Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tekoucí servo
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 05.11.2002 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak sem zjistil že mi krásně teče servo a to že servo kapalina kape z levý mažety řízení,vypadá to na simering nebo nějaký jiný těsnění co tam sou.Řešil už tu tohle někdo ?? Nevíte co to s největší pravděpodobností je ?? Mám pocit že se dělá na E36ku celá obnovovací sada těsnění na řízení,kupoval jí někdo připadně jestli víte číslo a kolik přibližně stojí.A ještě jak moc je to náročný pro autoservis a na co si u nich dát bacha.
Díkes Petr
Díkes Petr
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Pretesnoval jsem servo u E30, kde je to takmewr stejne s E36. Sada vsech tesneni na E30 stala asi 2k Kc a je to na odpoledne prace. Cele rizeni musi ven a pak jen rozebrat-vymenit gufera-slozit. Prace pro cvicenou opici, jen dat pozor na smer gufer na hrebenu a nepodrapat/nepomlatit valec serva.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 05.11.2002 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
OK,díky ....... v pondělí asi budu muset do Inveltu jít objednat tu přetěsňovací sadu.Pamatuju si akorát že mi někdo řikal že se některý gufera na BMW na řízení musí nalisovat a že je lepší když to bude dělat někdo kdo už to někdy dělal.Akorát nevim jestli nemluvil o 5tce.
Každopádně díky za poznatky
Každopádně díky za poznatky
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Pri pretesnovani serva do E30 mi stacilo obcejne garazove naradi. Jen jedno gufero je hluboko uvnitr valce a tak jsem ho "lisoval" pomoci pripravku seskladaneho z dlouheho Gola prodluzovaku a Gola orechu primereneho prumeru omotaneho hadrem proti poskrabani valce. Budes-li to delat sam, dobre si zapamatuj jak byla otocena gufera v hlavnim valci (da se to logicky zduvodnit podle toho kde je olej a kde ne) a jak je sestavena vicedilna hridel pastorku. Jsou dve moznosti sestaveni a jen jedna je spravne 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 152
- Registrován: úte 05.11.2002 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Na kanálu sem s tim ještě nebyl,ale co sme koukali zespoda tak to teče z 95% z manžety nalevo na řízení.Uvidim teď o výkendu.Pojedu s tím ke známýmu a spíš než repasi tak asi vymislíme celý jiný řízení,páč sem se dozvěděl že se to vetšinou stane tím že ty tyčky lehounce oreznou a prošoupou ty gufera(bejvá to prý často tim když to auto díl stojí).A že když se to repasuje že by se asi muselo celý řízení nechat zaleštit.Tak uvidíme.
Mno já měl taky levou manžetu od oleje a užuž jsem kupoval tu sadu na repasi, ale pak jsem to umyl a zjistil jsem právě to, co jsem psal výše.
Jiank servo z 2. ruky jsem sehnal za 2k. Lze tam dát z 323.328, 523.528. Sice z 5 má jiné objednací číslo, ale fyzicky je stejné. Já ho tam mám z 523. Jinak manžetu na řízení jsem sundal, abych to zkontroloval a pak ji přepáskoval obyč stahovací páskou a nemám už problém.
Jiank servo z 2. ruky jsem sehnal za 2k. Lze tam dát z 323.328, 523.528. Sice z 5 má jiné objednací číslo, ale fyzicky je stejné. Já ho tam mám z 523. Jinak manžetu na řízení jsem sundal, abych to zkontroloval a pak ji přepáskoval obyč stahovací páskou a nemám už problém.