Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Cerpadlo TDs - spatne teple starty

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#1 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Nevi nekdo kde je presne v tom cerpadle chyba? Zacina to bejt cim dal horsi a uz me to pekne sere. Studeny starty super, kdyz je motor v provozni teplote vypnu ho a hned nastartuju tak taky super, ale jak ho necham pul hodku az hodku stat tak to trva nez chytne... Jen kvuli tomu se mi repase delat nechce...
N54 PWR
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

A co teplotni cidlo pro aktivaci zhaveni?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Cantona
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 25.06.2003 00:00
Bydliště: Zlín

#3 Příspěvek od Cantona »

Stejný problém, já když mám plnou nádrž tak auto chytá na jedničku, ale jak jdu pod 30 l tak je to na pikacu....

Sice tomu nerozumím, ale vysvětluji si to tím že padá nafta...????
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#4 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Francis píše:A co teplotni cidlo pro aktivaci zhaveni?
To ne, ten motor je jeste dost horkej, voda skoro v provozni teplote... Je to na stopro cerpadlem...
N54 PWR
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#5 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Cantona píše:Stejný problém, já když mám plnou nádrž tak auto chytá na jedničku, ale jak jdu pod 30 l tak je to na pikacu....

Sice tomu nerozumím, ale vysvětluji si to tím že padá nafta...????
Rek bych ze mas v prdeli podavaci cerpadlo v nadrzi...
N54 PWR
hertz1
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#6 Příspěvek od hertz1 »

Měl jsem ten samý problém - za horka jsem musel točit 6-7 vteřin a teprve pak chytil. Vyzkoušel jsem všechno možné a nic. Takže nakonec stejně repas a mám klid. Startuje v poho. Repas mi dělali v PAS Zábřeh na Mor., p. Bednář. Zavolej mu a uvidíš. Jsou speciálka na čerpadla a mají zakázky z celé republiky. V sedm ráno jsem tam přijel a po poledni bylo hotovo. :D
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od RuDoSh »

hertz1 píše:Měl jsem ten samý problém - za horka jsem musel točit 6-7 vteřin a teprve pak chytil. Vyzkoušel jsem všechno možné a nic. Takže nakonec stejně repas a mám klid. Startuje v poho. Repas mi dělali v PAS Zábřeh na Mor., p. Bednář. Zavolej mu a uvidíš. Jsou speciálka na čerpadla a mají zakázky z celé republiky. V sedm ráno jsem tam přijel a po poledni bylo hotovo. :D
za kolik?
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#8 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

hertz1 píše:Měl jsem ten samý problém - za horka jsem musel točit 6-7 vteřin a teprve pak chytil. Vyzkoušel jsem všechno možné a nic. Takže nakonec stejně repas a mám klid. Startuje v poho. Repas mi dělali v PAS Zábřeh na Mor., p. Bednář. Zavolej mu a uvidíš. Jsou speciálka na čerpadla a mají zakázky z celé republiky. V sedm ráno jsem tam přijel a po poledni bylo hotovo. :D
No tak spatne na tom jeste nejsem, ja tak max 4-5s... Ty jsi se nahodou neptal co presne se v tom cerpadle sere?
N54 PWR
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od darmon »

ten tlakovej vrsek :) predpovidal jsem ti to kdyz si mne vez do toho zlina , nebo kde sme to kurva po tom silvestru byli :)
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#10 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

darmon píše:ten tlakovej vrsek :) predpovidal jsem ti to kdyz si mne vez do toho zlina , nebo kde sme to kurva po tom silvestru byli :)
To vim taky, spis bych radsi odpoved je tam tohle a tohle a sere se to protoze uz je tenhle bazmek treba obehanej... :) Jako tam neni co predpovidat, pokud vim tak je to jasny u vsech co maji nalitano kolem 200tis...
N54 PWR
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#11 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Nevi nekdo v cem presne spociva repase toho cerpadla?
N54 PWR
hertz1
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#12 Příspěvek od hertz1 »

Oprava čerpadla mě stála necelých 23k. Měnily tam ten "tlakovej vršek"- nevím přesně jak se to jmenuje - dál se dává servisní sada = sada nových těsnění do celého čerpadla + seřízení na stolici, kontrola a seřízení vstřiků a samozřejmě demontáž a montáž do auta. Nejdražší je ta hlava, ta sama stojí skoro 17k. Jinak - je možná výměna staré za nové. Jde o repasi přímo z fabriky, takže v podstatě fungláč, ale včetně řídící elektroniky nahoře na čerpadle, která sama o sobě stojí kolem 20k. Za tuto výměnu chtějí 33k. Nabídli mi ji, ale já mám zánovní právě tu elektroniku dovezenou před rokem z němec, takže jsem nechal dělat jen to repasko a můžu říct - super. Auto se chová úplně jinak než předtím. Nejenom starty, ale celkově - lepší spotřeba, živější, atd.
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#13 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

hertz1 píše:Oprava čerpadla mě stála necelých 23k. Měnily tam ten "tlakovej vršek"- nevím přesně jak se to jmenuje - dál se dává servisní sada = sada nových těsnění do celého čerpadla + seřízení na stolici, kontrola a seřízení vstřiků a samozřejmě demontáž a montáž do auta. Nejdražší je ta hlava, ta sama stojí skoro 17k. Jinak - je možná výměna staré za nové. Jde o repasi přímo z fabriky, takže v podstatě fungláč, ale včetně řídící elektroniky nahoře na čerpadle, která sama o sobě stojí kolem 20k. Za tuto výměnu chtějí 33k. Nabídli mi ji, ale já mám zánovní právě tu elektroniku dovezenou před rokem z němec, takže jsem nechal dělat jen to repasko a můžu říct - super. Auto se chová úplně jinak než předtím. Nejenom starty, ale celkově - lepší spotřeba, živější, atd.
To je nejak dost, tady se dela ten tlakovej vrsek za 15k... Ta sada tesneni se da koupit? A jak jsi myslel to ze menili ten tlakovej vrsek..?
N54 PWR
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od RuDoSh »

Lukas H. píše:
hertz1 píše:Oprava čerpadla mě stála necelých 23k. Měnily tam ten "tlakovej vršek"- nevím přesně jak se to jmenuje - dál se dává servisní sada = sada nových těsnění do celého čerpadla + seřízení na stolici, kontrola a seřízení vstřiků a samozřejmě demontáž a montáž do auta. Nejdražší je ta hlava, ta sama stojí skoro 17k. Jinak - je možná výměna staré za nové. Jde o repasi přímo z fabriky, takže v podstatě fungláč, ale včetně řídící elektroniky nahoře na čerpadle, která sama o sobě stojí kolem 20k. Za tuto výměnu chtějí 33k. Nabídli mi ji, ale já mám zánovní právě tu elektroniku dovezenou před rokem z němec, takže jsem nechal dělat jen to repasko a můžu říct - super. Auto se chová úplně jinak než předtím. Nejenom starty, ale celkově - lepší spotřeba, živější, atd.
To je nejak dost, tady se dela ten tlakovej vrsek za 15k... Ta sada tesneni se da koupit? A jak jsi myslel to ze menili ten tlakovej vrsek..?
no a Bohm mi to udelal za 11k i s praci :-)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od darmon »

Lukas H. píše:
darmon píše:ten tlakovej vrsek :) predpovidal jsem ti to kdyz si mne vez do toho zlina , nebo kde sme to kurva po tom silvestru byli :)
To vim taky, spis bych radsi odpoved je tam tohle a tohle a sere se to protoze uz je tenhle bazmek treba obehanej... :) Jako tam neni co predpovidat, pokud vim tak je to jasny u vsech co maji nalitano kolem 200tis...
jo taak :) no presne nevim co tam odchazi, ale nekde mam nejaky vobrazky jak to jako funguje z kterejch to je zrejmy, ja dyzlum picu rozumim
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#16 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

darmon píše:
Lukas H. píše:
darmon píše:ten tlakovej vrsek :) predpovidal jsem ti to kdyz si mne vez do toho zlina , nebo kde sme to kurva po tom silvestru byli :)
To vim taky, spis bych radsi odpoved je tam tohle a tohle a sere se to protoze uz je tenhle bazmek treba obehanej... :) Jako tam neni co predpovidat, pokud vim tak je to jasny u vsech co maji nalitano kolem 200tis...
jo taak :) no presne nevim co tam odchazi, ale nekde mam nejaky vobrazky jak to jako funguje z kterejch to je zrejmy, ja dyzlum picu rozumim
Koukni po nich please... :)
N54 PWR
hertz1
Registrovaný
Příspěvky: 95
Registrován: pon 24.03.2003 01:00

#17 Příspěvek od hertz1 »

Ten vršek prostě komplet vyměnili za novej a starej mi vrátili.
Odpovědět