Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

sportovni stavitelny podvozek

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Anonymous

#1 Příspěvek od Anonymous »

Cus hosi, mam dalsi perlicku, po aplikaci sportovniho Inter alloy podvozku stavitelnyho mam ho stazenej na -40mm ale proste semi rozjeli kola predni jako svine. Nevi kde by se to dalo nastelovat, krome vybouchanych cepu ? dik
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Klakson »

no určitě s tím musíš na geometrii, některý tyhle podvozky mají i možnost nastavení odklonu kol,
Anonymous

#3 Příspěvek od Anonymous »

No cece na geosi sem byl, sbihavost ok, odklon soooo baaad, ale problem je ze to jen roste tlumic ktery ma zavit a na nem dve kontra matky ktery stavi tuhost a vysku. Ale odklon apsolutne nevik kde bych mohl a hlavne jediny co by ma to mohlo mit vliv tak jsou cepy a silenblok ale vse se jevi ok. Cepy bych poznal hned nehlede na to ze ty u kol sou asi rok stary a ty vetsi se podle me jen tak nevyserou. otazka co ty sintbloky ale jinak fakt nechytam.
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Klakson »

čím víc káru snížíš, tím větší odklon budeš mít, pokud ho nemáš stravitelnej, poznal by jsi to tak že v místě uložení tlumiče v kastli b jsi s tím mohl ještě hýbat a tím tak seřizovat odklon, ale to má opravdu hodně málo podvozků a když už tak jsou hodně moc mastný, spíš na závody. Jinak čím tužší podvozek tím rychleji všechno odchází, mimo tlumiče :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#5 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

e36 nema stavitelnej odklon, jediny co muzes udelat /kdyz pominu vybrouseni elips nahore na hrnci-coz je humus a prasarna, ktera navic moc nepomuze-delka/je nej, trochu probrousit vrchni diru uchyceni naboje k tlumici, je tam tusim sroub na 18 klic... tam se to hne o dost vic, jen to pak musis zajistit vhodnym pulmesickem, aby ti to neuhlo zpatky... pokud to udelas s rozumem, neni o cem...
“Ability is what you're capable of doing.”
Anonymous

#6 Příspěvek od Anonymous »

No kua, ale to je tak aby to delal nekdo kdo ma jamu protoze jinak to je tak na opichani. Mno otazka ktera varianta je min pruserova. protoze zse brousit nekde kde je docela pevnostni sroub se mi moc nechce a probrousit ulozeni tech tri sroubu nahore to taky neni koser. Se nato vyse.. Jeste me napada jestli by se to nedalo nejak korigovat na silntbloku an rameni ?
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Klakson »

Hanz píše:e36 nema stavitelnej odklon, jediny co muzes udelat /kdyz pominu vybrouseni elips nahore na hrnci-coz je humus a prasarna, ktera navic moc nepomuze-delka/je nej, trochu probrousit vrchni diru uchyceni naboje k tlumici, je tam tusim sroub na 18 klic... tam se to hne o dost vic, jen to pak musis zajistit vhodnym pulmesickem, aby ti to neuhlo zpatky... pokud to udelas s rozumem, neni o cem...
nemyslel jsme stavitelnej odklon na podvozku E36, ale na tom sportovním stavitelným podvozku.

Jinak Hanzi, co ta Alpina ještě nic?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#8 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

byl jsem pryc...
nevim, co myslis sportovnim podvozkem, kdyz se bavime v realu o prednim tlumici s pruzinou a vzadu skoda mluvit :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Anonymous

#9 Příspěvek od Anonymous »

No nektere tlumice sou excentry v ose takze jejim pootocenim se muze dat stelovat odklon. To asi herr Ericson mysles :) . Tak ten nemam. Mozna by stalo za to zjistit kolik by stacilo excentroval silentblok na rameni a okolo si pohne odklon :)
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Klakson »

doufám že se tu bavíme o podvozku na kterým je možno štelovat jak tuhost tlumiče tak i světelnou výšku, na některejch těhle typech šel štelovat i odklon, ten origoš silentblok kterej přichtíš s tlumičem ke kastli byl nahrazenej speciálním na kterým bylo možno štelovat právě ten odklon, hawk domluvil jsem :lol:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#11 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

kamo, tim silentblokem udelam tak leda zaklon, ale ne odklon... ten fakt jen tou dirou nebo zvetsenou dirou a exentrickym sroubem jako je napr vzadu na spodni pricce u kola
“Ability is what you're capable of doing.”
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Klakson »

no nic asi jenom nerozumíme, viděl jsem to na závodních
E30kách, třeba se to na E36 nedělá :lol:
ondra_m
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 572

#13 Příspěvek od ondra_m »

Ach moji chlapci E36káři :-)

E36tka má oproti E30tce výhodu, že _lze_ štelovat odklon a nemusíte si na to kupovat ekcentrické horní uložení tlumiče.
Jde to opravdu velmi triviálně.

Investice za pár korun.
Používá se na to díl číslo
07 11 9 900 587 který se namontuje místo dílu 07111 9 905 853.
Na každé straně jeden kus.
Bude te to stát dohromady asi 40kč.

Věřím, že až to budete držet v ruce, tak budete koukat jak je to "kurva" jednonduchý.
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Klakson »

ty vole E30kář toho ví o E36 víc než E36kaří :lol: ještě že už jsem E39kař :lol: :lol: :lol: hold jsou to kluci šikovní
ondra_m
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 572

#15 Příspěvek od ondra_m »

:-) Děkuji :twisted:
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6219
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#16 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

mno, dekujeme za svetlo bozi, ale fakt je to jen ten excentrickej sroub o kterym se tu celou dobu bavime :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Klakson »

důležitý je že se problém vyřešil :lol:
ondra_m
Registrovaný
Příspěvky: 103
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 572

#18 Příspěvek od ondra_m »

Ale hanzi, vždy? jsi hned v první větě napsal, že to nejde nastavit, pak jsi chtěl někde něco pilovat. :-) Tak nevím no :-)

Moje zkušenost je, že to funguje i drží přesně tak udělaný jak to navrhlo BMW, žádné půlměsíčky nejsou třeba.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#19 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Hele, a lze použít tyto díly 31 33 2 227 897 ; 31 33 2 227 898 na změnu záklonu rejdovýho čepu? Jsou z M3 3.2 a jsou evidentně jiný než z 323i. Díky
Přílohy
323i.GIF
323i.GIF (1.54 KiB) Zobrazeno 983 x
M3.GIF
M3.GIF (1.73 KiB) Zobrazeno 983 x
Anonymous

#20 Příspěvek od Anonymous »

Mno speedy kdyz si budu moct vybrat tak raci ty dva srouby za 4 petky :) ale taky to de, jen se to asi nejde moc stavit :)
Odpovědět