byl slusnej. Carbon je fajn drzi ma nejaky vlastnosti treba na slunci se nerozhreje jako samolepka...
Jasne ze to je jen styling nebo uprava designu, a kdo by si koupil kapotu z karbonu celou? Kdyz to nekdo spocital ani sem neveril na kolik by to prislo...
Takze co kapota nebo radsi poradny kola a poradnej podvozek?
Koneckoncu auto s motorem jako je trebas M5 si styling rozhodne zaslouzi.. Mracitka komentovat nebudu, ale sledujou nekdo tendle trend? Macaty kola a auto prilepeny poradne na zemi, doporucim carline a vzduchovej podvozek GAS, to BMW celkem slusi..
AXON uz to na BMW v tedle kombinaci delal takze to budou umet aj ty zkusennosti maj..
opravdu nevim k cemu by mi doprdele byl nakej priblblej potah za 10 velkejch. samozrejme ze chci karbonovou haubnu tim myslim ze az na naky drzacky by byla cela z karbonu a jenom z karbonu, nejde o zadnej styling mozna bych si ji pral treba s mracitkama ale slo by hlavne o usporu hmotnosti.
kazdopadne uz tusim kdo je ji schopen udelat kolem 10 tisic, zajimavy jenom je ze na netu ji maj anglicani za nakejch v prepoctu cca 30000 a v americe je k sehnani kolem 15000.
co tu porad resite nejaky amiky a spol.?
tyhle veci jdou vpohode nechat udelat i u nas a za vyrazne levnejsi penize...
ja si nechaval na e30 delat laminatovou (kvuli cene) a stala par tisic...kevlar/karbon by vysel jednout tolik a uspora oproti laminu jen cca 25%...
jinak pro informaci, uspora lamino oproti plechu je cca 60-70%, podle toho, jak moc ten di musi byt pevny...(ono kdyz se ti v 130kmh+ zacne ta kapota nadouvat a vlnit...
no a uplne nakonec...myslis, ze je smysluplny nechat delat jen kapotu? das za to x tisic a uspora bude cca 15-20kg...tedy v celkovych vahach auta nulacelanic...
tyhle veci jdou vpohode nechat udelat i u nas a za vyrazne levnejsi penize...
ja si nechaval na e30 delat laminatovou (kvuli cene) a stala par tisic...kevlar/karbon by vysel jednout tolik a uspora oproti laminu jen cca 25%...
jinak pro informaci, uspora lamino oproti plechu je cca 60-70%, podle toho, jak moc ten di musi byt pevny...(ono kdyz se ti v 130kmh+ zacne ta kapota nadouvat a vlnit...

no a uplne nakonec...myslis, ze je smysluplny nechat delat jen kapotu? das za to x tisic a uspora bude cca 15-20kg...tedy v celkovych vahach auta nulacelanic...
mno, nevim jestli je to poznat, kdyz vetsina lidi co znam jezdi na kolech, ktery by potrebovali min 50% odtucnovaci kuru
a na kolech je 15kg poznat dramaticky
vic nez na kapote... imho
btw- ? tady nekdo prestane resit par korun
a necha si udelat komplet celou karbon kastly
treba na M5 coupe
ze by? 



btw- ? tady nekdo prestane resit par korun




“Ability is what you're capable of doing.”