Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Zvláštní problém s palivem!!!

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00
Klubové ID: 212

#1 Příspěvek od Bubi »

Trápí mi takový specifický problém, snad někoho něco napadne...

Při normální jízdě a do výše otáček kolem 7000 se nic neděje.

ALE:
pokud jedu na maximum a přeřadím nejčastěji z 2 na 3 razantním způsobem a v maximu otáček co mi to dovolí (7800), tak mi na několik vteřin jakoby teče málo paliva a auto ztratí výkon, i zvukově jede jakoby napůl, po několika vteřinách se to srovná a vše je opět ok

jakoby při tom přeřezení kdy auto cukne a jde o maximum otáček něco někde narazilo na hadičku s benzínem a přiškrtilo přívod benzínu na chvilku a trvá pár vteřin než se to srovná

palivové čerpadlo bude asi ok, to by prý dělalo i jindy, zatím jsem objednal palivový filtr, aspoň něco

Co s tím? Nějaký nápad? Bojím se na sprinty nebo v maximu předjíždět někde v koloně, tohle může být velice nepříjemné a dost zkomplikovat situaci.
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od George_D »

Bubi píše:Trápí mi takový specifický problém, snad někoho něco napadne...

Při normální jízdě a do výše otáček kolem 7000 se nic neděje.

ALE:
pokud jedu na maximum a přeřadím nejčastěji z 2 na 3 razantním způsobem a v maximu otáček co mi to dovolí (7800), tak mi na několik vteřin jakoby teče málo paliva a auto ztratí výkon, i zvukově jede jakoby napůl, po několika vteřinách se to srovná a vše je opět ok

jakoby při tom přeřezení kdy auto cukne a jde o maximum otáček něco někde narazilo na hadičku s benzínem a přiškrtilo přívod benzínu na chvilku a trvá pár vteřin než se to srovná

palivové čerpadlo bude asi ok, to by prý dělalo i jindy, zatím jsem objednal palivový filtr, aspoň něco

Co s tím? Nějaký nápad? Bojím se na sprinty nebo v maximu předjíždět někde v koloně, tohle může být velice nepříjemné a dost zkomplikovat situaci.

No já nevim nebude to kolem 8000 otáček náhodou omezovač :?: :wink: :lol:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#3 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

No nějak mě nic nenapadá starouši,jedině fakt ten palivový filtr.Pokud bude původní,jako že bude tak může už v těch max.otáčkách dodávat málo benzínu.Ale myslím si,že to bude nějaká jiná záludnost,poněvač do toho leješ určitě kvalitní benzín.... takže nějakého šikovného mechoše :D

No myslím,že Bubi víš jak zní omezovač.... :lol:
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00
Klubové ID: 212

#4 Příspěvek od Bubi »

Vyměníme filtr a uvidím. Používám jen 99 benzín, Benzina nebo Shell. A to ještě občas přidávám další aditiva na zvýšení oktanového čísla.

Palivový filtr bude skutečně možná ještě ten původní, vyměnit ho to chce, vždy? už má mazlík nalítáno skoro 60 tisíc.
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Bubi píše:Vyměníme filtr a uvidím. Používám jen 99 benzín, Benzina nebo Shell. A to ještě občas přidávám další aditiva na zvýšení oktanového čísla.
Jsi si jisty, ze u Benziny neredi benzin vodou? ;) :)
Bubi píše: Palivový filtr bude skutečně možná ještě ten původní, vyměnit ho to chce, vždy? už má mazlík nalítáno skoro 60 tisíc.
Palivovy filtr se meni, pokud vim, v 90k, to by snad nemelo byt...
Muj vydrzel 180k, taky byl pekne zasranej :D
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#6 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

kdyz to nebude nic z vyse uvedenyho, tak bych zkusil reklamaci chiptuningu--- nedava dost paliva v tahu v otackach/ pripadne nestihaji seriove vstriky-cerpadlo/...
“Ability is what you're capable of doing.”
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

Hanz píše:kdyz to nebude nic z vyse uvedenyho, tak bych zkusil reklamaci chiptuningu--- nedava dost paliva v tahu v otackach/ pripadne nestihaji seriove vstriky-cerpadlo/...
Jj, můžu potvrdit :roll:
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2353
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Klubové ID: 55
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od DC Výkonná rada »

trošku OT, ale zkouseli jste nekdo Texaco 102 oktanovej benál?
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od darmon »

ja teda nevim co tam od otase vsechno mas narvany, ale jestli to neni filtr tak nekde neco asi fakt nestiha jak rika hans
Bubi
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: ned 09.03.2003 01:00
Klubové ID: 212

#10 Příspěvek od Bubi »

problém vyřešen!!!

byla to vadná jedna cívka a pak jeden kabel od jiné cívky ke svíčce!!! přišlo se na to u jednoho maníka s počítačem, auto teď jede o 10-15% lépe!!! supr!!!
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od patras Čestný člen »

Bubi píše:problém vyřešen!!!

byla to vadná jedna cívka a pak jeden kabel od jiné cívky ke svíčce!!! přišlo se na to u jednoho maníka s počítačem, auto teď jede o 10-15% lépe!!! supr!!!
tak super ... muzes prijet na sraz :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Odpovědět