Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Klepani cehosi pri rozjezdu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
mata
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 28.01.2004 01:00
Klubové ID: 3007

#1 Příspěvek od mata »

Ahoj vsem fandum bmw,
koupil sem si ojetou e46(98) a po par dnech se mi pri rozjezdu ozyvaji nejake divne zvuky(klepani jako by bylo neco uvolneny ale hledal sem a nic neni(asi)). Nevite co by to mohlo byt?Diky za rady
Uživatelský avatar
Jawak Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4103
Registrován: stř 03.09.2003 00:00
Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
Klubové ID: 125
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Jawak Člen Klubu »

No hodily by se údaje, co je to za motor, rv., kolik nalítáno?
Jestli jsem správně vydedukoval, tak je to ´98ka a je několik možností: 1. vpředu: přední ramena, silentbloky, odchází u všech ročníků 98/99
2. pokud máš 6tihrnek, vzadu: klepání může být natržené zavěšení zadní nápravy, respektivě to, s čím mají problémy i první e36ky, nevím proč se nepoučili...
V rajchu BMW AG tohle téma diskutuje nehodlá tyto závady odstraňovat, jen když tato závada bude přimo spojená s nějakou nehodou, hodlá převzít veškeré škody. Chytře to vymysleli, páč náprava se neutrhne tak že by se něco stalo, takže mají klid, ale majitelé mají holt smůlu,
nebo 3. máš štěstí a jsou to jen takový ty potvory ložiska na zadních tlumičích, ty odešly na tátově starě 320d ve 142k km.

Takže abych to shrnul: na 320d z roku 99 odešly: váha vzduchu (LMM), přední ramena (obě), pravý silentblok motoru, ložiska na zadních tlumičích, vše cca po 100.000 km, váha vzduchu vadná u všech e46, koncové číslo váhy 002 do roku 2000. Pak ještě poslední problém, nejen u e46-těsnění bočních oken, vržou, klepou se při přejíždění nerovností.
Ty nový 46ky to mají snad vychytaný. Malá recenze spokojenosti s modelem e46 :)
mata
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 28.01.2004 01:00
Klubové ID: 3007

#3 Příspěvek od mata »

klepot vychazi nekde u motoru je to jenom na kratkou dobu nez se rozjedu(1 nebo R) je to 328i nalitano 140tkm ze vnitrku auta neni nic slyset jenom kdyz se stoji venku nemuze to byt treba retez(ma ho to vubec?) nebo neco takovyho?
alexmol
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pon 31.05.2004 00:00

#4 Příspěvek od alexmol »

Cosi podobne sa rozoberalo v sedmickovej sekcii a bolo to nastavenie pritlaku stieraca, skus na to mrknut, myslm, ze by to mohlo byt ono. Aktivuje sa to prvy krat pri rychlosti 5km/h a znova nieco tusim nad stovkou
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Klubové ID: 66
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Klakson »

mohlo by to bejt na kardanu, buď třeba na hardyspojce chyběj šrouby, nebo je v prdeli, mohli by to bejt i ložisko, toď z vlastních zkušeností z E30 a E36.
cetronix
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: pát 14.12.2007 01:00
Klubové ID: 1480

#6 Příspěvek od cetronix »

mně to dělal vlnovec ve výfuku - v BMW mění - lepší nechat vyrobit a navařit! cca 4k
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#7 Příspěvek od Killca »

muze to byt i katalyzator klepajici o prevodovku, kdyz vyrezne kovovy drzak upevneni svodu k prevodovce, klepe to hlavne kdyz se pri rozjezdu trochu podtoci motor
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Odpovědět