Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Maximálka 325TD

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#1 Příspěvek od FrajerT »

Zdravím všetkých,

chcel by som sa poradi? s niekým, kto má nejaké skúsenosti 325TD. Mám ho ešte len nejaké 3 mesiace, ale už viackrát som skúšal maximálku a bol nemilo prekvapený. Do 160 to bolo hneď, zo 170 na 180 to trvalo strašne dlho a to bol koniec... :x

Radil som sa o tomto probléme už aj na jednom rakúskom fóre, ale nič podstatné som sa nedozvedel. :?

Ešte chcem doda?, že motor je úplne super, ide čisto bez akýchkoľvek pazvukov (orig. 229000km), zá?ah sa mi zdá by? primeraný hmotnosti a výkonu, všetky filtre sú vymenené (vlastnoručne), gumy sú síce zimné ale predpisový rozmer, nafta je čistá z pumpy... Napadá niekoho niečo? :?:
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#2 Příspěvek od skautik Čestný člen »

FrajerT píše:Zdravím všetkých,

chcel by som sa poradi? s niekým, kto má nejaké skúsenosti 325TD. Mám ho ešte len nejaké 3 mesiace, ale už viackrát som skúšal maximálku a bol nemilo prekvapený. Do 160 to bolo hneď, zo 170 na 180 to trvalo strašne dlho a to bol koniec... :x

Radil som sa o tomto probléme už aj na jednom rakúskom fóre, ale nič podstatné som sa nedozvedel. :?

Ešte chcem doda?, že motor je úplne super, ide čisto bez akýchkoľvek pazvukov (orig. 229000km), zá?ah sa mi zdá by? primeraný hmotnosti a výkonu, všetky filtre sú vymenené (vlastnoručne), gumy sú síce zimné ale predpisový rozmer, nafta je čistá z pumpy... Napadá niekoho niečo? :?:
jak se to auto chova kdyz je plne nalozene?

pravdepodobne turbo, praskla hadice od turba nebo spatne svorky na tech tlakovych hadicich.

nemas ty hadice nekde od oleje?
JRC
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: pát 15.10.2004 00:00
Bydliště: Praha 10
Klubové ID: 132

#3 Příspěvek od JRC »

Kolik máš otáček při max. rychlosti ? Nemáš tam náhodou nějaký pomalejší diferák , třeba z benzínu?
Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Registrovaný
Příspěvky: 824
Registrován: úte 01.10.2002 00:00
Bydliště: Praha/Káraný
Klubové ID: 65

#4 Příspěvek od TURBO_KrteK »

jj jak rika skautik, znamy mel ten samy problem .. byla to praskla hadice od turba
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od bpytlik »

TURBO_KrteK píše:jj jak rika skautik, znamy mel ten samy problem .. byla to praskla hadice od turba
prasklou hadici od turba by snad mel nejen slyset, ale i videt za sebou ty oblaka dymu. Verte, vim o cem mluvim :)
Uživatelský avatar
TURBO_KrteK
Registrovaný
Příspěvky: 824
Registrován: úte 01.10.2002 00:00
Bydliště: Praha/Káraný
Klubové ID: 65

#6 Příspěvek od TURBO_KrteK »

njn pricital to cipu :)
nebo kecal :D

kazdopadne s tim neco musel mit, bo sem ho pojel :D
callder
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: čtv 15.07.2004 00:00

#7 Příspěvek od callder »

cau hele mam to same mam 325TD a max je 180 pri 5tis otac tak jsem se na to koukal a mam tam diferak z benzinu tipnul bych ze jsi na tom uplne stejne.
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#8 Příspěvek od FrajerT »

Díky všetkým za tipy, takže:
1.) S tým turbom alebo hadicou sa mi to nezdá, motor som umyl hneď po kúpe auta a stále je tak čistý, že by sa z neho dalo jes?, nedými ani keď ho potočím na dvojke po obmedzovač, tak neviem. Ale skúsim to pozrie?. Mám zhodi? spodný kryt motora alebo to uvidím aj zvrchu?
2.) O tom diferáku tiež pochybujem, všetko tam vyzerá by? pôvodné, ale ?ažko poveda?, keď to predtým malo viac ľudí... Dá sa to nejako zisti?? Neukazoval by potom aj tacho. ináč?
3.) To je práve to, čo sa mi nezdá, na dvojke je hneď na obmedzovači (5100-5200) a na pä?ke sa dostane tak do 4800. :x
Ešte som zabudol na jednu vec, bolo to dotiahnuté z Nemecka s odpísaným dopravným (upozorňujem DOPRAVNÝM) čerpadlom a jeden ladič pijan tam dopasoval čerpadlo z E46 - netuším z akého... Môže to by? tým? :?:
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#9 Příspěvek od skautik Čestný člen »

bpytlik píše:
TURBO_KrteK píše:jj jak rika skautik, znamy mel ten samy problem .. byla to praskla hadice od turba
prasklou hadici od turba by snad mel nejen slyset, ale i videt za sebou ty oblaka dymu. Verte, vim o cem mluvim :)
mno jenze je rozdil je v tom jak moc je ta hadice derava, jestli to mas nachipovany nebo ne atd. :)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#10 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Kolik ma motor otacek pri tech 180?
N54 PWR
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#11 Příspěvek od FrajerT »

Ako som písal, neviem presne, ale určite je ďaleko od červeného poľa. To začína tak na 4900 - 5000, tak tipujem že pri tej 180 môže ma? tak 4700 - 4800. :x
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#12 Příspěvek od skautik Čestný člen »

FrajerT píše:Ako som písal, neviem presne, ale určite je ďaleko od červeného poľa. To začína tak na 4900 - 5000, tak tipujem že pri tej 180 môže ma? tak 4700 - 4800. :x
mno tipujem nam moc nepovi, bez se projet a napis presnou hodnotu
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od RuDoSh »

Lukas H. píše:Kolik ma motor otacek pri tech 180?
muj tak 2k8 :wink: :lol:
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#14 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

FrajerT píše:Ako som písal, neviem presne, ale určite je ďaleko od červeného poľa. To začína tak na 4900 - 5000, tak tipujem že pri tej 180 môže ma? tak 4700 - 4800. :x
Sice mas o malinko kratsi diferak ale tak velkej rozdil by to byt nemel ja mam 180 na 4000tis a 200 na 4500tis... Podle me tam mas difer z benzinaku...
N54 PWR
genium
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: ned 24.10.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#15 Příspěvek od genium »

No já jak jsem jel po dálnici z Prahy, zkoušel jsem tomu šlápnout a zdálo se mi to oka. Otáčky přesně nevím, ale nezdálo se mi že by to nejelo :D
(325TD,r.v.93)
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#16 Příspěvek od FrajerT »

No mne sa tiež nezdá, že to nejde, akcelerácia je, ako som už spomínal, podľa môjho názoru primeraná hmotnosti a výkonu (môžem porovna? s 525i 24V aj s 324TD), iba na pä?ke končí na 180 Km/H, čo zodpovedá zhruba tým 4700 otáčkam... :cry:
Koľko to podľa tacha ide Tebe?
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#17 Příspěvek od FrajerT »

callder píše:cau hele mam to same mam 325TD a max je 180 pri 5tis otac tak jsem se na to koukal a mam tam diferak z benzinu tipnul bych ze jsi na tom uplne stejne.
Vedeli by ste mi niekto vysvetli?, ako sa dá zvonku identifikova? typ dieferáku - mám šancu bez rozobratia zisti?, či tam mám pôvodný diferák alebo tam je z niečoho iného? Nelíšia sa tvarom, úchytmi alebo niečím?
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#18 Příspěvek od skautik Čestný člen »

FrajerT píše:
callder píše:cau hele mam to same mam 325TD a max je 180 pri 5tis otac tak jsem se na to koukal a mam tam diferak z benzinu tipnul bych ze jsi na tom uplne stejne.
Vedeli by ste mi niekto vysvetli?, ako sa dá zvonku identifikova? typ dieferáku - mám šancu bez rozobratia zisti?, či tam mám pôvodný diferák alebo tam je z niečoho iného? Nelíšia sa tvarom, úchytmi alebo niečím?
vlezes pod auto, a u vypousteciho sroubu na diferaku (jsou 2 nad sebou) by mela byt prinytovany stitek pokud neurezl. na nem je vyrazeny pomer. podle pomeru poznas zda se jedna o diferak z benzina nebo diesla
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#19 Příspěvek od FrajerT »

skautik píše:
FrajerT píše:
callder píše:cau hele mam to same mam 325TD a max je 180 pri 5tis otac tak jsem se na to koukal a mam tam diferak z benzinu tipnul bych ze jsi na tom uplne stejne.
Vedeli by ste mi niekto vysvetli?, ako sa dá zvonku identifikova? typ dieferáku - mám šancu bez rozobratia zisti?, či tam mám pôvodný diferák alebo tam je z niečoho iného? Nelíšia sa tvarom, úchytmi alebo niečím?
vlezes pod auto, a u vypousteciho sroubu na diferaku (jsou 2 nad sebou) by mela byt prinytovany stitek pokud neurezl. na nem je vyrazeny pomer. podle pomeru poznas zda se jedna o diferak z benzina nebo diesla
No nechcem sa blbo vypytova?, ale aký pomer má ma? originál diferák z 325TD? :oops:
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#20 Příspěvek od FrajerT »

Pánové, vie mi tu niekto poveda?, aký má prevodový pomer pôvodný diferák na 325td? Rád by som sa utvrdil, že ten, čo tam mám je naozaj pôvodný... please :twisted:
Odpovědět