Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Rozdíly M3 vs. 32Xi - již nepřispívejte.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 315
- Registrován: sob 10.04.2004 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte 13.07.2004 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Právě jsem to sem chtěl napsat.M3maniac píše:Téměř vše je jiné....Speedy píše:Kromě motoru a převodovky a výbavy v interieru, jaký je rozdíl mezi M3 a třeba 323i nebo 328i? Zavěšení předních kol už vím, liší se horní uložení a silentblok na rameni. Pak stabilizátory. A co dál? Má třeba M3 chladič oleje? Díky za info.

2Speedy: Tos mohl rovnou napsat "Kromě motoru, převodovky, podvozku, interiéru a exteriéru..." Konkrétní odpověď na jedinou konkrétní otázku: chladič oleje to má.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte 13.07.2004 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Nevyzdvihoval bych cenu jako největší rozdíl. Rozdíl v ceně je (podle mě) opodstatněný. Je potřeba si uvědomit, že M3 (E36 a E46) je vždycky lepší než soudobá Porsche 911 (výkon, brzdy, jízdní vlastnosti). Ovšem cena je oproti 911 dvoutřetinová...martinmasat píše:Jinej podvozek, diferák, brzdy, jízda A HLAVNĚ CENA.
Tak te? si dovolím trošku nesouhlasit, jsem totiž strašnej fanda porsche 911 (snad jednou).Porsche je prostě porsche,porsche 993 má sice o 49 resp. 36 koní míň,ale výkony jsou stejně lepší.Teda kromě těch brzd,to jim emko nakopalo prdel,ale M3 je vrchol BMW a Porsche tu má další lahůdky : turbo,gt3,gt2 atd... prostě má porsche navrch,ale je to o jinejch penězích.Třeba 911ka 2,7 RS z poloviny 70tých let z 0-100 za 5,9 při 156kwMikeT píše:Nevyzdvihoval bych cenu jako největší rozdíl. Rozdíl v ceně je (podle mě) opodstatněný. Je potřeba si uvědomit, že M3 (E36 a E46) je vždycky lepší než soudobá Porsche 911 (výkon, brzdy, jízdní vlastnosti). Ovšem cena je oproti 911 dvoutřetinová...martinmasat píše:Jinej podvozek, diferák, brzdy, jízda A HLAVNĚ CENA.

To jsem rad ze je vic lidi "zatizenych" i na porscheM3maniac píše:Tak te? si dovolím trošku nesouhlasit, jsem totiž strašnej fanda porsche 911 (snad jednou).Porsche je prostě porsche,porsche 993 má sice o 49 resp. 36 koní míň,ale výkony jsou stejně lepší.Teda kromě těch brzd,to jim emko nakopalo prdel,ale M3 je vrchol BMW a Porsche tu má další lahůdky : turbo,gt3,gt2 atd... prostě má porsche navrch,ale je to o jinejch penězích.Třeba 911ka 2,7 RS z poloviny 70tých let z 0-100 za 5,9 při 156kwMikeT píše:Nevyzdvihoval bych cenu jako největší rozdíl. Rozdíl v ceně je (podle mě) opodstatněný. Je potřeba si uvědomit, že M3 (E36 a E46) je vždycky lepší než soudobá Porsche 911 (výkon, brzdy, jízdní vlastnosti). Ovšem cena je oproti 911 dvoutřetinová...martinmasat píše:Jinej podvozek, diferák, brzdy, jízda A HLAVNĚ CENA.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte 13.07.2004 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Čekal jsem, že se někdo ozve.M3maniac píše:Tak te? si dovolím trošku nesouhlasit, jsem totiž strašnej fanda porsche 911 (snad jednou).Porsche je prostě porsche,porsche 993 má sice o 49 resp. 36 koní míň,ale výkony jsou stejně lepší.Teda kromě těch brzd,to jim emko nakopalo prdel,ale M3 je vrchol BMW a Porsche tu má další lahůdky : turbo,gt3,gt2 atd... prostě má porsche navrch,ale je to o jinejch penězích.Třeba 911ka 2,7 RS z poloviny 70tých let z 0-100 za 5,9 při 156kw

Co se týče 2,7 RS, tak v té době jsme tu měli BMW 3,0 CSL, ne?

Myslím si, že Porsche má asi hodně specifické jízdní vlastnosti (teoretizuju) a proti vyváženému M3 bude v rychlosti podvozku ztrácet. Někde jsem dokonce četl i srovnávací test - okruhovku - 2,7 RS kontra CSL a BMW to vyhrálo. (Ponechám stranou spekulace o serióznosti srovnávacích testů).
Tak jako tak, není hezčí pohled než když vedle sebe stojí 2,7 RS a 3.0 CSL a opodál GT3 a M3 CSL...

Jasně,jinak nejhezčí pohled je 911ka zezaduMikeT píše:Čekal jsem, že se někdo ozve.M3maniac píše:Tak te? si dovolím trošku nesouhlasit, jsem totiž strašnej fanda porsche 911 (snad jednou).Porsche je prostě porsche,porsche 993 má sice o 49 resp. 36 koní míň,ale výkony jsou stejně lepší.Teda kromě těch brzd,to jim emko nakopalo prdel,ale M3 je vrchol BMW a Porsche tu má další lahůdky : turbo,gt3,gt2 atd... prostě má porsche navrch,ale je to o jinejch penězích.Třeba 911ka 2,7 RS z poloviny 70tých let z 0-100 za 5,9 při 156kwPředně, taky mám rád Porsche, např. GT2 těžko hledá konkurenci. Ale teď k věci: Jsem si vědom, že (skoro) nejlepší trojku srovnávám se základem devětsetjedenáctky, ale BMW nelze srovnávat s turbovejma Porsche (jabka + hrušky), ba ani s Carrera 4. A proti GT3 tady máme CSL, ne? Můžeme se sice přít, v čem se jede líp, jestli GT3 nebo CSL, ale co se týče cenového poměru, tak jasně vítězí CSL (mimochodem za cenu základní Carrery). Navíc nezapomínejme, že Porsche je supersport (viz aerodynamika), kdežto emko "jenom" vypilovaná sériovka.
Co se týče 2,7 RS, tak v té době jsme tu měli BMW 3,0 CSL, ne?![]()
Myslím si, že Porsche má asi hodně specifické jízdní vlastnosti (teoretizuju) a proti vyváženému M3 bude v rychlosti podvozku ztrácet. Někde jsem dokonce četl i srovnávací test - okruhovku - 2,7 RS kontra CSL a BMW to vyhrálo. (Ponechám stranou spekulace o serióznosti srovnávacích testů).
Tak jako tak, není hezčí pohled než když vedle sebe stojí 2,7 RS a 3.0 CSL a opodál GT3 a M3 CSL...


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte 13.07.2004 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Jo, minulej tejden přede mnou jel nějakej Ital v Carrera 4... Já ale myslel vidět tyhle čtyři auta pohromadě a kochat se pohledy ze všech stran...M3maniac píše:Jasně,jinak nejhezčí pohled je 911ka zezadu
Na to jsem myslel, když jsem to psal (o CSLku) a myslím, že to platí o každé M3, ne?M3maniac píše:No a ještě k tomu dodám,že M3 e36 nemá konkurenci v poměru cena-výkon !

Neplatí,na novou M3 nemámMikeT píše:Jo, minulej tejden přede mnou jel nějakej Ital v Carrera 4... Já ale myslel vidět tyhle čtyři auta pohromadě a kochat se pohledy ze všech stran...M3maniac píše:Jasně,jinak nejhezčí pohled je 911ka zezadu
Na to jsem myslel, když jsem to psal (o CSLku) a myslím, že to platí o každé M3, ne?M3maniac píše:No a ještě k tomu dodám,že M3 e36 nemá konkurenci v poměru cena-výkon !




porsche 911 je asi kultovni kara, porsche obecne ma urcite neco do sebe... jednu 911 sem tady u nas omrkaval, shodou okolnosti to byl taky rok 95... ja kdyz vezmu v potaz ze bych v ni zahucel tech 850k a cucel na ten pro me fuckt skaredy interier, tak ani nahodou... ten vnitrek je proste skaredy zavodne... verim ze se to nekomu libi, ale na me ta kastle pusobi svym zpusoben nadcasove, jakmile to ale clovek otevre a sedne dovnitr tak ma pocit ze uz sedi ve veteranu... a to vsechno za 850k??? na muj vkus to ma proste prestreleny ceny....
No, brzdy jsou jasny, tlumiče apružiny taky, geometrie je logická, stabilizátory jsem našel v ETK, ramena přední jsou stejný, zadní nevím. Ale co dál?MikeT píše:Myslím, že M3 má celej podvozek úplně jinej (ramena, stabilizátory, pružiny, tlumiče, nastavení geometrie a pochopitelně brzdy).
Detaily ti určitě sdělej kádry typu M3maniac...
Zajímá mě to proto, že bych rád lepší podvozek, než má serie a výměna tlumičů a pružin mě neuspokojuje, chtělo by to ještě něco...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte 13.07.2004 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Co ti dokážu zodpovědět bezpečně je to, že ramena jsou jiný. Jak jsi přišel na to, že jsou stejný? Co chceš vědět dál?Speedy píše:No, brzdy jsou jasny, tlumiče apružiny taky, geometrie je logická, stabilizátory jsem našel v ETK, ramena přední jsou stejný, zadní nevím. Ale co dál?
Zajímá mě to proto, že bych rád lepší podvozek, než má serie a výměna tlumičů a pružin mě neuspokojuje, chtělo by to ještě něco...
Tak,tak ramena jsou jiný....ikdyž na těch bastlech co se po česku pohybujou jsem už několikrát viděl na emku jedno obyč a jedno emkové,kdoby to kupoval za 5,5k když to je na šrotě podobné za 500MikeT píše:Co ti dokážu zodpovědět bezpečně je to, že ramena jsou jiný. Jak jsi přišel na to, že jsou stejný? Co chceš vědět dál?Speedy píše:No, brzdy jsou jasny, tlumiče apružiny taky, geometrie je logická, stabilizátory jsem našel v ETK, ramena přední jsou stejný, zadní nevím. Ale co dál?
Zajímá mě to proto, že bych rád lepší podvozek, než má serie a výměna tlumičů a pružin mě neuspokojuje, chtělo by to ještě něco...

