Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
3.0 VS 3.2
Panove prosim Vas o vyjadreni ohledne ojetych M3 E36 a jejich cen na trhu, co si myslite o vyvoji cen v pristich 2.-3. letech. Dale potom k porovnani 3.0 a 3.2, jestli je mezi nima nejaky velky realny rozdil obecne a ted nemyslim modifikovane predni brzdy a jinej motor a 6-kvalt atd. ,ale subjektivne jestli je lepsi si pockat na EVO nebo koupit normalni?
Dekuji
Dekuji
- Lion
- Registrovaný
- Příspěvky: 7639
- Registrován: pát 25.10.2002 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 865
- Kontaktovat uživatele:
No myslím si, že na tudle otázku nám asi nejlíp odpoví René neboli M3maniac, měl M3 3.0 a ted má M3 3.2...Takže určitých rozdílů si všimnout určitě musel...DDDD píše:Hmmm zda se ze nic, to tu nikdo nemel obe.
Prosim o odpoved Reneho nebo to ho jak prodaval tu zlutou 3.0
Dekuji
Ono je to s tímdle těžký, obě dvě verze jsou silné a funu s nima zažiješ určitě dost.Záleží na tom, co od M3 očekáváš, ono zaplatit zase o 150 - 200 klacků víc za M3 3.2 a mít tam 35hp rozdíl o proti M3 3.0, no nevím...Ale takhle se to nedá vůbec srovnávat, co si budem namlouvat, ten rozdíl tam prostě je a je jak v tom výkonu tak v dalších technických prvcích

Co se cen týče tak za ty 2.-3.roky ta cena bude určitě zase o něco níže, o tom žádná, jak výrazně to půjde cenově dolů to nevím, je možný že se třeba M3 3.2 bude cenově pohybovat např. kolem 300 - 400 tácků...Když kouknu na M3 3.0, tak cena během 2 let šla výrazně dolů..Samozřejmě je tu zase ten tech. stav a další věci takže oči na stopkách

ja sem slysel presne opakMikeT píše:Já 3.0 neměl, ale myslím, že 3.2 bude lepší na každodenní ježdění - má to šestku a míň to žere.


No co tu napsat po 15ti hodinové cestě z chorvatska
pravdou je,že jsem měl obě verze.Ale mezi prodejem 3,0 a jízdou v 3,2 bylo půl roku myslím takže to porovnáni no jak to říct,pravdou je,že rozdíl mezi 3,0 a 3,2 není v žádném případě rapidní,řek bych,že v provozu či streetrace to bude hodně vyrovnané... Ono jde hlavně o to,že sehnat pěknou M3 3,0 je docela problém,myslím teda u nás,90% jsou několika násobné rány a když vezmeme v potaz že je věk někde kolem 10ti let většinou ostré jízdy tak musíte počítat,že hrozí investice...To znamená,že čím zachovalejší vůz koupíte tím větší šance je že do ni hned kilčo nenasypete (100k).Důvody proč jsem prahnul po 3,2ce přepracovaný motor,6ti kvalt(mimochodem zdaleka nechodí tak sametově jak v mém bývalém 3,0 z roku 92),doublevanos,který se mimochodem kurwí 2x víc než u 3,0ru,lepší brzdy( v roce 98 lepší než P-911! ),přepracovanej podvozek,mazání atd... a hlavně je to novější stroj,který překonává to magické číslo 300koní(dnes to číslo vidím někde u 500
)Spotřebu bych viděl plus mínus stejně s oběma se dá jet za 9l z lehkou nohou ,ale je to hnus
a s oběma sem jezdil pro radost kolem 15ti,dá se i za víc,ale to už je prasárna
myslím,že kdyby to měli lidi na denodenní ježdění tak v poho průměr kolem 12-13litrů.Velkej rozdíl jsem zpozoroval při pružnosti a akceleraci z nízkých otáček 3,0 se do 5tis. chová jako 325i,zatímco 3,2ka jede daleko víc od spodu (obsah,doublevanos a krou?ák).Ta 6ka bude úspornější asi na dálku,kdy pojedete 150-200 po dálnici,při 200 točíte na 6ku 4500ot/min
což je smích když vezmete v potaz,že točí kolem 8000.Takže bych řek,že je to jen o penězích...





Nemyslím si,že máš úpnou pravdu... třeba corveta mě taky bere,ale bere jednou tolik... myslím,že tady není moc lidí co neví co s prachama a proto si myslím,že je to docela důležité.Navíc si myslím že M3 má super poměr výkon-spotřeba! podle mě bere tak o 2litry víc než 325-328 což není tak mnoho.Každopádně za první měsíc v emku 16k za benzín (4000km) no a k tomu ještě pár klacků za naftu v pracovním autěFido píše:No já hlavně myslím, že u Mka je spotřeba naprosto nedůležitej údaj.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte 13.07.2004 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
M3maniac: Ještě bych něco dodal k 6°převodovce. Z principu půjde šestka vždycky víc z tuha než pětka, je tam prostě víc koleček. U M3 má šestka znatelně kratší dráhy než běžný BMW (u 3.0 nevím - nejel jsem s ní), to se na tom pochopitelně taky projevuje.
V každým případě má 3.2 super převodovku, řazení je velice přesný a to že jde víc ztuha podtrhuje sportovní charakter auta (jako třeba tuhá spojka či brzda, na kterou je potřeba víc dupnout).
V každým případě má 3.2 super převodovku, řazení je velice přesný a to že jde víc ztuha podtrhuje sportovní charakter auta (jako třeba tuhá spojka či brzda, na kterou je potřeba víc dupnout).
Kámo toto vše vím,jen jsem napsal,že nejde tak sametověMikeT píše:M3maniac: Ještě bych něco dodal k 6°převodovce. Z principu půjde šestka vždycky víc z tuha než pětka, je tam prostě víc koleček. U M3 má šestka znatelně kratší dráhy než běžný BMW (u 3.0 nevím - nejel jsem s ní), to se na tom pochopitelně taky projevuje.
V každým případě má 3.2 super převodovku, řazení je velice přesný a to že jde víc ztuha podtrhuje sportovní charakter auta (jako třeba tuhá spojka či brzda, na kterou je potřeba víc dupnout).