Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
sportovni stavitelny podvozek
No cece na geosi sem byl, sbihavost ok, odklon soooo baaad, ale problem je ze to jen roste tlumic ktery ma zavit a na nem dve kontra matky ktery stavi tuhost a vysku. Ale odklon apsolutne nevik kde bych mohl a hlavne jediny co by ma to mohlo mit vliv tak jsou cepy a silenblok ale vse se jevi ok. Cepy bych poznal hned nehlede na to ze ty u kol sou asi rok stary a ty vetsi se podle me jen tak nevyserou. otazka co ty sintbloky ale jinak fakt nechytam.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
- Kontaktovat uživatele:
čím víc káru snížíš, tím větší odklon budeš mít, pokud ho nemáš stravitelnej, poznal by jsi to tak že v místě uložení tlumiče v kastli b jsi s tím mohl ještě hýbat a tím tak seřizovat odklon, ale to má opravdu hodně málo podvozků a když už tak jsou hodně moc mastný, spíš na závody. Jinak čím tužší podvozek tím rychleji všechno odchází, mimo tlumiče 

e36 nema stavitelnej odklon, jediny co muzes udelat /kdyz pominu vybrouseni elips nahore na hrnci-coz je humus a prasarna, ktera navic moc nepomuze-delka/je nej, trochu probrousit vrchni diru uchyceni naboje k tlumici, je tam tusim sroub na 18 klic... tam se to hne o dost vic, jen to pak musis zajistit vhodnym pulmesickem, aby ti to neuhlo zpatky... pokud to udelas s rozumem, neni o cem...
“Ability is what you're capable of doing.”
No kua, ale to je tak aby to delal nekdo kdo ma jamu protoze jinak to je tak na opichani. Mno otazka ktera varianta je min pruserova. protoze zse brousit nekde kde je docela pevnostni sroub se mi moc nechce a probrousit ulozeni tech tri sroubu nahore to taky neni koser. Se nato vyse.. Jeste me napada jestli by se to nedalo nejak korigovat na silntbloku an rameni ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
- Kontaktovat uživatele:
nemyslel jsme stavitelnej odklon na podvozku E36, ale na tom sportovním stavitelným podvozku.Hanz píše:e36 nema stavitelnej odklon, jediny co muzes udelat /kdyz pominu vybrouseni elips nahore na hrnci-coz je humus a prasarna, ktera navic moc nepomuze-delka/je nej, trochu probrousit vrchni diru uchyceni naboje k tlumici, je tam tusim sroub na 18 klic... tam se to hne o dost vic, jen to pak musis zajistit vhodnym pulmesickem, aby ti to neuhlo zpatky... pokud to udelas s rozumem, neni o cem...
Jinak Hanzi, co ta Alpina ještě nic?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Klubové ID: 66
- Kontaktovat uživatele:
doufám že se tu bavíme o podvozku na kterým je možno štelovat jak tuhost tlumiče tak i světelnou výšku, na některejch těhle typech šel štelovat i odklon, ten origoš silentblok kterej přichtíš s tlumičem ke kastli byl nahrazenej speciálním na kterým bylo možno štelovat právě ten odklon, hawk domluvil jsem 

Ach moji chlapci E36káři 
E36tka má oproti E30tce výhodu, že _lze_ štelovat odklon a nemusíte si na to kupovat ekcentrické horní uložení tlumiče.
Jde to opravdu velmi triviálně.
Investice za pár korun.
Používá se na to díl číslo
07 11 9 900 587 který se namontuje místo dílu 07111 9 905 853.
Na každé straně jeden kus.
Bude te to stát dohromady asi 40kč.
Věřím, že až to budete držet v ruce, tak budete koukat jak je to "kurva" jednonduchý.

E36tka má oproti E30tce výhodu, že _lze_ štelovat odklon a nemusíte si na to kupovat ekcentrické horní uložení tlumiče.
Jde to opravdu velmi triviálně.
Investice za pár korun.
Používá se na to díl číslo
07 11 9 900 587 který se namontuje místo dílu 07111 9 905 853.
Na každé straně jeden kus.
Bude te to stát dohromady asi 40kč.
Věřím, že až to budete držet v ruce, tak budete koukat jak je to "kurva" jednonduchý.