Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Zvláštní problém s palivem!!!
Trápí mi takový specifický problém, snad někoho něco napadne...
Při normální jízdě a do výše otáček kolem 7000 se nic neděje.
ALE:
pokud jedu na maximum a přeřadím nejčastěji z 2 na 3 razantním způsobem a v maximu otáček co mi to dovolí (7800), tak mi na několik vteřin jakoby teče málo paliva a auto ztratí výkon, i zvukově jede jakoby napůl, po několika vteřinách se to srovná a vše je opět ok
jakoby při tom přeřezení kdy auto cukne a jde o maximum otáček něco někde narazilo na hadičku s benzínem a přiškrtilo přívod benzínu na chvilku a trvá pár vteřin než se to srovná
palivové čerpadlo bude asi ok, to by prý dělalo i jindy, zatím jsem objednal palivový filtr, aspoň něco
Co s tím? Nějaký nápad? Bojím se na sprinty nebo v maximu předjíždět někde v koloně, tohle může být velice nepříjemné a dost zkomplikovat situaci.
Při normální jízdě a do výše otáček kolem 7000 se nic neděje.
ALE:
pokud jedu na maximum a přeřadím nejčastěji z 2 na 3 razantním způsobem a v maximu otáček co mi to dovolí (7800), tak mi na několik vteřin jakoby teče málo paliva a auto ztratí výkon, i zvukově jede jakoby napůl, po několika vteřinách se to srovná a vše je opět ok
jakoby při tom přeřezení kdy auto cukne a jde o maximum otáček něco někde narazilo na hadičku s benzínem a přiškrtilo přívod benzínu na chvilku a trvá pár vteřin než se to srovná
palivové čerpadlo bude asi ok, to by prý dělalo i jindy, zatím jsem objednal palivový filtr, aspoň něco
Co s tím? Nějaký nápad? Bojím se na sprinty nebo v maximu předjíždět někde v koloně, tohle může být velice nepříjemné a dost zkomplikovat situaci.
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Bubi píše:Trápí mi takový specifický problém, snad někoho něco napadne...
Při normální jízdě a do výše otáček kolem 7000 se nic neděje.
ALE:
pokud jedu na maximum a přeřadím nejčastěji z 2 na 3 razantním způsobem a v maximu otáček co mi to dovolí (7800), tak mi na několik vteřin jakoby teče málo paliva a auto ztratí výkon, i zvukově jede jakoby napůl, po několika vteřinách se to srovná a vše je opět ok
jakoby při tom přeřezení kdy auto cukne a jde o maximum otáček něco někde narazilo na hadičku s benzínem a přiškrtilo přívod benzínu na chvilku a trvá pár vteřin než se to srovná
palivové čerpadlo bude asi ok, to by prý dělalo i jindy, zatím jsem objednal palivový filtr, aspoň něco
Co s tím? Nějaký nápad? Bojím se na sprinty nebo v maximu předjíždět někde v koloně, tohle může být velice nepříjemné a dost zkomplikovat situaci.
No já nevim nebude to kolem 8000 otáček náhodou omezovač




E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
No nějak mě nic nenapadá starouši,jedině fakt ten palivový filtr.Pokud bude původní,jako že bude tak může už v těch max.otáčkách dodávat málo benzínu.Ale myslím si,že to bude nějaká jiná záludnost,poněvač do toho leješ určitě kvalitní benzín.... takže nějakého šikovného mechoše 
No myslím,že Bubi víš jak zní omezovač....

No myslím,že Bubi víš jak zní omezovač....

-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Klubové ID: 125
- Kontaktovat uživatele:
Jsi si jisty, ze u Benziny neredi benzin vodou?Bubi píše:Vyměníme filtr a uvidím. Používám jen 99 benzín, Benzina nebo Shell. A to ještě občas přidávám další aditiva na zvýšení oktanového čísla.


Palivovy filtr se meni, pokud vim, v 90k, to by snad nemelo byt...Bubi píše: Palivový filtr bude skutečně možná ještě ten původní, vyměnit ho to chce, vždy? už má mazlík nalítáno skoro 60 tisíc.
Muj vydrzel 180k, taky byl pekne zasranej
