Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Cerpadlo TDs - spatne teple starty
Nevi nekdo kde je presne v tom cerpadle chyba? Zacina to bejt cim dal horsi a uz me to pekne sere. Studeny starty super, kdyz je motor v provozni teplote vypnu ho a hned nastartuju tak taky super, ale jak ho necham pul hodku az hodku stat tak to trva nez chytne... Jen kvuli tomu se mi repase delat nechce...
N54 PWR
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
A co teplotni cidlo pro aktivaci zhaveni?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Měl jsem ten samý problém - za horka jsem musel točit 6-7 vteřin a teprve pak chytil. Vyzkoušel jsem všechno možné a nic. Takže nakonec stejně repas a mám klid. Startuje v poho. Repas mi dělali v PAS Zábřeh na Mor., p. Bednář. Zavolej mu a uvidíš. Jsou speciálka na čerpadla a mají zakázky z celé republiky. V sedm ráno jsem tam přijel a po poledni bylo hotovo. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
za kolik?hertz1 píše:Měl jsem ten samý problém - za horka jsem musel točit 6-7 vteřin a teprve pak chytil. Vyzkoušel jsem všechno možné a nic. Takže nakonec stejně repas a mám klid. Startuje v poho. Repas mi dělali v PAS Zábřeh na Mor., p. Bednář. Zavolej mu a uvidíš. Jsou speciálka na čerpadla a mají zakázky z celé republiky. V sedm ráno jsem tam přijel a po poledni bylo hotovo.
No tak spatne na tom jeste nejsem, ja tak max 4-5s... Ty jsi se nahodou neptal co presne se v tom cerpadle sere?hertz1 píše:Měl jsem ten samý problém - za horka jsem musel točit 6-7 vteřin a teprve pak chytil. Vyzkoušel jsem všechno možné a nic. Takže nakonec stejně repas a mám klid. Startuje v poho. Repas mi dělali v PAS Zábřeh na Mor., p. Bednář. Zavolej mu a uvidíš. Jsou speciálka na čerpadla a mají zakázky z celé republiky. V sedm ráno jsem tam přijel a po poledni bylo hotovo.
N54 PWR
To vim taky, spis bych radsi odpoved je tam tohle a tohle a sere se to protoze uz je tenhle bazmek treba obehanej...darmon píše:ten tlakovej vrsekpredpovidal jsem ti to kdyz si mne vez do toho zlina , nebo kde sme to kurva po tom silvestru byli

N54 PWR
Oprava čerpadla mě stála necelých 23k. Měnily tam ten "tlakovej vršek"- nevím přesně jak se to jmenuje - dál se dává servisní sada = sada nových těsnění do celého čerpadla + seřízení na stolici, kontrola a seřízení vstřiků a samozřejmě demontáž a montáž do auta. Nejdražší je ta hlava, ta sama stojí skoro 17k. Jinak - je možná výměna staré za nové. Jde o repasi přímo z fabriky, takže v podstatě fungláč, ale včetně řídící elektroniky nahoře na čerpadle, která sama o sobě stojí kolem 20k. Za tuto výměnu chtějí 33k. Nabídli mi ji, ale já mám zánovní právě tu elektroniku dovezenou před rokem z němec, takže jsem nechal dělat jen to repasko a můžu říct - super. Auto se chová úplně jinak než předtím. Nejenom starty, ale celkově - lepší spotřeba, živější, atd.
To je nejak dost, tady se dela ten tlakovej vrsek za 15k... Ta sada tesneni se da koupit? A jak jsi myslel to ze menili ten tlakovej vrsek..?hertz1 píše:Oprava čerpadla mě stála necelých 23k. Měnily tam ten "tlakovej vršek"- nevím přesně jak se to jmenuje - dál se dává servisní sada = sada nových těsnění do celého čerpadla + seřízení na stolici, kontrola a seřízení vstřiků a samozřejmě demontáž a montáž do auta. Nejdražší je ta hlava, ta sama stojí skoro 17k. Jinak - je možná výměna staré za nové. Jde o repasi přímo z fabriky, takže v podstatě fungláč, ale včetně řídící elektroniky nahoře na čerpadle, která sama o sobě stojí kolem 20k. Za tuto výměnu chtějí 33k. Nabídli mi ji, ale já mám zánovní právě tu elektroniku dovezenou před rokem z němec, takže jsem nechal dělat jen to repasko a můžu říct - super. Auto se chová úplně jinak než předtím. Nejenom starty, ale celkově - lepší spotřeba, živější, atd.
N54 PWR
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
no a Bohm mi to udelal za 11k i s praciLukas H. píše:To je nejak dost, tady se dela ten tlakovej vrsek za 15k... Ta sada tesneni se da koupit? A jak jsi myslel to ze menili ten tlakovej vrsek..?hertz1 píše:Oprava čerpadla mě stála necelých 23k. Měnily tam ten "tlakovej vršek"- nevím přesně jak se to jmenuje - dál se dává servisní sada = sada nových těsnění do celého čerpadla + seřízení na stolici, kontrola a seřízení vstřiků a samozřejmě demontáž a montáž do auta. Nejdražší je ta hlava, ta sama stojí skoro 17k. Jinak - je možná výměna staré za nové. Jde o repasi přímo z fabriky, takže v podstatě fungláč, ale včetně řídící elektroniky nahoře na čerpadle, která sama o sobě stojí kolem 20k. Za tuto výměnu chtějí 33k. Nabídli mi ji, ale já mám zánovní právě tu elektroniku dovezenou před rokem z němec, takže jsem nechal dělat jen to repasko a můžu říct - super. Auto se chová úplně jinak než předtím. Nejenom starty, ale celkově - lepší spotřeba, živější, atd.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
jo taakLukas H. píše:To vim taky, spis bych radsi odpoved je tam tohle a tohle a sere se to protoze uz je tenhle bazmek treba obehanej...darmon píše:ten tlakovej vrsekpredpovidal jsem ti to kdyz si mne vez do toho zlina , nebo kde sme to kurva po tom silvestru byli
Jako tam neni co predpovidat, pokud vim tak je to jasny u vsech co maji nalitano kolem 200tis...

Koukni po nich please...darmon píše:jo taakLukas H. píše:To vim taky, spis bych radsi odpoved je tam tohle a tohle a sere se to protoze uz je tenhle bazmek treba obehanej...darmon píše:ten tlakovej vrsekpredpovidal jsem ti to kdyz si mne vez do toho zlina , nebo kde sme to kurva po tom silvestru byli
Jako tam neni co predpovidat, pokud vim tak je to jasny u vsech co maji nalitano kolem 200tis...
no presne nevim co tam odchazi, ale nekde mam nejaky vobrazky jak to jako funguje z kterejch to je zrejmy, ja dyzlum picu rozumim

N54 PWR