kdyz jedu od nuly ke dvoustovce tak me ten motor jakoby na 3 vteriny vynecha a pak to zase tahne dal...dela to vetsinou jen u tech 200. Tak babo rad...Byl jsem v BMW na napichnuti a nic nezjistili takze co se tyce eletr.OK...Dik
Marek-is píše:kdyz jedu od nuly ke dvoustovce tak me ten motor jakoby na 3 vteriny vynecha a pak to zase tahne dal...dela to vetsinou jen u tech 200. Tak babo rad...Byl jsem v BMW na napichnuti a nic nezjistili takze co se tyce eletr.OK...Dik
mohlo by chvilkově nestíhat palivový čerpadlo...
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Marek-is píše:kdyz jedu od nuly ke dvoustovce tak me ten motor jakoby na 3 vteriny vynecha a pak to zase tahne dal...dela to vetsinou jen u tech 200. Tak babo rad...Byl jsem v BMW na napichnuti a nic nezjistili takze co se tyce eletr.OK...Dik
Marek-is píše:kdyz jedu od nuly ke dvoustovce tak me ten motor jakoby na 3 vteriny vynecha a pak to zase tahne dal...dela to vetsinou jen u tech 200. Tak babo rad...Byl jsem v BMW na napichnuti a nic nezjistili takze co se tyce eletr.OK...Dik
je to vzdycky v urcitych otackach?
když jsem mluvil s Markem tajk říkal že je to rychlostí 200km/h a nikoliv otáčkama
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
S otackama nic jen u tech 2kil...ale jeste jsem spozoroval ze v te chvilce vyleti rafika spotreby na konec a pomalu se vraci...Asi budu jezdit 200 uz jen obden...